Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perusteluja,miksi en myisi lasteni vaatteita/tarviikkeita kirppiksellä?

Vierailija
28.05.2006 |

Olen hoitovapaalla oleva kahden pienen lapsen lähes nelikymppinen äiti. Luultavasti perheemme ei enää lisäänny?!!! Haluaisin myydä lasten vauvatavarat ja vaatteet, mutta samalla kuitenkin mietin,että jos niille olisikin joskus käyttöä, lahjaksi tai lapsenlapsille!? Nuuka kun olen...miksi itse olette säästäneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois, kukaan ei halua muodista poismenneitä vaatteita, olkoonkin lasten.

Vierailija
2/5 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vauvan vaatteissa se ei ole niin tärkeää, mutta kuka äiti tahtoo vauvalleen parikymmentä vuotta vintillä maanneita vaatteita... Jotka todennäköisesti ovat " kamalia" siihen maailman aikaan;)

Jos taas antaisit ne lahjaksi muutaman vuoden sisään jollekkin sukulaiselle/tuttavalle, niin se ok.

Voithan ajatella niin, että kun myyt vaattet ymv. niin voit ostaa rahoilla jotakin kivaa tilalle!:) On helpompi luopua, kun tietää että jos nyt myyn nämä niin saan X euroa jolla ostamme/teemme sitä ja sitä:)

..Ja vaatteiden säilytyskin vie turhaan tilaa, ja jos ajattelet noin, niin pian sinulla on kahden aikuisen lapsen kaikki vaattet sullotuna johonkin varastoon säilytykseen...;) Muutamia " rakkaimpia" vauvanvaatteita säilöisin muistoina!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien heti kälyn lapsille kun pieneksi jäävät. Mukavaa kun ei jää kaappeihin venymään turhia kamppeita.

Vierailija
4/5 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput kierrätykseen. Jo kolmen vuoden päästä miettisit miksi ihmeessä olen nämä kaikki säästänyt.

Vierailija
5/5 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olisin, jos vaatteeni olisi säästetty...

1970-luvun lopulla syntynyt.