Olisin käynyt kaupassa mutta siskon mies perui. Nyt ei ole ruokaa viikonlopuksi.
Kasilta piti tulla ja varttia vaille soitti et joutuikin töihin.
Kommentit (48)
Joo, niin se meillä kaikilla silloin tällöin on, että siskon mies peruu. Sitten ei mennä kauppaan ja ollaan ilman ruokaa ties kuinka pitkään. Semmoista se on...
Mene taksilla/bussilla/fillarilla/kävellen... Tottakai töihin meno menee kuskin hommien edelle
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, no tilaa ruoat netistä kotiinkuljetuksella.
Ei ole täälläpäin sellaista palvelua. Ap
No ei kai voi olla riippuvainen toisesta ihmisestä tuommoisessa asiassa. Jokainen hoitaa asioitaan itsenäisesti.
Joo, mullekin käy noin tosi usein. Pari lasta on jo kuollut nälkään, mutta minkäs teet kun siskon mies on ainoa tapa pästä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene taksilla/bussilla/fillarilla/kävellen... Tottakai töihin meno menee kuskin hommien edelle
Kauppaan on 4 km yhteen suuntaan. En jaksa kävellä sellaista matkaa ja vielä pitäisi ostokset kantaa kotiin. Busseja ei kulje ja taksia on mahdoton saada syrjäkylälle eikä mulla olis taksiin varaakaan. Enkä osaa ajaa pyörällä.
Olen sitten nälissäni huomiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei kai voi olla riippuvainen toisesta ihmisestä tuommoisessa asiassa. Jokainen hoitaa asioitaan itsenäisesti.
No minä olen. Ap
Onkos huomenna joku pyhäpäivä, jonka vuoksi kaupat ovat kiinni? Vai miten mikään avauksessa liittyy yhteen tai on syy-seuraussuhteessa?
Onkos paljonkin ruokittavia suita?
Sori. Kyllästyin passaamaan. Hoida itse kauppareissusi. Terv. siskon mies
Miksi et osta kaappiin hätävaraa: säilykkeitä, vakuumiin pakattua leipää, hiutaleita, pastaa, kananmunia, uht-maitoa, maitojauhetta jne?
Mulla on kaveri, joka usein valittaa, miten jokin kahvi tms. on loppu. En vaan ymmärrä, miksi sitä ei voi pitää kaapissa useempaa pakettia.
Jos kävelymatkaa on kuitenkin "vain" 4 kilometriä, niin todellisen ruoanpuutteen ja nälän edessä sen jaksaa kyllä kävellä. Eikö kaapeissa ole mitään säilykkeitä ja kuivatarvikkeita, joista saisit jotain tehtyä?
Ap voi olla sairas tai vammainen? Saatko mitään julkisen puolen apua kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan on 4 km yhteen suuntaan. En jaksa kävellä sellaista matkaa ja vielä pitäisi ostokset kantaa kotiin. Busseja ei kulje ja taksia on mahdoton saada syrjäkylälle eikä mulla olis taksiin varaakaan. Enkä osaa ajaa pyörällä.
Olen sitten nälissäni huomiseen.
Ap
No jos et jaksa 4km kävellä niin sitten olet nälissäsi. Valintoja valintoja
Vierailija kirjoitti:
Ap voi olla sairas tai vammainen? Saatko mitään julkisen puolen apua kotiin?
No onhan se kun tuollaisia juttuja keksii tänne. Sairas tai vammainen.
No opettele ajaan sillä vtun pyörällä niin äkkiähän polkaset kauppaan. Reppu selkään ja ostokset sinne.
Tää on ammattivalittajan "yrittivät tarjota töitä, mutta olisi pitänyt kävellä 4 km töihin".
Jaahas, no tilaa ruoat netistä kotiinkuljetuksella.