Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja rintavat pelihahmot

Vierailija
04.08.2019 |

En tiedä miten League of Legends oikein toimii ja millä perusteella hahmot valitaan, mutta voikohan jotain päätellä siitä, jos mies pelaa enimmäkseen naishahmoilla, jotka ovat samankaltaisesta muotista - eli sellainen perus nörttipojan unelma, hoikka mutta kurvikas isoilla rinnoilla? Kaikista eniten pelaa hahmolla, jolla on suurimmat tissit eniten esillä (Miss Fortune).

Sen kyllä tiedän, että hahmojen asut ostetaan erikseen, ja kas kummaa kun jostain syystä näille hahmoille on hankittu mahdollisimman paljastavia asuja, bikinejä ja muuta.

Voiko tästä päätellä, että miehen fyysinen naisihanne olisi tuollainen? En ole mustasukkainen pikseleistä - huvittaa vain, kun mies itse on puhunut ihan päinvastaista siitä, millaiset naiset häntä viehättävät. Vai voiko olla, että ihan sattumalta suosikkihahmoiksi on päätynyt nämä rintavat leidit?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap selventää tässä nyt yhden jutun, joka alkoi keskustelussa vaivata. Sanotaan nyt vaikka niin, että (hatusta vedettynä esimerkkinä) mies on kertonut ulkonäöllisen naisihanteensa olevan Natalie Portman, vaikka se salaa olisikin valtavarintainen, tiimalasimallinen, seksiä tihkuva alusvaatemalli X.

Minä en ole Natalie Portman enkä näytä Natalie Portmanilta, kuten varmaan voitte arvata. Natalie Portman on maailmanluokan kaunotar, minä en. En vertaa itseäni häneen sen enempää kuin alusvaatemalli X:äänkään, koska häviäisin kummankin vertailun.

Siksi tämä tuntuu tosi oudolta asialta valehdella. Miksi mies häpeäisi kertoa sitä, jos tykkää isorintaisista seksipommeista, jos ei ole hävennyt kertoa tykkäävänsä muunlaisista huippukaunottarista?

Mutta en toki aio kysellä asiasta mieheltä, koska johtopäätös olisi ehkä samanlainen kuin tässä ketjussa, eli että olen mustasukkainen fiktiivisistä pikselihahmoista. En ole. Ihmettelen valehtelua.

Eli vaikka mies kuinka vakuuttaa että sä olet hänen ihannenainen niin oot sitä mieltä et valehtelee? Joo onnea vaan suhteeseen.

Vaaditko seuraavaksi että pitää lopettaa kaikki pelaaminen?

Miten väärin oikein ymmärsit? En minä olen miehen ihannenainen, on se ihannenainen sitten "Natalie Portman" tai "Miss Fortune", eikä se minua ole tähän mennessä haitannut.

Miksi vaatisin lopettamaan pelaamisen? Oletko vähän vajaa?

Vierailija
62/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap selventää tässä nyt yhden jutun, joka alkoi keskustelussa vaivata. Sanotaan nyt vaikka niin, että (hatusta vedettynä esimerkkinä) mies on kertonut ulkonäöllisen naisihanteensa olevan Natalie Portman, vaikka se salaa olisikin valtavarintainen, tiimalasimallinen, seksiä tihkuva alusvaatemalli X.

Minä en ole Natalie Portman enkä näytä Natalie Portmanilta, kuten varmaan voitte arvata. Natalie Portman on maailmanluokan kaunotar, minä en. En vertaa itseäni häneen sen enempää kuin alusvaatemalli X:äänkään, koska häviäisin kummankin vertailun.

Siksi tämä tuntuu tosi oudolta asialta valehdella. Miksi mies häpeäisi kertoa sitä, jos tykkää isorintaisista seksipommeista, jos ei ole hävennyt kertoa tykkäävänsä muunlaisista huippukaunottarista?

Mutta en toki aio kysellä asiasta mieheltä, koska johtopäätös olisi ehkä samanlainen kuin tässä ketjussa, eli että olen mustasukkainen fiktiivisistä pikselihahmoista. En ole. Ihmettelen valehtelua.

En tiedä minkälainen sun miehesi on, haluaako antaa itsestään fiksun kuvan sinulle ja maailmalle, mutta faktahan on, että jättiutareista pitäviä miehiä ei yleensä pidetä kovinkaan älykkäinä ja kypsinä. Eikä ne kokemuksen mukaan usein olekaan sitä. (Poikkeuksia on aina joo..) Ehkä sitä vaan oikeasti nolottaa tämä hänen ankea ja kliseinen fetissi: mies kiihottumassa jätti hinkeistä.

Entäpä naiset jotka pitävät pitkistä miehistä? Tai isosta peniksestä? Hekään eivät samalla logiikalla ole älykkäitä ja kypsiä? Vai onko tässä taas yksi esimerkki naisten loputtomasta kaksinaismoralismista..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin käsittämätöntä, kuinka vielä vuonna 2019 jotkut naiset pöyristyvät kun heille valkenee, että miehet pitävät tisseistä, ja tykkäävät katsella niitä. Ja että jopa se oma mies! Ja sitten tullaan nettifoorumille kyselemään että onko tämä ok ja onko normaalia ja onko ero ainoa ratkaisu. Ja minkäänlaista käsitystä ei tietenkään ole fantasiamaailman ja reaalimaailman eroista, vaan heti ollaan epävarmoina vertailemassa jotain fantasiatissejä omiin tisseihin.

Nainen on maailman pölvästein olento. Ylivoimaisesti.

Tässä keskustelussa kerrottiin miten miespelaaja oli rakastunut toisen pelaajan naishahmoon, että onpa pölvästi mies, eikä varmasti ainoa. Entä jos naispelaaja pelaisi mieshahmolla jolla ihana vartalo, sopivasti vaatteita ja seksikäs, kookas k#lli pompsahtelisi housujen sisällä.

Tuollaisiahan naisten idolit ovat. Miehen ihannevartalo on pitkä, raamikas ja isokaluinen. Suurin osa meistä miehistä ei ole sellaisia. En ole ottanut stressiä aiheesta.

Vierailija
64/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälainen sun miehesi on, haluaako antaa itsestään fiksun kuvan sinulle ja maailmalle, mutta faktahan on, että jättiutareista pitäviä miehiä ei yleensä pidetä kovinkaan älykkäinä ja kypsinä. Eikä ne kokemuksen mukaan usein olekaan sitä. (Poikkeuksia on aina joo..) Ehkä sitä vaan oikeasti nolottaa tämä hänen ankea ja kliseinen fetissi: mies kiihottumassa jätti hinkeistä.

Mies on kyllä älykäs ja pitää itseään hyvinkin sivistyneenä, joten ehkä se on sitä sitten. Ei toki ole erityisen kypsää, että yli kolmekymppinen mies ylipäätään viettää vapaa-aikansa pelaten jotain League of Legendsiä. Ei sillä, että se minua häiritsisi. Nörttejä ollaan kumpikin.

:D Olisko se siinä. Tuo Natalie Portmanin mainitseminen antoi ratkaisevan vihjeen. Kaunista ”petite naista” pidetään kaiketi yleisesti tyylikkäämpänä ja älykkäämmälle miehelle ”sopivana” naisihanteena kuin russmayer- utarenaista. Sun miestäs vaan nolottaa ja se on ehkä hiukan pettynyt itseensä kun hänen makunsa on rahvaanomaisempi kuin haluaa myöntää. Tai sitten hän vaan pelaa hahmolla ironisessa kontekstissa.

Vierailija
65/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä naiset jotka pitävät pitkistä miehistä? Tai isosta peniksestä? Hekään eivät samalla logiikalla ole älykkäitä ja kypsiä? Vai onko tässä taas yksi esimerkki naisten loputtomasta kaksinaismoralismista..?

En minä kyllä totta puhuakseni pidä peniksen kokoon fiksoituneita naisia minään älyn jättiläisinä. Kokemukseni mukaan ovat varsin yksinkertaista porukkaa. t: nainen itsekin

Vierailija
66/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaikka mies kuinka vakuuttaa että sä olet hänen ihannenainen niin oot sitä mieltä et valehtelee? Joo onnea vaan suhteeseen.

Vaaditko seuraavaksi että pitää lopettaa kaikki pelaaminen?

Miten väärin oikein ymmärsit? En minä olen miehen ihannenainen, on se ihannenainen sitten "Natalie Portman" tai "Miss Fortune", eikä se minua ole tähän mennessä haitannut.

Miksi vaatisin lopettamaan pelaamisen? Oletko vähän vajaa?

Ehkä mies tykkää kummastakin. Monissa peleissä ne naishahmot on isorintaisia ja x-vartaloisia automaattisesti, eikä siellä ole valittavana pienirinraista ja A-vartaloista hahmoa. Voihan se olla, että kyseisissä hahmoissa viehättää joki muukin piirre, esim. kasvot, hiukset jne.

Vierailija
67/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudella tai peniksellä ei imetetä. Tisseillä ja niiden kokoon liiallisella fiksoitumisella on yhteys miehen varhaislapsuuteen, minuuden eriytymiseen äidistä ja siinä ilmenneisiin häiriöihin.

Vierailija
68/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap pelaisi jotain missä pitää suunnitella oma mieshahmo niin tuskin se näpertäisi isolla vaivalla justiinsa oman kullan näköisen taviksen vaan pistäisi överiksi ja pelaisi megahunksilla.

Vastalauseet voitte jättää sanomatta, en usko niitä.

Vierailija
69/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, se ON ärsyttävää ja väärin. Piste.

Miksi täällä jotkut naiset puolustelee miehiä vaikka eivät voi tietää mitään toisen sukupuolen ajattelumaailmasta. Miesten pitäisi vastata, rehellisesti.

Vierailija
70/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ap pelaisi jotain missä pitää suunnitella oma mieshahmo niin tuskin se näpertäisi isolla vaivalla justiinsa oman kullan näköisen taviksen vaan pistäisi överiksi ja pelaisi megahunksilla.

No en näpertäisikään, vaan pelaisin omaa miesihannetta vastaavalla hahmolla. Sepä se asian ydin onkin.

Vierailija
71/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en näpertäisikään, vaan pelaisin omaa miesihannetta vastaavalla hahmolla. Sepä se asian ydin onkin.

Eli sinä kerrot miehellesi avoimesti miten miesihanteesi on jotain ihan muuta kuin miltä oma kultusi näyttää.

Miehesi yrittää sentään olla hienotunteisempi.

Toivottavasti jättää sinut, sian.

Vierailija
72/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä kerrot miehellesi avoimesti miten miesihanteesi on jotain ihan muuta kuin miltä oma kultusi näyttää.

Miehesi yrittää sentään olla hienotunteisempi.

Toivottavasti jättää sinut, sian.

No minulle se olisi sikäli helpompaa, sillä miesihanteeni ei olekaan ihan päinvastainen kuin mies itse, vaan mies on vain "tavismaisempi" versio samasta ihanteesta. Minulla ei ole erikseen mitään "seksuaalista ihannetta" ja "poikaystävämatskuihannetta".

Vierailija
73/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?!?mitä se sinua haittaa, onko tämä sinulta jotenkin pois? Perusteluja.

Ei ole minulta mitenkään pois, mutta ihmettelen, miksei voi olla rehellinen siitä mistä oikeasti tykkää.

"You want the truth?

YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!"

Vierailija
74/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sukupuolesta riippumatta itsetunto-ongelmat liittyvät siihen, ettei ihmisellä ole muuta annettavaa kuin ulkokuorensa. Ei pelkästään naiset kärsi kyseisestä ongelmasta vaan myös miehet, tosin heitä on varmasti vähemmän kuin naisia, tai sitten he vain pitävät ongelmansa sisällään (mikä onkin miehille tavallisempaa).

Minä tunsin 3-kymppisen miehen, joka oli hyvännäköinen, mutta hänellä ei ollut mitään koulutusta, oli ollut koko elämänsä työtön, asui äitinsä kanssa (koko siihenastisen elämänsä). Hänellä ei ollut mitään taitoja, ei mitään harrastuksia. Ainoa asia mikä häntä kiinnosti oli se, että hän halusi näyttää hyvältä ja etsi koko ajan uusia naisia itselleen. Hänellä oli huono itsetunto varmasti juuri siitä syystä, ettei hän osannut mitään eikä kokenut itseään tarpeelliseksi. Tämä on todennäköisin syy myös naisten itsetunto-ongelmiin - ei ole mitään taitoja tai muita kiinnostuksen kohteita kuin oma ulkonäkö, joten kokevat heti olonsa uhatuksi, kun tajuavat että oma kumppani pitää myös muiden ulkonäöstä, eikä se oma ulkonäkö olekaan mikään ainutlaatuiseksi tekevä ominaisuus.

Vierailija
75/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?!?mitä se sinua haittaa, onko tämä sinulta jotenkin pois? Perusteluja.

Ei ole minulta mitenkään pois, mutta ihmettelen, miksei voi olla rehellinen siitä mistä oikeasti tykkää.

ap: " huvittaa vain, kun mies itse on puhunut ihan päinvastaista .."

Jaa että huvittaa vain. No just. Taas yksi luottamukseen ja rakkauteen perustuva liitto. Hypätkää mereen !

Vierailija
76/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pelaa Falloutia mieshahmolla ja itse pelaan Tomb raideria 🤔

Vierailija
77/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttöystävälle puhuta mistään oikeista naisihanteista.

Ei tietenkään, ihan perussettiä. Naiset eivät siltikään voi tajuta sitä, vaan oikeasti vieläkin uskovat niihin satuihin että ovat sataprosenttisesti miestensä makuun ”koska se sanoi niin”.

Minkälainen itsemurhakandidaatti ja pösilö pitäisi miehen olla, että kertoisi totuuden avoimesti?

”Juu rakas, oot muuten ihan ok mutta tissit sais olla isommat, perse pienempi ja naamakin voisi olla nätimpi. Ootas kun näytän parin instabeiben herutuskuvia, joille viimeksi runkkailin sillä aikaa kun olit lasten kanssa leikkipuistossa”

Koska en varmaankaan ole niin uniikki, ettei kukaan muu muka ajattele vaimostaan että se on ylivoimaisesti maailman raras, kaunein ja seksikkäin nainen.  Että en vaihtaisi neliösenttimetriäkään hänestä. Vai sainko nyt lumihiutalepalkinnon olemalla oikeasta maailmankaikkeudessa ainoa näin ajatteleva??

Tosin en pelaa mitään millään hahmolla, enkä tule ikinä koskaan pelaamaan.

M37

Vierailija
78/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap on saanut päähänsä että oma pelihahmo pitää rakentaa ulkonäöllisesti vastaamaan tosielämän unelmakumppania?

Vierailija
79/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette jos tilanne olisi päinvastainen. Nainen pelaa sillä jykeväleukaisella muskelimiehellä niin alkaisiko nörttipoikaystävä itkemään tästä? Ei varmasti alkaisi 😁

No riippuu varmaan miehestä, että alkaako. Kyllä mun ex kitisi, kun tein pelihahmoistani hotteja miehiä. Kuitenkin itse pelasi vain ja ainoastaan naishahmoilla ja myönsi kyttäävänsä niiden hanureita. Raasu ei sitten kestänyt kun minä tein samoin. :D

Vierailija
80/147 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, se ON ärsyttävää ja väärin. Piste.

Miksi täällä jotkut naiset puolustelee miehiä vaikka eivät voi tietää mitään toisen sukupuolen ajattelumaailmasta. Miesten pitäisi vastata, rehellisesti.

No jo nyt on saatana. Jos siitäkin pitää nostattaa riita millaisella hahmolla pelaan niin ovi on tuossa.

Siinä sulle rehellinen vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme