Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?

Vierailija
03.08.2019 |

On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.

Kommentit (1199)

Vierailija
801/1199 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.cdn.menaiset.fi/89zfaJjhE7ejvS0L-fmxI3zxwok=/890x0/smart…()/menaiset.fi/s3fs-public/wysiwyg_images/blogi_80.jpg?itok=ioGBgeZB

maaniselta meno nyt maistuu

Vierailija
802/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi linkki ei toimi, mihin sen piti mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole ehtinyt suorittaa yhteistyön arvontaa?? What??

Miten voi mennä noin alta riman??

Vierailija
804/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonta piti tehdä tiistaina. Nyt on perjantai.

Jos itse luistaisin työtehtävistäni näin niin saisin kyllä palautetta esimieheltäni ja ihan aiheesta.

Mitäköhän yhteistyökumppaninsa tästä tuumaavat?

Vierailija
805/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse luistaisin työtehtävistäni näin niin saisin kyllä palautetta esimieheltäni ja ihan aiheesta.

Olen huomannut vuosien varrella arvontojen tulevan aina monta päivää luvatun jälkeen. Kurjaa niille, jotka arvontaan osallistuvat. Itse en osallistu. Se on jotenkin alentavaa.

Vierailija
806/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonnat myöhästytetään luultavasti tahallaan, jotta ne reilu tuhat osallistunutta joutuu ramppaamaan blogissa tarkistamassa voittajaa. Klikkauksia, klikkauksia katsokaas.....

Vierailija
807/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En blogia lukenut sen alkuaikoina, mutta vaikuttaa sisällöltään paremmalta kuin nykyinen. Nykyversiota taidetaan lukea vain juorujen takia? Viimeisimmät postaukset vaikuttavat vain vaatemainoksilta.

Jos haluaisin lukea mainoskataloogia, niin lukisin sellaista, mutta blogissa kyllä kiehtoisivat enemmän aidot tarinat, eikä väkisin väännetyt mainoskuvaukset, jossa poseerataan jossain puistossa ulkoiluvaatteissa kuin oltaisiin menty viikonlopun vaellukselle tunturiin. Ne kuvat siitä sinivalkoisesta astiastostakin on jo nähty moneen kertaan ja joulufiilis ei kyllä tule vieraista tyhjästä katetusta pöydästä...

Vierailija
808/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogin kirjoittaminen on selvästi pakkopullaa.

Vierailija
809/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaakohan bloggaajia koskaan, että kirjoitat sitten vaikka miten panostaen blogitekstisi tai otat sitten miten upeita kuvia tahansa, niin sinun postaukseesi esim. kalastajan vaimon tapauksessa tulee 0-15 kommenttia, mutta jos laitat pystyyn jonkun arvonnan, niin silloinpa jaksetaankin kirjoittaa kommentti, kun kieli pitkällä ahneena odotetaan ooh ilmaista  tavaraa ilmaista tavaraa (esimerkiksi kalastajan vaimon arvontaan osallistui tasan 770 ihmistä. 

Vierailija
810/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaakohan bloggaajia koskaan, että kirjoitat sitten vaikka miten panostaen blogitekstisi tai otat sitten miten upeita kuvia tahansa, niin sinun postaukseesi esim. kalastajan vaimon tapauksessa tulee 0-15 kommenttia, mutta jos laitat pystyyn jonkun arvonnan, niin silloinpa jaksetaankin kirjoittaa kommentti, kun kieli pitkällä ahneena odotetaan ooh ilmaista  tavaraa ilmaista tavaraa (esimerkiksi kalastajan vaimon arvontaan osallistui tasan 770 ihmistä. 

Tämä kyseinen bloggaaja ei ainakaan julkaise kommentteja eli mahdotonta sanoa tuleeko niitä vai not. Näissä arvonnoissa kommentointi siis on auki, mutta muuten ei ja kommentit julkaistaan vasta tarkastuksen jälkeen. Ilmeisesti niitä ei joko tule tai sitten yksikään ei läpäise seulaa.. voihan se toki olla että menevätkin suoraan roskiin.

Vierailija
811/1199 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon, että niitä osallistumisviestejä on lipsahtanut vahingossa myös aiempiin postauksiin.. Jopa tuolla marraskuun alun Viikonlopun mekko -postauksessa kinutaan takkia. Aika helvetin koomista, kun blogitekstissa puhutaan mm. tekoturkiksista, second hand -mekoista, teatteri-illasta ja sähköauton akun tyhjenemisestä, kommenteissa lukee:

"Pitkä musta untsikka 😉"

"Lyhyt vihreä mulle mulle MULLE 😍"

Vierailija
812/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulpostauksessa lähdettiin liikkeelle taas ruskealla maljakolla. Olisi ollut kiva pari kuvaa itse pikkujouluista...

Vierailija
813/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ihmettele, ettei kuvia ole itse juhlista, vaikka olisivathan ne kivoja. Ystävät (Olavia lukuunottamatta) eivät välttämättä halua olla esillä blogissa tai sitten Johanna haluaa keskittyä illan aikana mieluummin ihmisten kanssa seurusteluun kuin valokuvaamiseen ja sisällöntuottoon. Ihan hyviä syitä musta jättää itse juhlat kuvaamatta.

Vierailija
814/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille faneille tiedoksi:

Nyt on Lidlissä Frozen mukeja

ja yksi niistä on lumiukko Olaf.

Vierailija
815/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ihmettele, ettei kuvia ole itse juhlista, vaikka olisivathan ne kivoja. Ystävät (Olavia lukuunottamatta) eivät välttämättä halua olla esillä blogissa tai sitten Johanna haluaa keskittyä illan aikana mieluummin ihmisten kanssa seurusteluun kuin valokuvaamiseen ja sisällöntuottoon. Ihan hyviä syitä musta jättää itse juhlat kuvaamatta.

Itse rinnastan blogit aikaukausilehtien artikkeleihin ja eipä lehdetkään myisi, jos aina olisi vain ihmisistä tyhjiä kuvia näteistä kattauksista. Kattauskuvat erikseen, jos on tarkoitus mainostaa jotain uutta astiastoa tai esitellä hyviä koristeluideoita, mutta kun saman tyylisiä kuvia kierrätetään aina vaan uudestaan, niin kysyy jo itseltään, että onko mitään järkeä sitten edes pitää ammatikseen blogia, jos sisällöntuotto jää puolitankoon.

Vierailija
816/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti tahtoisi itsestään tällaisia juttuja iltapäivälehtien sivuille:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75804618-7a29-41f6-8214-b5f296…

Vierailija
817/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta selviä, että onko edes käynyt missään. Kotoa kuvaa jostain puurosta, korviksista ja mekko päällä. Ei mitään kuvia mistään pikkujouluista....

Vierailija
818/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta nyt alkanut katsoon Johannan fitnesspäiväkirjoja ja huomio on kiinnittynyt siihen, että kovin sotkuista heillä on aina ollut kotona. Vaatteitta ja muita rojuja siellä täällä... lisäksi Johannan hiukset eivät ole videolla yhtä "kuohkeat" kuin kuvissa.. päinvastoin! Samanlaiset sotkuiset kuin itsellänikin :D 

Vierailija
819/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas itkee jonkun joulukalenterin perään joka on ollut aina, aina ja aina. Mutta pitää tyytyä johku valkoisiin pusseihin.

Niin pitää mainostaa juovansa vai vettä pikkujouluissa, oh hoi.

Vierailija
820/1199 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuo veden juonnin mainostus?..

Ketju on lukittu.