Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä ovat sinusta sellaisia inhokkinäyttelijöitä tavalla tai toisella, että ette pysty katsomaan koko elokuvaa?

Vierailija
02.08.2019 |

Onko sellaisia?
Minulla: Steven Seagal, Woody Allen, Tom Cruise ja Gérard Depardieu.

Kommentit (336)

Vierailija
201/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

over my d*d body... kirjoitti:

Jim Carrey. Sitä helv*tillistä naaman vääntelyä ja tekohauskuutta en katso yhtään sekuntia. Ainoa leffa, jota olen pystynyt katsomaan on lasten jouluelokuva Grinch. 

Sacha Baron Cohen alias Mr. Borat.  Juu, ei....ei missään nimessä. Verkkokalvoihini on palanut kiinni hänestä kuva stringi -uikkareissa. Pahin painajainen.

Gérard Depardieu. Koko elokuvan juoni menee ohi katsellessani hänen kirveellä veistettyä naamavärkkiä.

Sami Hedberg.  Standup -koomikkona parhaimmillaan hauska, näyttelemistä katsellessa tulee myötähäpeä. Luokkakokous -leffat voisi työntää sinne minne aurinko ei paista. Konttori, no joo. 

Tykkään kaikista näistä. Komiikka ei ole helppo laji.

Jim Carreyn pitäisi tehdä vain hauskoja rooleja. On maailman paras niissä.

Mr. Borat on hyvä koomikko myös.

Gérard Depardieu. On hyvä. Ja hauskasti kumoaa kaikki myytit pienestä ja tummasta ranskalaismiehestä.

Sami on todella hyvä Konttorissa.

Vierailija
202/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme on se tummatukkainen, pyöreäsilmäinen naisnäyttelijä.. ulkomainen. Saan päähäni vain nimen  Kate Perry mutta tämähän on laulaja, tosin ovat ovat hiukan samannäköisiä. No olkoot kuka hyvänsä, sen naisen naama ärsyttää jostain syystä niin etten voi katsoa elokuvia jossa näyttelee !

Zooey Desimaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Richard Gere. Onneksi taitaa olla jo lopettanut.

Tom Cruise.

Nicolas Cage.

Richard Gere on ihana.

Cage on hyvä näyttelijä. Ei kait niin ruma mies muuten olisi saanut niin paljon rooleja?

Tom Cruise ei osaa näytellä lainkaan ja on ällö. Arvostan vain hänen stunttejaan (tekee yleensä itse!).

Richard Gere on ruma ja huono.

Nicolas Cagen eno on vaikutusvaltainen ohjaaja ja tuottaja.

Tom Cruise on ihana.

Vierailija
204/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies, joka oli solveigin Laulussa se sekopää perheenisä. Ihan syynä hänen roolinsa. En siedä häntä missään. Sam juttu se kahjo mies huojuvassa talossa.

Niiden nimiä en muista. Mutta sellaisia narsisti rooleja, että en siedä enää näyttelijöitäkään.

Muut pahikset ei oo mua ällöttäneet kuin nuo.

Eero Aho ja mm. Juoksuhaudantie-rooli. Vähän liiankin luontevasti näyttelee pahista. Edes hyvä suoritus Tuntemattomassa ei pyyhi mielikuvaani pois.

Mutta siis hyvä näyttelijä kyllä on. Sitä en kiellä.

Vierailija
205/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise.

Nicolas Cage.

Richard Gere on ihana.

Cage on hyvä näyttelijä. Ei kait niin ruma mies muuten olisi saanut niin paljon rooleja?

Tom Cruise ei osaa näytellä lainkaan ja on ällö. Arvostan vain hänen stunttejaan (tekee yleensä itse!).

Tom Cruise on ihana.

Richard Geren karisma on kyllä jotain ylimaallista.

Vierailija
206/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise.

Nicolas Cage.

Richard Gere on ihana.

Tom Cruise on ihana.

Richard Geren karisma on kyllä jotain ylimaallista.

Vierailija
207/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lawrence pisti ärsyttämään ihan hlvetisti muutaman vuoden takaisella ”oon niin random xD” -käytöksellään ja siitä hyvästä saadulla ylistyksellä kuinka maanläheinen ja samastuttava hän on. En vieläkään voi katsoa kyseisen naisen naamaa ilman, että verenpaineeni nousee taivaisiin. Mieletön try-hard.

Hyviä esimerkkejä:

Vierailija
208/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia Roberts.

Kaikki roolit samalla kaavalla ja leveä hammashymy päälle.

Tuo Roberstin leveä hymy tuntuu ärsyttävän monia naisia, tuttavapiirissänikin kuullut samaa. Oletteko itse sellaisia suppilosuita?

Miehenä minun mielestä Roberts on kaunis.

Samaa mieltä. Pikku suppusuut ovat kuin ryppyisiä peräaukkoja, eikä minulla ole halua selvittää, millainen tuprahdus niistä tulee. Mutta korvasta korvaan hymyilevä nainen saa sukat pyörimään jaloissa.

Ei se itse suu ärsytä pätkääkään, tai hymy, mutta se sama tapa, millä suutaan ”käyttää” joka roolissa samalla tavalla.

Ymmärrättekö?

Vierailija
209/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Carrey

Vierailija
210/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matti Loiri

Vierailija
211/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

angelina Jolie. Silmät seisoo kuin hypertyrodiitiia sairastavalla, ja psykoottinen katse päällä. Ainakin näissä viimeisimmissä elokuvissa. Esim. By the sea, jne. on tota jo varhaisimmissakin elokuvissaan.

Vierailija
212/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Reynolds ja Kate Hudson, siinä on kaksi näyttelijää, jotka mielestäni pilaavat elokuvan kuin elokuvan. Reynolds on onnistunut olemaan tähtinäyttelijä jo aika pitkään, en yhtään käsitä miksi.

Vierailija
213/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Toivanen, rasittava niin valkokankaalla kuin tosielämässäkin.

Sami Hedberg, ällöttävä mies kaiken kaikkiaan. Ja yks ja sama ilme.

Vierailija
214/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashton Kucher( kirjoitus saattoi mennä väärin, Demi Mooren ex)

Vierailija
215/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant, niin löysä, ällö, neliömäinen vetelyyyys.

Vierailija
216/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helen Hunt, Jennifer Aniston, Pihla Viitala noin muutaman mainitakseni. Saman ilmeen näyttelijät joiden kasvoilta paistaa oma erinomaisuus.

Vierailija
217/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesamatti loiri. Inhoan sen naamaa ja ääntä. Näyttelijänä vielä saattaakin jossain mennä mut se ääni. Ihan kamalaa mongerrusta kaikki laulut.

Vierailija
218/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilampi, hirvipälli

Vierailija
219/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grant, niin löysä, ällö, neliömäinen vetelyyyys.

neitimäinen siis.

Vierailija
220/336 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helen Hunt, Jennifer Aniston, Pihla Viitala noin muutaman mainitakseni. Saman ilmeen näyttelijät joiden kasvoilta paistaa oma erinomaisuus.

Mielestäni Pihla luottaa liikaa omaan kauneuteensa eikä edes vaivaudu näyttelemään ollenkaan. Suu suppuun ja tukka pöyheäksi ja sillä edetään roolista toiseen. Karisma puuttuu täysin. Loppuu työt samalla kun vanhenee ja vaadittaisiin jo jotain muutakin kuin hyvää ulkonäköä. Eräs ohjaajahan yritti saada häntä eläytymään rooliinsa ja ihan siinä onnistuikin, mutta kun miituu.