Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?

Vierailija
03.08.2019 |

On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.

Kommentit (1199)

Vierailija
741/1199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kalastajakin näyttää löytäneen uuden onnen. Uusi nainen esiintyy yhdessä instakuvassa, jossa ovat he neljä, kalastajan sanojen mukaan "ne kaikkein läheisimmät" (kalastaja, nainen sekä kalastajan lapset).

Ei tägäyksiä, ei ylitsevuotavaa hehkutusta ja yksityiskohtien mehustelua, vaan ihan tavallista arkea ja kivaa tekemistä rakkaimpien ihmisten seurassa.

Johannakin voisi olla aika eri tilanteessa nyt, jos olisi älynnyt tehdä uuden suhteensa kanssa toisenlaisia ratkaisuja..

Vierailija
742/1199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset Olavilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
744/1199 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/pienet-kysy…

Kyyhkyläiset <3

Aika hauska video, Olav vaikuttaa tuossa jopa ihan symppikseltä. 😊Vähän vaan kiusallisen näköistä istuskelua ja kävelyä, harmillista. Ehkä ovat niin kaukana mukavuusalueeltaan. Ja kysymykset oli aika tylsiä.

Toivon tälle parille kaikkea hyvää. Kunpa vaan johanna ymmärtäisi vetäytyä julkisuudesta ja keskittyisi omaan onneensa täysillä. Kaikki me ansaitsemme onnea.

Vierailija
745/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset <3

Aika hauska video, Olav vaikuttaa tuossa jopa ihan symppikseltä. 😊Vähän vaan kiusallisen näköistä istuskelua ja kävelyä, harmillista. Ehkä ovat niin kaukana mukavuusalueeltaan. Ja kysymykset oli aika tylsiä.

Toivon tälle parille kaikkea hyvää. Kunpa vaan johanna ymmärtäisi vetäytyä julkisuudesta ja keskittyisi omaan onneensa täysillä. Kaikki me ansaitsemme onnea.

Pienten lasten äitiä treffeille vonkaava mies ei voi olla erityisen symppis.

Eikä nainen joka pelaa muutakin kuin lautapelejä.

Vierailija
746/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset <3

Pienten lasten äitiä treffeille vonkaava mies ei voi olla erityisen symppis.

Eikä nainen joka pelaa muutakin kuin lautapelejä.

Mutta Johannan historian tietäen tuskin hänkään on mikään pyhäkoulutyttö tuossa säädössä ollut. Eli mistä sitä loppuviimein voi tietää, kumpi on vongannut kumpaa? Edellisenkin miehen hän vaihtoi lennosta kalastajaan, joten jos entiset merkit pitävät paikkansa, niin... 🤷 Kahden ihmisen väliin ei voi väkisin tunkea eikä ketään voi "napata", ellei se toinen oli ihan yhtä halukas lähtemään leikkiin mukaan.

Minusta olav vaikuttaisi olevan noista kahdesta se kiltimpi osapuoli. Toivottavasti ei koe kalastajan kohtaloa.

Vierailija
747/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset <3

Googlettamalla "johanna ja olav vimeo" löytää videon, jossa johanna opettaa olavia sanomaan suomeksi "minä rakastan sinua". Ihmettelen todella miksi heistä on julkaistu tällainen video?? Videolla olav yrittää tosissaan opetella suomea, mutta johannalla ei riitä kärsivällisyys, hän istuu videolla naureskelemassa ja pyörittelemässä silmiään. Inhottava olo tuli tuosta. :(

Vierailija
748/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitävät miesten julkisesta nöyryyttämisestä. Exien ja nyxien.

Vierailija
749/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seuraa blogeja, mutta tätä kv blogia olen lueskellut. Miten muissa blogeissa on tehty valokuvien ja tekstin jaon suhteen? Tarkoitan tätä, kun Johanna mättää kaikki kuvat (yleensä niitä on ihan liikaa) heti siihen alkuun ja vasta lopuksi tulee itse teksti. Mua häiritsee se, musta olis kivampi että kuvat ja tekstit vuorottelis, koska nyt kestää skrollata alas tekstiin, kun ei jaksa katsoa niitä kuvia. Onko muissakin blogeissa näin, vai miten on?

Vierailija
750/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jokos meillä on onnellinen voittaja joka saa kulkea samistakissa KV:n kanssa?

Vierailija
751/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en seuraa blogeja, mutta tätä kv blogia olen lueskellut. Miten muissa blogeissa on tehty valokuvien ja tekstin jaon suhteen? Tarkoitan tätä, kun Johanna mättää kaikki kuvat (yleensä niitä on ihan liikaa) heti siihen alkuun ja vasta lopuksi tulee itse teksti. Mua häiritsee se, musta olis kivampi että kuvat ja tekstit vuorottelis, koska nyt kestää skrollata alas tekstiin, kun ei jaksa katsoa niitä kuvia. Onko muissakin blogeissa näin, vai miten on?

Muissa blogeissa teksti ja kuvat vuorottelevat yleensä.

Vierailija
752/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku herkkäuskoinen kuvittele että bloggaaja on ottanut itselleen nuo epäpukevat vaatteet, höpsis. Ne oli kuvauslainassa ja palkkio on tullut kruunuissa veikkaan mä.

Vierailija
753/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuvaa kalastajan uudesta naisesta? Linkkiä. 

(Instagrammissa en ole, joten siksi linkki!) :D 

Vierailija
754/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muissa blogeissa teksti ja kuvat vuorottelevat yleensä.

Kiitos tiedosta, näin olen arvellutkin. Rasittavaa toi kuvamäärä heti siihen alkuun, ja jos tekstissä on joku maininta johonkin kuvaan, niin taas täytyy skrollata kuviin

Vierailija
755/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset <3

En tiedä onkohan täällä enemmistölle tuttu naimanaamat termi..? Sillä tarkoitetaan sitä, että samantyyppiset kasvot sopivat sopusointuisasti yhteen. Kun katsoi tuon videon ja sitten taas vaikka tätä kodin kuvalehden kuvaa niin enemmän Asgeirilla ja Johannalla on naimanaamat kuin Johannalla ja tällä uudella miehellä 🤔

https://www.google.fi/search?q=Johanna+asgeir+alvestad&prmd=imvn&source…

Vierailija
756/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ja kalastaja olivat jotenkin niin "toistensa näköiset". Nyt johanna ja tämä aah, metsien metsuri (vai merimies? mikälie?) ovat täysin erinäköisiä. Jotenkin jopa kiusallista katsottavaa. Voi voi.. en osaa enää muuta sanoa :( 

Vierailija
757/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyhkyläiset <3

En tiedä onkohan täällä enemmistölle tuttu naimanaamat termi..? Sillä tarkoitetaan sitä, että samantyyppiset kasvot sopivat sopusointuisasti yhteen. Kun katsoi tuon videon ja sitten taas vaikka tätä kodin kuvalehden kuvaa niin enemmän Asgeirilla ja Johannalla on naimanaamat kuin Johannalla ja tällä uudella miehellä 🤔

https://www.google.fi/search?q=Johanna+asgeir+alvestad&prmd=imvn&source…

Tyytyväisen näköinen perhe.

Minä veikkaan, että Johannalla on vaan ongelmia itsensä kanssa eikä hän pääse niistä eroon miestä vaihtamalla. Niistä ongelmista kumpusi varmasti se ajatus, että vaihtamalla paranee. Nyt sitten kipuillaan ja kaivataan exän perään, kun mikään ei muuttunutkaan. Kuinka monta kertaa vielä vaihtaa miestä ja kuinka monta sydäntä rikkoo ennen kuin ymmärtää, että "vika" on itsessä?

Vierailija
758/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on nykyisin nopeasti hutaistu ja se näkyy.

Nykyisin ei ole enää aikaa bloggailla kun kaikki aika menee tontun kanssa.

Sama juttu kuvien kanssa, (joita ei enää tarkkaan muokata niinkuin ennen) ne hutaistaan kaikki alkuun ja sitten nopea teksti loppuun. Niin on nopeampaa laittaa uusi postaus kun ei tarvitse editoida niin että tekstit olisi kuvien välissä.

Kun verrataan esim. Mungin blogiin niin voi huomata kumpaan on käytetty aikaa ja vaivaa.

Vierailija
759/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajahan alkaa olla uuden miekkosensa näköinen. Hyvin on parissa vuodessa kirinyt parikymmentä vuotta lisää itseensä.

On pakenevaa hiusrajaa ja mahamakkaraa.

Samikset <3

Blogille ei taida riittää mielenkiintoa kun rakastumiselle täytyy antaa aikaa. Sen vuoksi blogi on tuollainen kun se nykyään on.

Vierailija
760/1199 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin nyt se tyhmä esittää" - sanoo Johanna fitnesspäiväkirjan jaksossa, jossa kalastaja kiipeilee kalliolle. Mutta kun tonttu sen tekee.. niin .... 

Ketju on lukittu.