Anoppi avautui humalassa hieman vihaiseen sävyyn että minun pitäisi olla avoimempi
En tiedä pitäiskö olla noteeraamatta koko asiaa, koska oli tosiaan ottanut hieman. Itse en juurikaan juo, joten ärsyttää tuollainen että alkaa kännissä avautumaan. Silti jäänyt mietityttämään...
En tosin näe syytä miksi avautuisin hänelle? Minulla on paljon muita ihmisiä, joihin luotan enemmän. Jos anopille jotain kertoisin niin en voi koskaan olla varma jääkö tieto hänelle vai levittääkö sitä eteenpäin.
Kommentit (23)
Jotenkin outoa. Minusta anoppiin kuuluu olla sellainen ”virallinen suhde” eikä mikään syvällinen ystävyyssuhde. Tämä siksi, että jos ero tulee, niin syntyy hiukan kiusallinen tilanne.
Sama ongelma täällä ap, nyt anoppi pitää mykkäkoulua muttei vastavuoroisesti valmis avoimesti kertomaan mistä kenkä puristaa
Meillä toiste päin. Miniä ei ikinä puhu mitään. Hänellä ei ole mielipiteitä mistään. Ei halua jutella edes lapsista, kun kysyn mitä heille kuuluu? Vastaus hyvää ja piste. Mitä vai yritetty jutella aina tokaisuja ei normaalia keskustelua. Sivusta seuraan, kun sujuvasti jutustelee muiden sukulaisten kanssa. En odota mitään elämänkerta avautumisia ihan arkiasioita joita jokainen jutustelee ilokseen toiselle.