Miten noi Jehovat kehtaavatkin kiertää ja häiritä ihmisten viikonloppu viettoa?
Kaiken lisäksi pitävät nykyään rekisteriä iPadillä, joka on rikollista.
Jehovan saivat jo kerran varoituksen poliisilta laittoman henkilörekisterin pidosta.
Kommentit (73)
Eipä ole jehovia tai muitakaan uskonnon tyrkyttäjiä näkynyt 10:n vuoden aikana, mitä nykyisessä osoitteessa asunut. Syykin on yksinkertainen, alaovi on lukossa jatkuvasti, ja siitä pääsee vain avaimella tai koodilla.
Lahkon on perustanut Usassa joku liikemies joka kasvatti kukkaroaan epätoivoisilla eksyneillä ihmisillä jotka sai porukkaan narrattua.
Ne ettii varakkaita ihmisiä maksajiksi järjestöönsä. Käyttävät häikäilemättömästi ihmisten heikkoa hetkeä hyväkseen.
Se Janne Katajan ohjelma niiden lahkosta oli kylmäävä ja pinnallisuus paistoi lahkon toiminnassa.
Jehovantodistajista pääsee kohteliaasti eroon, kun kertoo että kuulun vapaaseurakuntaan, jossa minusta pidetään hyvää huolta. Kiitos hei.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon että olen katolilainen niin lähtevät äkkiä lipettiin.
Toi ei yleensä riitä, alkavat väittelemään miksi se on väärä valinta. Laittavat seuraavaksi viisaampia jatkamaan keskustelua.
Mutta eivät kuulemma vietä Halloweenia kun tuntemattomat tulee koputtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jehovantodistajista pääsee kohteliaasti eroon, kun kertoo että kuulun vapaaseurakuntaan, jossa minusta pidetään hyvää huolta. Kiitos hei.
Tuttavani kertoi että ei tuo auttanut vaan eukot alkoi huutaan ulko-ovella että kirkossa käydään mutta ei lueta raamattua. Ei kukaan niiden "raamattua" haluakaan lukea.
Ei ole jehovat käyneet ovella varmaan 15 vuoteen. Lähinnä näkee omilla standeillaan kauppakeskuksissa ja asemilla seisomassa. Se on minusta, jokainen voi mennä heille juttelemaan jos kiinnostaa.
Huomattavasti kokonaisvaltaisempaa tuputtamista olen saanut osakseni aiheista pride ja vegaanius.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jehovat käyneet ovella varmaan 15 vuoteen. Lähinnä näkee omilla standeillaan kauppakeskuksissa ja asemilla seisomassa. Se on minusta, jokainen voi mennä heille juttelemaan jos kiinnostaa.
Huomattavasti kokonaisvaltaisempaa tuputtamista olen saanut osakseni aiheista pride ja vegaanius.
Kai ne on kaupungissa vähemmän ovilla kun kerrostalojen alaovetkin on lukossa ja ihmiset ei päästä niitä kotiinsa.
Aletaan porukalla soitteleen niiden ovikelloja jouluaattona ja ihmetellään miksi eivät joulua vietä kuten muut ihmiset.