Mies ja rintavat pelihahmot
En tiedä miten League of Legends oikein toimii ja millä perusteella hahmot valitaan, mutta voikohan jotain päätellä siitä, jos mies pelaa enimmäkseen naishahmoilla, jotka ovat samankaltaisesta muotista - eli sellainen perus nörttipojan unelma, hoikka mutta kurvikas isoilla rinnoilla? Kaikista eniten pelaa hahmolla, jolla on suurimmat tissit eniten esillä (Miss Fortune).
Sen kyllä tiedän, että hahmojen asut ostetaan erikseen, ja kas kummaa kun jostain syystä näille hahmoille on hankittu mahdollisimman paljastavia asuja, bikinejä ja muuta.
Voiko tästä päätellä, että miehen fyysinen naisihanne olisi tuollainen? En ole mustasukkainen pikseleistä - huvittaa vain, kun mies itse on puhunut ihan päinvastaista siitä, millaiset naiset häntä viehättävät. Vai voiko olla, että ihan sattumalta suosikkihahmoiksi on päätynyt nämä rintavat leidit?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen hahmo on siis nainen? Se on taipuvainen transuiluun
eli haluaa tytlarpp
:D minunkin mieheni pelaa kyllä aina mieshahmoilla. Nuohan ovat roolipelejä, ap:n päättelyketjussa on tapahtunut virhe. Miehesi siis haluaisi olla rintava/reitevä keiju tms..Ei mutta oikeasti, en tiedä miksi miehesi pelaa naishahmoilla, mutta kehtaan väittää, ettei niille naishahmoille edes saisi ostettua mitään peittävämpää, vähemmän ihon myötäistä vaatetusta. Ei varmasti ole mahdollista. Eikä tissejäkään saa kyllä yhtään pienennettyä.
Sen sanon, että kyllä liikaa virikkeille itseään altistavan miehen reagointi erilaisiin ärsykkeisiin heikkenee. Mutta kukin saa elää haluamallaan tavalla (realiteetit ymmärtäen, tyttöystävä ei ehkä halua r.unkkarimiestä, joka ei laukea ilman väkivaltaa).. toisaalta mekin täällä vauva-palstalla roikutaan eikä keskittymiskyky tai mieliala ole mitään verrattuna aikaan ennen nettiriippuvuutta. Ihmissuhteetkin ovat vain nollia ja ykkösiä. Että kivitetäänpä ensin itsemme ennen kuin alamme valittamaan poikkiksen kaikista puutteista ihmisenä...
Sellaisen kanssa ei ole pakko olla, jonka kanssa on paha olla. Ota vastuu itsestäsi ap, älä sorru liiaksi läheisriippuvuuteen.
Saathan mielenterveydellistä ammattiapua?
Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta tapaukselta. Itse en exän kanssa ollessa voinut oikeastaan pelata mitään peliä, jossa oli rintavia naishahmoja. Jotenkin todella absurdia olla mustasukkainen, jostain mitä ei ole edes olemassa.
Hmm. Mä ainakin valkkaan pelata sellaisella hahmolla, jonka statsit mua miellyttää. :D Eise välttämättä sitä hahmoa oo juuri niiden tissien takia valkannut.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta oikeasti, en tiedä miksi miehesi pelaa naishahmoilla, mutta kehtaan väittää, ettei niille naishahmoille edes saisi ostettua mitään peittävämpää, vähemmän ihon myötäistä vaatetusta. Ei varmasti ole mahdollista. Eikä tissejäkään saa kyllä yhtään pienennettyä.
Mies siis nimenomaan ostaa niille paljastavampia vaatteita, esimerkiksi tuollainen Pool Party Miss Fortune.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miehet, jotka pelaa seksikkäillä naishahmoilla, joita sitten muut miespelaajat kuolaa kun kuvittelevat, että se pelaaja onkin joku hemaiseva nainen. Juostaan siellä pelissä perässä kuin joku pikku puudeli. Itse pelaan ainakin omaa identiteettiäni kuvastavalla hahmolla.
Sen takia pelaavatkin naishahmolla kun tietävät, että muut miehet luulee naispelaajaksi ja voi härnätä näitä 😂
Minusta ainakin awkwardia, vähän sama kun menisi naiseksi pukeutuneena baariin ja naureskelee kun vedättää miehiä 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä, kuinka vielä vuonna 2019 jotkut naiset pöyristyvät kun heille valkenee, että miehet pitävät tisseistä, ja tykkäävät katsella niitä. Ja että jopa se oma mies! Ja sitten tullaan nettifoorumille kyselemään että onko tämä ok ja onko normaalia ja onko ero ainoa ratkaisu. Ja minkäänlaista käsitystä ei tietenkään ole fantasiamaailman ja reaalimaailman eroista, vaan heti ollaan epävarmoina vertailemassa jotain fantasiatissejä omiin tisseihin.
Nainen on maailman pölvästein olento. Ylivoimaisesti.
Ei ole pölvästiä. Jos joka puolelta tyrkytettäisiin yhtä paljon lihaksikasta, pitkää, isokllista miesvartaloa kuin ap:n mainitsemaa naistyyppiä, ja naiset myös yhtä näkyvästi ja pakkomielteisesti himoaisivat kyseistä miestyyppiä, alkaisi varmaan perusmiestäkin hieman mietityttää oma roolinsa kyseisessä kolmiodraamassa. Haluaisitko itse elää parisuhteessa siinä tiedossa, että et ikinä tule olemaan naiselle mieluisin vaihtoehto, vaan vain surkea korvike, koska joku mies pitää olla?
Tämä. Naiset ei vaan käyttäydy yhtä kusipäisesti. Tai ehkäpä naiset oikeasti rakastaa sitä miestään eikä vietä aikaansa runkaten instamiehille samalla miettien että vaihtaisivat sekunnissa. Ei ihme että monet naiset pysyvät mieluummin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tyttöystävälle puhuta mistään oikeista naisihanteista.
Ei tietenkään, ihan perussettiä. Naiset eivät siltikään voi tajuta sitä, vaan oikeasti vieläkin uskovat niihin satuihin että ovat sataprosenttisesti miestensä makuun ”koska se sanoi niin”.
Minkälainen itsemurhakandidaatti ja pösilö pitäisi miehen olla, että kertoisi totuuden avoimesti?
”Juu rakas, oot muuten ihan ok mutta tissit sais olla isommat, perse pienempi ja naamakin voisi olla nätimpi. Ootas kun näytän parin instabeiben herutuskuvia, joille viimeksi runkkailin sillä aikaa kun olit lasten kanssa leikkipuistossa”
No ei se minua ainakaan kovasti hetkauttaisi, jos mies noin sanoisi. En ole tyhmä, tiedän ihan varmasti jo nyt, että en millään täytä miehen ihannevartalon speksejä. Ääneen sanominen ei muuttaisi sitä tilannetta mihinkään. Minulla ei ole mitään harhaluuloja ylivertaisesta seksikkyydestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväksi otetaan mitä satutaan saamaan, tuskin se mies oikeasti puhuu totta kun puhuu "ihanteistaan".
No kyse ei ole mistään "kyllä sinä kultamussukkani olet kaikkine puutteinesi maailman ihanin nainen", vaan ihanteista. Eikö sinusta ole mitenkään outoa, että mies on joskus kertonut naisihanteensa olevan siro, pienirintainen ja tyttömäisen söpö
Ei ole, koska se kuvaus sopii sinuun. Minunkin exä luulee varmaan vieläkin että minä pidän pienistä ja käteensopivista rinnoista vaikkakin oikeasti varsi sykkii meheville munkeille joissa kuppikokoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, ihan perussettiä. Naiset eivät siltikään voi tajuta sitä, vaan oikeasti vieläkin uskovat niihin satuihin että ovat sataprosenttisesti miestensä makuun ”koska se sanoi niin”.
Minkälainen itsemurhakandidaatti ja pösilö pitäisi miehen olla, että kertoisi totuuden avoimesti?
”Juu rakas, oot muuten ihan ok mutta tissit sais olla isommat, perse pienempi ja naamakin voisi olla nätimpi. Ootas kun näytän parin instabeiben herutuskuvia, joille viimeksi runkkailin sillä aikaa kun olit lasten kanssa leikkipuistossa”
Mies on surkea kllin viemä otus kun alentuu valehtelemaan ja olemaan parisuhteessa naisen kanssa, joka ei häntä edes kiinnosta. Ilmankos suuri osa avioliitoista päättyy eroon. Onneksi prnonuket tulevat yleistymään ja miehet saavat jatkossa haluamansa ”naisen” itselleen. Pääasiahan kuitenkin on, että tissit on isot.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta tapaukselta. Itse en exän kanssa ollessa voinut oikeastaan pelata mitään peliä, jossa oli rintavia naishahmoja. Jotenkin todella absurdia olla mustasukkainen, jostain mitä ei ole edes olemassa.
Minähän sanoin, etten ole mustasukkainen pikseleistä. Rehellisyyttä vain kaipaisin. En ymmärrä, miksi miehen on tarvinnut suorastaan valehdella naisihanteestaan, koska en ole häneltä sellaisia tietoja koskaan mitenkään edes inttänyt tai verrannut itseäni niihin. En kyttää miestä enkä tiedä yhtään millaisia kuvia ja millaista p*rnoa hän katselee. Siksi tulikin yllätyksenä nämä hänen suosikkipelihahmonsa, koska olin kuvitellut hänen ihanteensa olevan ihan päinvastainen (ja ei, en minä vastaa tätä päinvastaistakaan ihannetta, koska fantasiat ovat fantasioita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväksi otetaan mitä satutaan saamaan, tuskin se mies oikeasti puhuu totta kun puhuu "ihanteistaan".
No kyse ei ole mistään "kyllä sinä kultamussukkani olet kaikkine puutteinesi maailman ihanin nainen", vaan ihanteista. Eikö sinusta ole mitenkään outoa, että mies on joskus kertonut naisihanteensa olevan siro, pienirintainen ja tyttömäisen söpö
Ei ole, koska se kuvaus sopii sinuun. Minunkin exä luulee varmaan vieläkin että minä pidän pienistä ja käteensopivista rinnoista vaikkakin oikeasti varsi sykkii meheville munkeille joissa kuppikokoa löytyy.
Miksi seurustelit sen kanssa? Koska et saanut parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette jos tilanne olisi päinvastainen. Nainen pelaa sillä jykeväleukaisella muskelimiehellä niin alkaisiko nörttipoikaystävä itkemään tästä? Ei varmasti alkaisi 😁
Muunlaisia miehiähän peleissä ei edes ole, joten tuollaisella on pakko pelata.
tissityypit on muutenkin niitä enemmän lapsellisempia miehiä, toisin kun peba ja jalkamiehet. näkeehän sen näistä "miesten" vastauksistakin täällä. vähän liikaa taas teinipojuja tällä palstalla: p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on surkea kllin viemä otus kun alentuu valehtelemaan ja olemaan parisuhteessa naisen kanssa, joka ei häntä edes kiinnosta. Ilmankos suuri osa avioliitoista päättyy eroon. Onneksi prnonuket tulevat yleistymään ja miehet saavat jatkossa haluamansa ”naisen” itselleen. Pääasiahan kuitenkin on, että tissit on isot.
Väärin, seksinuket tullaan jossain vaiheessa kieltämään, koska naisen esineellistäminen ja "videopelit aiheuttaa väkivaltaa"-väitteeseen verrattavissa oleva " seksinuket aiheuttaa seksirikoksia ja väkivaltaa naisia kohtaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän sanoin, etten ole mustasukkainen pikseleistä. Rehellisyyttä vain kaipaisin. En ymmärrä, miksi miehen on tarvinnut suorastaan valehdella naisihanteestaan, koska en ole häneltä sellaisia tietoja koskaan mitenkään edes inttänyt tai verrannut itseäni niihin. En kyttää miestä enkä tiedä yhtään millaisia kuvia ja millaista p*rnoa hän katselee. Siksi tulikin yllätyksenä nämä hänen suosikkipelihahmonsa, koska olin kuvitellut hänen ihanteensa olevan ihan päinvastainen (ja ei, en minä vastaa tätä päinvastaistakaan ihannetta, koska fantasiat ovat fantasioita).
Parempi kun ette puhukkaan tuollaisista. Ainakin omasta kokemuksestani sanoisin. Itse olin entisessä suhteessa heti alussa avoin noista jutuista kun ajattelin että olen rehellinen. Siitä ne suhteen ongelmat sitten alkoikin. En tee samaa virhettä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä, kuinka vielä vuonna 2019 jotkut naiset pöyristyvät kun heille valkenee, että miehet pitävät tisseistä, ja tykkäävät katsella niitä. Ja että jopa se oma mies! Ja sitten tullaan nettifoorumille kyselemään että onko tämä ok ja onko normaalia ja onko ero ainoa ratkaisu. Ja minkäänlaista käsitystä ei tietenkään ole fantasiamaailman ja reaalimaailman eroista, vaan heti ollaan epävarmoina vertailemassa jotain fantasiatissejä omiin tisseihin.
Ei ole pölvästiä. Jos joka puolelta tyrkytettäisiin yhtä paljon lihaksikasta, pitkää, isokllista miesvartaloa kuin ap:n mainitsemaa naistyyppiä, ja naiset myös yhtä näkyvästi ja pakkomielteisesti himoaisivat kyseistä miestyyppiä, alkaisi varmaan perusmiestäkin hieman mietityttää oma roolinsa kyseisessä kolmiodraamassa. Haluaisitko itse elää parisuhteessa siinä tiedossa, että et ikinä tule olemaan naiselle mieluisin vaihtoehto, vaan vain surkea korvike, koska joku mies pitää olla?
Eikös tuo kuvailemasi miestyyppi ole naisten ihanne? Veikkaan että lähes kaikki naiset ottaisivat jos saisivat, mutta kun tuollaisia miehiä ei riitä läheskään kaikille. Älä siis esitä jotain pyhimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miehet, jotka pelaa seksikkäillä naishahmoilla, joita sitten muut miespelaajat kuolaa kun kuvittelevat, että se pelaaja onkin joku hemaiseva nainen. Juostaan siellä pelissä perässä kuin joku pikku puudeli. Itse pelaan ainakin omaa identiteettiäni kuvastavalla hahmolla.
Sen takia pelaavatkin naishahmolla kun tietävät, että muut miehet luulee naispelaajaksi ja voi härnätä näitä 😂
Minusta ainakin awkwardia, vähän sama kun menisi naiseksi pukeutuneena baariin ja naureskelee kun vedättää miehiä 100-0.
No ainakin siinä mielessä turvallisempaa pelissä, ettei ole vaaraa spontaanista buttseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo kuvailemasi miestyyppi ole naisten ihanne? Veikkaan että lähes kaikki naiset ottaisivat jos saisivat, mutta kun tuollaisia miehiä ei riitä läheskään kaikille. Älä siis esitä jotain pyhimystä.
Mahdollisesti onkin, mutta naiset eivät hiero asiaa miesten naamalle esim kuvien muodossa ja jatkuvasti rnkkaamalla ja haaveilemalla kyseisenlaisista miehistä. Ja naiset keskimäärin myös rakastavat omaa kumppaniaan, eivätkä olisi valmiita vaihtamaan tätä välittömästi paremman näköiseen. Vaikea varmaan käsittää tätä asiaa, jos itse on kyvytön rakastamaan toisessa ihmisessä mitään muuta kuin ulkonäköä.
Tarvitseeko sen tosielämän puolison edes täyttää niitä ihannemiehen/naisen kriteerejä? Ja tekeekö se automaattisesti suhteesta epätyydyttävän jos näin ei ole? Harva kai onnistuu löytämään sen ihannepuolison, mutta voi silti olla ihan tyytyväinen siihen mitä on.
Ai kauhee 😂