Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Vierailija kirjoitti:
"No niin nyt se tyhmä esittää" - sanoo Johanna fitnesspäiväkirjan jaksossa, jossa kalastaja kiipeilee kalliolle. Mutta kun tonttu sen tekee.. niin ....
Näinpä! ☝️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaajahan alkaa olla uuden miekkosensa näköinen. Hyvin on parissa vuodessa kirinyt parikymmentä vuotta lisää itseensä.
On pakenevaa hiusrajaa ja mahamakkaraa.
Samikset <3Blogille ei taida riittää mielenkiintoa kun rakastumiselle täytyy antaa aikaa. Sen vuoksi blogi on tuollainen kun se nykyään on.
Pakeneva hiusraja ja mahamakkara?!? Noh, kun ihminen näyttää upealta, niin kyllähän siinä saa keksimällä keksiä että löytää edes jotain haukuttavaa.
Noloa.
Täytyy kyllä olla läpensä *jotain* ihminen joka tuollaista suoltaa.
Bloggaaja on itse kirjoittanut blogiin että hänellä on mahamakkara. Että mikä läpeensä ? se bloggaaja sitten on?
Hiuskriisiäkin on potenut blogissa ja näkyyhän se. Käykää optikolla jos teitä huono näkö vaivaa.
Onko se kestämätön paikka jos idolinne onkin vain ihminen?
" Happamia", sanoi kettu pihlajajanmarjoista. Sama pätee muutamaan kommentoijaan, joku heistä jopa myönsi olevansa kateellinen. Etsikää itsellenne elämä, voisitte paremmin!
Ja sinä tiedät kenellä on elämä ja kenellä ei? Oletko joku selvänäkijä vai?
Ja mitäs itse täältä teet?
Vierailija kirjoitti:
Onpas nyt jännää seurata missä kukin joulunsa viettää. Mitä veikkaatte? Onko KV taas jossain Baltian hotellissa tontun kanssa vai lasten kanssa Suomessa? Entäs allene pappa?
Allene pappa voisi kyllä tulla vaikka meille jouluvieraaksi. Kerrankin saisi herkullisia kalaruokia. Ja monipuolisia. Varmaan leikittäisi ja ulkoiluttaisi nuo meidän mukulatkin.
Tonttu voi lennähtää varmaan minne vain jouluksi. Onhan se vähän kuin Amelie-elokuvan puutarhatonttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bloggaajahan alkaa olla uuden miekkosensa näköinen. Hyvin on parissa vuodessa kirinyt parikymmentä vuotta lisää itseensä.
On pakenevaa hiusrajaa ja mahamakkaraa.
Samikset <3Blogille ei taida riittää mielenkiintoa kun rakastumiselle täytyy antaa aikaa. Sen vuoksi blogi on tuollainen kun se nykyään on.
Pakeneva hiusraja ja mahamakkara?!? Noh, kun ihminen näyttää upealta, niin kyllähän siinä saa keksimällä keksiä että löytää edes jotain haukuttavaa.
Noloa.
Bloggaaja on itse kirjoittanut blogiin että hänellä on mahamakkara. Että mikä läpeensä ? se bloggaaja sitten on?
Hiuskriisiäkin on potenut blogissa ja näkyyhän se. Käykää optikolla jos teitä huono näkö vaivaa.
Onko se kestämätön paikka jos idolinne onkin vain ihminen?
Miten ihmeessä saitkin käännettyä sen näin?!?! 🤣
No joo...
Fitnesspäiväkirjassaan kertoo videolla, että mies ei suostu muuttaan Suomeen (Kotkaan), mutta "muuten muuttaisin kyllä heti". Mutta ei sitten kuitenkaan muuttanut ":)"
Vierailija kirjoitti:
Fitnesspäiväkirjassaan kertoo videolla, että mies ei suostu muuttaan Suomeen (Kotkaan), mutta "muuten muuttaisin kyllä heti". Mutta ei sitten kuitenkaan muuttanut ":)"
Paljon on ollut suunnitelmia: suomeen muutto, taiteen opiskelu, uuden talon osto jne.
Ehkä nämä suunnitelmat elävät niin kauan kun niitä ei yritä toteuttaa.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
No ehkä olavkaan ei suostu muuttamaan? Johanna on jumissa vanhan ja uuden elämän välissä, kaukana perheestään.
Johannalla oli ydinperhe Norjassa. Siellä hänen kuuluu olla, eikä suomessa.
Nykyään ydinperhe on hajonnut mutta silti lasten paikka on isän luona Norjassa, siellä missä ovat koko elämänsä asuneet.
Ja onhan bloggaajalla poikkis jota halata. Eli ihan hyvä elämä kuitenkin, ja elämänlaatua hän tavoitteli.
Siinä vaiheessa kun kuvioissa on lapsia, niin kauhean kevyin perustein ei lähdetä enää eron jälkeen muuttamaan maasta toiseen vaikka mieli saattaisi tehdäkin. Siinä joko joutuisi itse hylkäämään lapset roisen vanhemman luo tai pakottamaan heidät eroon siitä toisesta vanhemmasta.
Että siinä mielessä kyllä varsin lapsellista nälviä ja pilkata jostain Suomeen muuttamattomuudesta. Mutta mitäs siitä, kun tarkoitus on vain nälviä ja pilkata :)
Onko kalastaja muuten yksinhuoltaja?
Vaikuttaa sille, lapset asuvat isällä ja käyvät äidillä kylässä?
Miksi toi metsuri änki mukaan sinne Oslo naistenviikonloppuunkin?!!pomppi varmaan siellä ryhmäliikuntatunneillakin.. Melkonen takertuja
Johannan elämä näyttää olevan mallillaan. Asuu lähellä eksää jolloin lapset voivat halutessaan olla äidin kanssa silloinkin kun on isän vuoro ja toistapäin. On miesystävä jolla on oma ura ja joka tykkää. On oma ura ja harrastuksia sekä ystäviä. Mun mielestä ihan hyvin hänellä menee.
”Hyvin menee” ?
Suru on leimannut ulkoisen habituksen ja kertoo itkevänsä yhtenään.
Luulen että ihminen joka on onnellinen, näyttää onnelliselle?
Jatkuvia yhteistyöpostauksia. En osta koskaan yhtäkään mainostetun merkin tuotetta, tulee niin korvista kaikki mainospostaukset,oli kyseessä sitten ig tai blogi.
Miten tämä rouva viitsii roikuttaa blogin nimessään exän vaimona olemista?! Ainoa järkeenkäyvä selitys on raha, pelkää että blogin kävijät vähenevät ja paljon jos nimi vaihtuu.
Joko onnellinen takin voittaja on julkaistu?
Omiin silmiin ei voittaja osunut, mutta ehkä postaus ei ollut riittävän suosittu niin pihtaa voittajaa jotta saa sivuklikkauksia kun jengi käy katsomassa miten kävi? Voi sitten näyttää yhteistyökumppanille miten suosittu blogi on aina vaan...
Todella suttuisia ovat uuden postauksen kuvat taas.
Mitä ihmettä tälle blogin yleisilmeelle on oikein tapahtunut??
Katsoin blogia pitkästä aikaa, ja tulee mieleen että miksei jo lopeta blogia? Sovittu varmaan tietty aika Me Naisten kanssa? Alkaa ideat olla mielestäni vähissä, samaa juttua vuodesta toiseen. Jossain määrin se on mielenkiintoista, mutta jossain vaiheessa samanlaiset kuvat ja poseeraukset eivät vaan jaksa kiinnostaa, ellei ole täysin koukuttunut tai nauttii jonkun puolijulkkiksen elämän stalkkaamisesta. Kaunis hän on, sitä ei voi kieltää. Tulee itselle se olo, että olenpa minä tavallisen näköinen verrattuna häneen, ja se tunne ei koskaan tee hyvää itsetunnolle. Millaiset ihmiset tätä blogia seuraa? Mun mielestä hänen elämänsä on kulissia, tuo uusi mies on hankittu ihan vaan ulkonäön takia, olen aivan varma siitä.
Noloa.