Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noi Jehovat kehtaavatkin kiertää ja häiritä ihmisten viikonloppu viettoa?

Vierailija
03.08.2019 |

Kaiken lisäksi pitävät nykyään rekisteriä iPadillä, joka on rikollista.
Jehovan saivat jo kerran varoituksen poliisilta laittoman henkilörekisterin pidosta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtään ne vaan tekee, olette ilkeitä.

He kauppaavat uskontoaan, jota en halua. Ilkeys on kyllä täysin heidän puolellaan.

Minun uskontoni sallii kaikki taivaaseen mutta heidän uskonnossaan vain x hemmoa pääsee ikuiseen elämään (saldo on jo täynnä) mutta loput jehovantodistajat pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan ja sitten kuolevat lopullisesti.

Eivät kuole lopullisesti udkons mukaan milloinkaan.

Heillä on taivaassa jokin parempi puoli ja sinne pääsee harva ja se ei ole täynnä. Sinne tavisten puolelle pääsee sitten tavallinen Jehovan todistaja. Siellä eletään paratiisissa maan päällä ja viljellään maata yms.

Näin ole heidän jutuistaan ymmärtänyt.

Sitä en ymmärrä, miksi kristityt ei pidä heitä kristittyinä. Onko ainoa syy se, että eivät usko kolmiyhteiseen Jumalaan, vaan uskovat, että Jumala, Jeesus ja pyhä Henki ovat erillisiä.

Ilmeisest kolminaisuusopin kieltäminen tekee heistä useimpien silmissä ei-kristittyjä.

Hassua, ei kolminaisuusoppi ole helposti sulatettava monille luterilaisillekaan.

Ehkä siihen vaikuttaa myös se, että he kutsuvat Jumalaa ppoikkeavalla nimellä(heidän tulkintansa Jahve-nimestä) ja eivät käytä ristiä symbolina(heidän mielestään Jeesus naulattiin paaluun).

Luulen, että alkuperäisteksti kirjoitettiin ilman vokaaleja. Eli se voisi olla Jehova tai Jahve.

Miksi risti tai paalu olisi kynnyskysymys.

Kolminaisuusoppi on hankala luterilaisellekin. Kuitenkin Jeesus huusi ristiltä jumalalle.

Ja Jeesus muutenkin rukoili ja keskusteli jumalalle. Siis toiselle persoonalleen.

Isä ja Poika ovat yhtä hengessä ja opissa mutta persoonina ERI.

Kaksoset ovat näin juuri joskus samassa perheessä jakavat arvot ja uskomukset mutta eri PERSOONIA.

Kun Raamattu sanoo ettei viimeisestä hetkestä tiedä edes Poika eivätkä enkelit vaan yksin Jumala, niin ihan samoin kuin tinen kaksonen voi tietää mitä ei toinen vaikka samaa tekoa dna lta niin on tässäkin. Kaksi ERI tietoisuutta ovat Isä ja Poika ja Pyhä Henkikin kaiketi.

Vierailija
42/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa selvää kenelle nämä molemmat lahkot työskennelleet historiassa ja oppikaa ketä ovat.

Nuo ovat peiteuskontoja ja tiedustelutoimijoita.

Kun itse kirjoittelin netissä tiettyjä asioita tuli ulko-ovelleni kaksi aikuista kovan näköistä "mormoniveljeä"- sisälle he eivät tulleet. Kysyin mistäs kaukaa miehet niin Liettuasta ja Ruotsista ja tappajannäköisiä eivät olleenkaan spanielinaamoja kuten tavallisesti. Halusivat kuulemma vaan nähdä asunko vielä "siinä"- ja sanoivat asian myös suoraan.

Oletko psykoosissa tai jotain?

Oletko sinä itse psykoosissa tai jotain kun et tajua ettei kukaan kirjoita tuollaista noin vaan. Ilmeisesti olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He kauppaavat uskontoaan, jota en halua. Ilkeys on kyllä täysin heidän puolellaan.

Minun uskontoni sallii kaikki taivaaseen mutta heidän uskonnossaan vain x hemmoa pääsee ikuiseen elämään (saldo on jo täynnä) mutta loput jehovantodistajat pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan ja sitten kuolevat lopullisesti.

Heillä on taivaassa jokin parempi puoli ja sinne pääsee harva ja se ei ole täynnä. Sinne tavisten puolelle pääsee sitten tavallinen Jehovan todistaja. Siellä eletään paratiisissa maan päällä ja viljellään maata yms.

Sitä en ymmärrä, miksi kristityt ei pidä heitä kristittyinä. Onko ainoa syy se, että eivät usko kolmiyhteiseen Jumalaan, vaan uskovat, että Jumala, Jeesus ja pyhä Henki ovat erillisiä.

Ilmeisest kolminaisuusopin kieltäminen tekee heistä useimpien silmissä ei-kristittyjä.

Hassua, ei kolminaisuusoppi ole helposti sulatettava monille luterilaisillekaan.

Ehkä siihen vaikuttaa myös se, että he kutsuvat Jumalaa ppoikkeavalla nimellä(heidän tulkintansa Jahve-nimestä) ja eivät käytä ristiä symbolina(heidän mielestään Jeesus naulattiin paaluun).

Luulen, että alkuperäisteksti kirjoitettiin ilman vokaaleja. Eli se voisi olla Jehova tai Jahve.

Kolminaisuusoppi on hankala luterilaisellekin. Kuitenkin Jeesus huusi ristiltä jumalalle.

Ja Jeesus muutenkin rukoili ja keskusteli jumalalle. Siis toiselle persoonalleen.

Kaksoset ovat näin juuri joskus samassa perheessä jakavat arvot ja uskomukset mutta eri PERSOONIA.

Kun Raamattu sanoo ettei viimeisestä hetkestä tiedä edes Poika eivätkä enkelit vaan yksin Jumala, niin ihan samoin kuin tinen kaksonen voi tietää mitä ei toinen vaikka samaa tekoa dna lta niin on tässäkin. Kaksi ERI tietoisuutta ovat Isä ja Poika ja Pyhä Henkikin kaiketi.

Kuulosti hyvältä selitykseltä

Vierailija
44/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi viime viikolla mormonisaarnaajat. Näkivät hyvin jo portilta, että ollaan ulkona syömässä päivällistä. Sain sen päiväiset kilarit, sanoin että tehdään nyt selväksi, että minä en tule kertomaan teille, mihin teidän pitää uskoa ja te ette tule kertomaan minulle. Käskin poistua pihaltamme ja pysyä poissa. Täyttä aivopesua se mormonien hommakin, pakko tehdä lähetystyötä ulkomailla, jos mielii naimisiin kuuliaisen mormonitytön kanssa.

Jehoville olen sanonut, että kerropa sinä kotiosoitteesi, niin tulen teille ovikelloa rinkuttelemaan. Ja käskenyt pysyä poissa.

Uskonto on niin helnkilökohtainen asia, että kaikki tällaiset ovelta ovelle kiertävät saarnaajat saavat ainakin minussa täysin tarkoitsutaan päinvastaisen reaktion. Minulle ei tulla tuputtamaan kotiovelleni tai -pihalleni mitään propagandaa.

Minä pyysin kerran pari vastavierailulle päästä noitten mormonien luo, mutta vastaus oli "että me emme ota vierailuja koska suojelemme itseämme".

Se siitä.

Vierailija
45/56 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti hyvältä selitykseltä

Kyllä. Jos kaksoset ovat samaa DNA ta mutta ovat eri persoonia silti niinkuin ovat niin, jotenkin näin se menee. Se selittää sen että Jeesuksella on oma tahtonsa myös vaikka ovat yhtä muuten.

Vierailija
46/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne on taas aloittanut ihmisten häirinnän. Yleensä aktivoituvat joulun ja kristittyjen juhlapyhien alla. Häpeisivät jos osaavat.

Vierailija
47/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne kiertävät? Korona-ajan alun jälkeen olen nähnyt heitä vain seisomassa lehtitelineineen sievästi kauppakeskusten kulmilla. Jokin uskonliike alkoi tuolloin soitella ihmisille kotiin, mutta en ole varma olivatko jehovia vai muita. 

Vierailija
48/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille tarvi ovea avata, ovat tottuneet siihen että niistä ei tykätä.

Vierailija
49/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ne kiertävät? Korona-ajan alun jälkeen olen nähnyt heitä vain seisomassa lehtitelineineen sievästi kauppakeskusten kulmilla. Jokin uskonliike alkoi tuolloin soitella ihmisille kotiin, mutta en ole varma olivatko jehovia vai muita. 

Syrjäkylillä ainakin juoksevat ja luikkivat ovilla helmat hulmuten.

Vierailija
50/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ovat niitä ne ei osaa sievästi ollakaan, käyvät ihmisen kimppuun kun hait heti kun mahdollista. Henkisesti sairasta.

Vierailija
51/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäkylillä ainakin juoksevat ja luikkivat ovilla helmat hulmuten.

Ne saa pisteitä ovilla käyntien määrästä ja saavat jotain ylennyksiä hierarkiassa lahkossaan. On suoriteperusteista ihmisten henkisestä puolesta piittaamatta. Henkisesti väkivaltaista suoritusta omaan pussiin.

Vierailija
52/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellareilla ja vapareilla on sitten oma sukuluettelo pakkomieleiset .  Kirjeessä tiitus ja muuten galatalaisille on sanottu näistä eksyttäjistä harhaoppisia .  

Vierailija
53/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarit käy myös asunnoissa näpistelemässä kuin vaatimassa antamaan heille ja juutalaiset on käynyt . Romanit kuuluu usein näihin lahkoihin.   Näpistys näpistys. 

Vierailija
54/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi viime viikolla mormonisaarnaajat. Näkivät hyvin jo portilta, että ollaan ulkona syömässä päivällistä. Sain sen päiväiset kilarit, sanoin että tehdään nyt selväksi, että minä en tule kertomaan teille, mihin teidän pitää uskoa ja te ette tule kertomaan minulle. Käskin poistua pihaltamme ja pysyä poissa. Täyttä aivopesua se mormonien hommakin, pakko tehdä lähetystyötä ulkomailla, jos mielii naimisiin kuuliaisen mormonitytön kanssa.

Jehoville olen sanonut, että kerropa sinä kotiosoitteesi, niin tulen teille ovikelloa rinkuttelemaan. Ja käskenyt pysyä poissa.

Uskonto on niin helnkilökohtainen asia, että kaikki tällaiset ovelta ovelle kiertävät saarnaajat saavat ainakin minussa täysin tarkoitsutaan päinvastaisen reaktion. Minulle ei tulla tuputtamaan kotiovelleni tai -pihalleni mitään propagandaa.

Naapuri heitti noiden päälle vettä. 😀

Vierailija
55/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tekemässä etätöitä kun tulivat ovelle. Sanoin että teen töitä ja lähtivät pois. Eivät ole nykyään enää niin pahoja kuin aikoinaan.

Vierailija
56/56 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up