Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja rintavat pelihahmot

Vierailija
04.08.2019 |

En tiedä miten League of Legends oikein toimii ja millä perusteella hahmot valitaan, mutta voikohan jotain päätellä siitä, jos mies pelaa enimmäkseen naishahmoilla, jotka ovat samankaltaisesta muotista - eli sellainen perus nörttipojan unelma, hoikka mutta kurvikas isoilla rinnoilla? Kaikista eniten pelaa hahmolla, jolla on suurimmat tissit eniten esillä (Miss Fortune).

Sen kyllä tiedän, että hahmojen asut ostetaan erikseen, ja kas kummaa kun jostain syystä näille hahmoille on hankittu mahdollisimman paljastavia asuja, bikinejä ja muuta.

Voiko tästä päätellä, että miehen fyysinen naisihanne olisi tuollainen? En ole mustasukkainen pikseleistä - huvittaa vain, kun mies itse on puhunut ihan päinvastaista siitä, millaiset naiset häntä viehättävät. Vai voiko olla, että ihan sattumalta suosikkihahmoiksi on päätynyt nämä rintavat leidit?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle

LoL peli on vaan sellainen, että tietyillä hahmoilla pelataan ja peli menee aina samalla kaavalla. Pelien jälkeen ansaitset kolikoita, joilla voi ostaa noita skinejä. Toki osa oikeaa rahaakin käyttää. Unohdat nyt vaan, ehkä hän näyttää vaan muille miten hieno skin hänellä on. Lol on muutenkin sellaista pikseli mössöä, ettei siitä hahmo edes erotu. Miten vanha peli se ees on, ainakin yli 10v o.O

Vierailija
142/147 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas sentään mitä minä luen? Mitä jos ap lopettaa tuon miehen pelihahmojen kyttäyksen ja antaa miehen pelata millä nyt sitten pelaakin. Minä katson jääkiekkoa, eikä mieheni ole koskaan syyttänyt minua että unelmoin jääkiekkoilijasta.

No unelmoitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttöystäväni ei saa koskaan tietää, että pelaan Mario kartia aina Bowserilla :D

Voi ei 😢 paras hahmo ikinä. Mitähän muut ajattelee, kun naisena pelaan aina sillä..

Vierailija
144/147 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja pelaan aina naishahmolla.

Siitä syystä että ennemmin katselen naishahmoa kuin miestä. Ja tottakai vaihdan sille asun jos voin. Miksi en vaihtais?

Vierailija
145/147 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan Skyrimiä homolla kissamiehellä, Loverslab-modit ovat hauskoja. Ja vaimolle en ole kertonut.

Vierailija
146/147 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
147/147 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomb Raider oli hitti bcs Lara Croft = Tiimalasi + puskurit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän