Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Blogi oli ennen hyvän mielen blogi, ja oli kiva seurata kauniita kuvia kodista, neuleita, retkikuvia, perhe-elämää kalastajan kanssa. Kuten blogin nimikin kertoi.
Ymmärrän, että Johannalla on voinut tulla kriisi itsensä kanssa, se on tyypillistä tuossa iässä kun lapset ovat kasvaneet ja ikää noin 40. On voinut olla kriisi parisuhteessakin. Olisi ollut ok, jos Johanna olisi muuttanut mökkiin työstämään elämänvaihetta ja pitänyt yksityisasiat pois julkisuudessa minä muutan -postauksen jälkeen. Sinkkuna elellessä hän olisi voinut tutkia tilannettaan rauhassa ja tehdä ratkaisuja tulevaisuuden suhteen harkitusti.
Sen sijaan J toi blogiin miehensä pettämisen, exän haukkumisen, ja edelleen näkyvän tyytymättömyyden. Hyvän mielen blogi oli siinä. lääkäri on onnensa kukkuloilla, mutta J tyytyy osaansa. Poissa ovat ystävät, harrastukset ja taisi kärsiä välit sukulaisiinkin. On vain hän, uolevi ja mökki. Lapset käyvät välillä kylässä. Ei se ihme jos vetää mieltä alaspäin, kun katsoo millaista elämä oli ennen eroa, sosiaalista, monipuolista ja elämää täynnä.
Niinpä.. blogista kadonnut TÄYSIN elämänilo :(
Olisipa vielä kalastaja, ydinperhe ja onnellinen Jossu <3
Mistä teille on tullut käsitys, että hän itkee KOKOAJAN? Naurattaa ihan tuo teidän liioittelu joka viestissä.
No me luetaan blogia niin sieltä tieto että itkeskelee enemmän kuin koskaan.
Mutta!
Tekeekö hän enää muuta kun yhteistyöpostauksia?
Loppukiri, rahat hölmöiltä pois ja blogiin lappu luukulle.
Hutaisten tehty osta osta villapaita postaus.
Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin blogia pitkästä aikaa, ja tulee mieleen että miksei jo lopeta blogia? Sovittu varmaan tietty aika Me Naisten kanssa? Alkaa ideat olla mielestäni vähissä, samaa juttua vuodesta toiseen. Jossain määrin se on mielenkiintoista, mutta jossain vaiheessa samanlaiset kuvat ja poseeraukset eivät vaan jaksa kiinnostaa, ellei ole täysin koukuttunut tai nauttii jonkun puolijulkkiksen elämän stalkkaamisesta. Kaunis hän on, sitä ei voi kieltää. Tulee itselle se olo, että olenpa minä tavallisen näköinen verrattuna häneen, ja se tunne ei koskaan tee hyvää itsetunnolle. Millaiset ihmiset tätä blogia seuraa? Mun mielestä hänen elämänsä on kulissia, tuo uusi mies on hankittu ihan vaan ulkonäön takia, olen aivan varma siitä.
Muuten ihan asiaa, mutta käynti optikolla helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin blogia pitkästä aikaa, ja tulee mieleen että miksei jo lopeta blogia? Sovittu varmaan tietty aika Me Naisten kanssa? Alkaa ideat olla mielestäni vähissä, samaa juttua vuodesta toiseen. Jossain määrin se on mielenkiintoista, mutta jossain vaiheessa samanlaiset kuvat ja poseeraukset eivät vaan jaksa kiinnostaa, ellei ole täysin koukuttunut tai nauttii jonkun puolijulkkiksen elämän stalkkaamisesta. Kaunis hän on, sitä ei voi kieltää. Tulee itselle se olo, että olenpa minä tavallisen näköinen verrattuna häneen, ja se tunne ei koskaan tee hyvää itsetunnolle. Millaiset ihmiset tätä blogia seuraa? Mun mielestä hänen elämänsä on kulissia, tuo uusi mies on hankittu ihan vaan ulkonäön takia, olen aivan varma siitä.
Pikkujoulu piristys. Googlaa kuvahaulla seksikäs puutarhatonttu.
🤪🎅🏻🤪
Uolevi :D:D:D
Tietääkö joku vanhan lorun: Uolevi kuolevi, arkussa makaavi.... minä en muista enenpää.
Uuteen postaukseen liittyen ilmainen vinkki:
Jos tarkoituksena on mainostaa ihanan pehmeitä ja ennen kaikkea LAADUKKAITA neuleita, niin niitä mainoskuvia ei ehkä kannata ottaa perunalla.... Vaatteet näyttää valmiiksi nyppyisiltä. 😅👏
Lisäksi ainakaan minusta nuo kuvat ei houkuttele ostamaan mainostettua tuotetta, kun tuon istuskelun ja keikistelyn takia ei edes kunnolla näe millainen vaate on kyseessä ja sopisiko se minulle.
Vierailija kirjoitti:
Uuteen postaukseen liittyen ilmainen vinkki:
Jos tarkoituksena on mainostaa ihanan pehmeitä ja ennen kaikkea LAADUKKAITA neuleita, niin niitä mainoskuvia ei ehkä kannata ottaa perunalla.... Vaatteet näyttää valmiiksi nyppyisiltä. 😅👏
Lisäksi ainakaan minusta nuo kuvat ei houkuttele ostamaan mainostettua tuotetta, kun tuon istuskelun ja keikistelyn takia ei edes kunnolla näe millainen vaate on kyseessä ja sopisiko se minulle.
Minäkään en ymmärrä noiden neulepaitojen ideaa.. näyttävät liian lyhyiltä ja liian leveiltä napapaidoilta. En ostaisi.
Lisäksi se, että vaate on 100% materiaalia X ei tee siitä automaattisesti laadukasta. Vaatteen laatu riippuu olennaisesti myös siitä, millaisella perussidoksella vaatteen kangas on kudottu, eli kuinka tiheää ja kestävää kangas on. Johannan neuleet todellakaan näytä olevan sieltä sileimmästä päästä..
Miksi hän on kuvissa rypistellyt neuleen etuosasta niin lyhyeksi, että vatsa paljastuu? Esim. toinen ja neljäs kuva ylhäältä. Vatsaako tässä oli tarkoitus esitellä? Ei todellakaan aukene tämän uuden postauksen kuvien idea.
Kirjoittaako se itse joka päivä tätä ketjua, että saisi kalastettua lukijoita blogiinsa?
En mene.
Mä en oikeesti kestä noita kirjoitusvirheitä jatkuvasti. Jokaisessa postauksessa on niitä, tässä yksi esimerkki: ”Valitsin tänä vuonna itsellinen yhden haaleanvaaleanpunaisen” siis oikeesti🤦🏻♀️ itsellinen kun pitäisi olla itselle ja tässä on jotain omituista: ”Mulla on vähän tarkoitus siivota kunnolla” eikö tuon vähän sanan olisi voinut vaikka jättää kokonaan pois. No kukin tavallaan, en minäkään hyvä ole oikeinkirjoituksessa, mutta blogia olisi kiva lukea ilman jatkuvia kirjoitusvirheitä
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeesti kestä noita kirjoitusvirheitä jatkuvasti. Jokaisessa postauksessa on niitä, tässä yksi esimerkki: ”Valitsin tänä vuonna itsellinen yhden haaleanvaaleanpunaisen” siis oikeesti🤦🏻♀️ itsellinen kun pitäisi olla itselle ja tässä on jotain omituista: ”Mulla on vähän tarkoitus siivota kunnolla” eikö tuon vähän sanan olisi voinut vaikka jättää kokonaan pois. No kukin tavallaan, en minäkään hyvä ole oikeinkirjoituksessa, mutta blogia olisi kiva lukea ilman jatkuvia kirjoitusvirheitä
Blogi on nopea hutaistu ilman oikolukua. Pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko onnellinen takin voittaja on julkaistu?
Omiin silmiin ei voittaja osunut, mutta ehkä postaus ei ollut riittävän suosittu niin pihtaa voittajaa jotta saa sivuklikkauksia kun jengi käy katsomassa miten kävi? Voi sitten näyttää yhteistyökumppanille miten suosittu blogi on aina vaan...
Ei vielä kun ex-rouva ei ole "ehtinyt" arpoa voittajaa. Eikä näköjään oikein ollut ehtinyt panostaa tähänkään mainospostaukseensa kun kuvat oli kuin perunalla otettuja ja melkoisen juosten kustuja kuten tekstikin. Siis miten noista kuvista saakin noin sumeita ja suttuisia?
Jos nuo oikeasti on todella laadukkaita kashmirneuleita niin miksi niistä piti postauksessa tehdä jotenkin laaduttoman halpisrytkyn oloisia? Pelkkien kuvien perusteella olisi voinut olettaa päällä olevan joku henkkamaukan akryyli..
Vierailija kirjoitti:
Todella suttuisia ovat uuden postauksen kuvat taas.
Mitä ihmettä tälle blogin yleisilmeelle on oikein tapahtunut??
Ilmeisesti onnellisuus. Tai sitten blogi vaan kiinnostaa kirjoittajaansa kuin kilo kiviä.
Blogia kirjoitetaan kuin puhuisi yksinkertaiselle ystävälleen. Hänen tyylilaji on lörpöttely ja siihen lisäksi alentuva asenne.
Mukaan postaukseen pari järjetöntä kuvaa ja kädet ristiin että suomalaiset oman elämänsä kalastajanvaimot pistävät Visan vinkumaan jotta saa samaa elämänlaatua kun melkein bestis idoli.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on tarkoitus varmaan tehdä kaikenlaista, mutta kun metsuri puskee päälle ja pitää kiinni niin haaveksihan se(kin) jää. Ja sitten ei kerkiä edes arpoa takkivoittajaa tai putsata kameran linssiä.
Vierailija kirjoitti:
Blogia kirjoitetaan kuin puhuisi yksinkertaiselle ystävälleen. Hänen tyylilaji on lörpöttely ja siihen lisäksi alentuva asenne.
Mukaan postaukseen pari järjetöntä kuvaa ja kädet ristiin että suomalaiset oman elämänsä kalastajanvaimot pistävät Visan vinkumaan jotta saa samaa elämänlaatua kun melkein bestis idoli.
Joskus jossain keskustelussa taisin mainita, että kv kirjoittaa samanlaisia tarinoita kuin minä ala-asteella. Tosin minun tarinani olivat jo silloin parempia. Sisältöä löytyi ja kirjoitusvirheitä oli nolla kappaletta.
Kirjoittajana hänellä kuitenkin huima mielikuvitus. Avioero oli siirappisin ikinä ja uuden miehen kuvailut oli kuin taikasieniä syöneen kynästä.
En ostaisi mitään hänen mainostamaa tuotetta, koska en oikein luota että on tutustunut kehumaansa tuotteeseen. Joskus kirjoitti ulkolaiset pelaavatkin suomalaisiksi. Joku itsenäisyyspäiväpostaus vuosia sitten. Kuinkahan monta kolttua silläkin postauksilla myytiin?
Mutta sattuuhan sitä.
Uusin teksti villapaidoista. Huh.
Aika köykäinen sisältö on hänen blogissaan.
Jotenkin se aiempi elämänilo ei vaan välity enää kuvissa tai teksteissään.