Miten noi Jehovat kehtaavatkin kiertää ja häiritä ihmisten viikonloppu viettoa?
Kaiken lisäksi pitävät nykyään rekisteriä iPadillä, joka on rikollista.
Jehovan saivat jo kerran varoituksen poliisilta laittoman henkilörekisterin pidosta.
Kommentit (51)
Meillä kävi viime viikolla mormonisaarnaajat. Näkivät hyvin jo portilta, että ollaan ulkona syömässä päivällistä. Sain sen päiväiset kilarit, sanoin että tehdään nyt selväksi, että minä en tule kertomaan teille, mihin teidän pitää uskoa ja te ette tule kertomaan minulle. Käskin poistua pihaltamme ja pysyä poissa. Täyttä aivopesua se mormonien hommakin, pakko tehdä lähetystyötä ulkomailla, jos mielii naimisiin kuuliaisen mormonitytön kanssa.
Jehoville olen sanonut, että kerropa sinä kotiosoitteesi, niin tulen teille ovikelloa rinkuttelemaan. Ja käskenyt pysyä poissa.
Uskonto on niin helnkilökohtainen asia, että kaikki tällaiset ovelta ovelle kiertävät saarnaajat saavat ainakin minussa täysin tarkoitsutaan päinvastaisen reaktion. Minulle ei tulla tuputtamaan kotiovelleni tai -pihalleni mitään propagandaa.
Mielestäni uskontojen kaupittelu ovelta ovelle pitäisi kriminalisoida.
Hehän kertovat sinulle miten, jos vain välität kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Hehän kertovat sinulle miten, jos vain välität kuunnella.
Ei kai yksikään täysjärkinen jaksa jehovia kuunnella?
Se iPadi on rikoksentekoväline ja sen voinee takavarikoida?
Niiden on pakko, että he pysyvät uskonnollisessa yhteisössään arvostettuina.
Pari kertaa käyneet, olen sanonut ei kiitos, ja he ovat lähteneet pois.
Kaikenlainen ovelta ovelle kaupustelu pitäisi kieltää olipa sitten kyse kattoremonteista, tauluista, uskonnoista, virpomisesta, talojen ilmakuvauksesta tai silakoista.
Työtään ne vaan tekee, olette ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
He kauppaavat uskontoaan, jota en halua. Ilkeys on kyllä täysin heidän puolellaan.
Minun uskontoni sallii kaikki taivaaseen mutta heidän uskonnossaan vain x hemmoa pääsee ikuiseen elämään (saldo on jo täynnä) mutta loput jehovantodistajat pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan ja sitten kuolevat lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He kauppaavat uskontoaan, jota en halua. Ilkeys on kyllä täysin heidän puolellaan.
heidän uskonnossaan vain x hemmoa pääsee ikuiseen elämään (saldo on jo täynnä) mutta loput jehovantodistajat pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan ja sitten kuolevat lopullisesti.
No jo on törkeetä..
Ottakaa selvää kenelle nämä molemmat lahkot työskennelleet historiassa ja oppikaa ketä ovat.
Nuo ovat peiteuskontoja ja tiedustelutoimijoita.
Kun itse kirjoittelin netissä tiettyjä asioita tuli ulko-ovelleni kaksi aikuista kovan näköistä "mormoniveljeä"- sisälle he eivät tulleet. Kysyin mistäs kaukaa miehet niin Liettuasta ja Ruotsista ja tappajannäköisiä eivät olleenkaan spanielinaamoja kuten tavallisesti. Halusivat kuulemma vaan nähdä asunko vielä "siinä"- ja sanoivat asian myös suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun uskontoni sallii kaikki taivaaseen mutta heidän uskonnossaan vain x hemmoa pääsee ikuiseen elämään (saldo on jo täynnä) mutta loput jehovantodistajat pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan ja sitten kuolevat lopullisesti.
Juu mutta ei ihan noin kuitenkaan, JT llä vaan ylimystöeliitti menee taivaaseen johtamaan maailmaa ja loput uskolliset pääsevät maanpaalliseen Paratiisiin ensin koeajalle 1000 v ja sitten ne jotka kelpaavat seuloutuvat ikuiseen Paratiisielämään.
Kuoltua kuollut kuolee ensin muka kokonaan ja herätetään jälleensyntymään jos on ainesta hänessä ja sitten tuo ylläkuvattu. He uskovat kuten adventistitkin jälleensyntymään siis joka on TÄYSIN kristinuskonvastaista. Jeesus nousi kuolleista heti ja esimerkkinä muille ja siirtyi sieltä saarnaamaan Tuonelaan vangittuina olevile hengille, toisten ollessa Paratiisisssa.
Vasta tuomiopäivänä sitten kaikki kutsutaan vielä kerran Jumalan ja Jeesusken eteen ja katsotaan minne kukin pääsee: taivaaseen Jumalan luo vai kadotukseen.
Se mistä ihmiset eivät tiedä mormonismissa on ihan sairas tapa vihkiä jo kuolleita ja ulkopuolisia imisiä heidän jäsenen kanssa naimisiin!
Kysyin onko tämä edes totta ja kyllä oli. Eli minutkin voidaan kuoltuani ottaa ja identiteettini ja vihkiä jonkin minulle tuntemattoman mormonin kanssa avioon.
Kysyin voinko kieltää tämä ja nimeni käytön niin en kuulemma voi. Kun tapaatte mormoneja tehkääpä niille kysymys tästä asiasta ja tiukasti. Ne pimittävät nämä asiat sinne saakka kunnes olet koukussa jo.
Meille eivät pääse kun on alaovet lukossa. Mutta nimettömiä kirjeitä pukkaa. Tosin ekassa oli ilmeisesti vahingossa nimi. Kun tulee tusina täyteen, menen poliisille näiden kanssa. Kirjeitä on käsialasta päätellen väsännyt usea ihminen, eli laiton henkilörekisteri on jaossa.
Nimet (pelkät sukunimet) kerätty ovien läpi asukastaulusta.
Vierailija kirjoitti:
Se mistä ihmiset eivät tiedä mormonismissa on ihan sairas tapa vihkiä jo kuolleita ja ulkopuolisia imisiä heidän jäsenen kanssa naimisiin!
Kysyin onko tämä edes totta ja kyllä oli. Eli minutkin voidaan kuoltuani ottaa ja identiteettini ja vihkiä jonkin minulle tuntemattoman mormonin kanssa avioon.
Kysyin voinko kieltää tämä ja nimeni käytön niin en kuulemma voi. Kun tapaatte mormoneja tehkääpä niille kysymys tästä asiasta ja tiukasti. Ne pimittävät nämä asiat sinne saakka kunnes olet koukussa jo.
Ne myös kastavat kuolleita mormoniuskoon. Tiesittekö, jotkut ilmaiset sukututkimuspalvelut ovat mormonien ylläpitämiä nimenomaan tuohon tarkoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kuole lopullisesti udkons mukaan milloinkaan.
Heillä on taivaassa jokin parempi puoli ja sinne pääsee harva ja se ei ole täynnä. Sinne tavisten puolelle pääsee sitten tavallinen Jehovan todistaja. Siellä eletään paratiisissa maan päällä ja viljellään maata yms.
Näin ole heidän jutuistaan ymmärtänyt.
Sitä en ymmärrä, miksi kristityt ei pidä heitä kristittyinä. Onko ainoa syy se, että eivät usko kolmiyhteiseen Jumalaan, vaan uskovat, että Jumala, Jeesus ja pyhä Henki ovat erillisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne myös kastavat kuolleita mormoniuskoon. Tiesittekö, jotkut ilmaiset sukututkimuspalvelut ovat mormonien ylläpitämiä nimenomaan tuohon tarkoitukseen?
Joo tiesin. He kastavat kuolleita sukulaisiaan kaukaakin suvusta. Ne Sukulaiset saavat kuoltuaan itse päättää, haluavatko mennä mormoneiksi.
Mormonit tekevät hyvää työtä sukukirjojen ylläpitämisessä. Heidän temppeliinsäkin saa (kai edelleen?) mennä tutkiman sukujaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikään juridiikka ei suojaa siis sinua ja muistoasi siten ettei mormonit voisi vihkiä sinua kuoltuasi avioon mormonin kanssa. Tämä on mielestäni asia josta pitäisi nostaa äläkkä: kuollut ei voi päättää enää ja kyse on kuitenkin hänen identiteetistään ja muistostaan joka HÄPÄISTÄÄN näin Lusiferistisen kultin voimin, ja nimesi mainitaan siellä vihkimispaikalla niitten temppelissä.
Jos täällä on lakimiestä niin vastaisitko miksi laki ei yllä vainajan tahtoa noudattamaan identiteetin osalta kuoltua? Tämä on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tiesin. He kastavat kuolleita sukulaisiaan kaukaakin suvusta. Ne Sukulaiset saavat kuoltuaan itse päättää, haluavatko mennä mormoneiksi.
Mormonit tekevät hyvää työtä sukukirjojen ylläpitämisessä. Heidän temppeliinsäkin saa (kai edelleen?) mennä tutkiman sukujaan.
Eihän niiltä kuolleilta kysytä yhtään mitään ja ei kyse ole mistään sukulaisistakaan kuin heidän kirjoissaan korkeintaan. Kun kaikki suvut liittyvät yhteen maailmassa on heillä syvän sukututkimuksen ansiosta käytännössä kaikkien nimet siellä kirjoissa.
Rikollista touhua se on.
https://yle.fi/uutiset/3-6835980
Jehovan todistajilla arkaluontoisia henkilötietoja – valtio ojentaa
Tietosuojalautakunta puuttuu uskontokunnan tapaan kirjata ylös, millaisia asukkaita ovien takana asuu.