Ketkä ovat sinusta sellaisia inhokkinäyttelijöitä tavalla tai toisella, että ette pysty katsomaan koko elokuvaa?
Onko sellaisia?
Minulla: Steven Seagal, Woody Allen, Tom Cruise ja Gérard Depardieu.
Kommentit (336)
Tom Cruise. Teininä jouduin epäsuosioon, kun muista "Tomppa" oli niin ihana ja sanoa paukautin kännissä että se on ärsyttävä ja ruma :D
Kuka ihme on se tummatukkainen, pyöreäsilmäinen naisnäyttelijä.. ulkomainen. Saan päähäni vain nimen Kate Perry mutta tämähän on laulaja, tosin ovat ovat hiukan samannäköisiä. No olkoot kuka hyvänsä, sen naisen naama ärsyttää jostain syystä niin etten voi katsoa elokuvia jossa näyttelee !
Vierailija kirjoitti:
Laura Birn. Puhuu aina samanlaisella volyymillä ja intonaatiolla/ sen puutteella. En saa mitään selvää.
Mun piti tulla kommentoimaan ihan samoin! Lisäksi ei liikuta huuliaan yhtään kun puhuu, puheesta ei todellakaan saa mitään selvää. Samaa sarjaa on myös Jessica Grabovsky.
Krista Kosonen. Sen ylimielisyys puskee läpi kaikista rooleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Cagessa on jotain selittämättömän TYLSÄÄ! On muuten ohjaaja Coppolan siskonpoika.
Tom Hanks on vastenmielinen fyysisesti.
Vanhempi sukupolvi muistaa länkkärinäyttelijän, John Waynen, joka ilmentää mun mielestä sellaista heikkoa, itsestään epävarmaa maskuliinisuutta, joka vaatii pönkittämistä ja pullistelua. Hänen huulensa ovat veltot kuin kastemadot. Yäk.
Frendien näyttelijät ovat tosiaan kaikki ällön teennäisiä, naiset takakireitä.
Naiset näyttivät hyviltä koko sarjan ajan, mutta miehet olivat näppyläisiä ja osan ajasta todella lihavia. Hämmästyttävää, että huumehörhö pidettiin näyttelijänä. Chandler oli hauska, mutta hänen ulkonäkönsä plösöläskinä oli vastenmielinen. Hoikkana huomattavasti parempi. Joey oli aluksi hoikka ja hyvännäköinen ja seuraavaksi plösö. Ross oli aina ällöttävä.
Tää kertoo nyt kyllä enemmän susta kuin heistä, sinä ällöttävä, pinnallinen,henkisesti ontto rassukka.
Varmasti. Ihmettelen edelleen, miten miljoonakorvauksia esiintymisestään saaneet miehet saivat näyttää lölleröiltä, vaikka naisilta edellytettiin hyvännäköisenä pysymistä.
Niinpä. Jos Aniston, Kudrow tai Cox olisi missään vaiheessa mennyt yhtä pahaan kuntoon kuin Perry, olisi se varmasti ollut kauhea kriisi tuotantoyhtiötä myöten ja lehdet olisivat irvailleet loputtomiin ja fanit olleet kauhuissaan ja palkka puolittunut. Mutta kun mies oli plösö, niin ketään ei haitannut.
Jostakin syystä koen joskus melkein myötähäpeää katsoessani Natalie Portmanin ja Keira Knightleyn näyttelemistä. Ovat jotenkin niin suunnattoman teennäisiä. Jotenkin vaikea selittää edes, miksi. Näitä on ihan oikeasti vaikea katsoa välillä. Muuten kyllä tykkään molemmista tyypeistä haastattelujen ym perusteella, mutta näyttelijöinä - ei, ei...
Ja tää aiheuttaa varmaan runsaasti alapeukkuja, mutta sanonpa mielipiteeni myös Audrey Hepburnin näyttelemisestä. Aivan uskomattoman ihana ihminen oli, mutta näytteleminen jotenkin niin ylihempeää, suorastaan tylsää katsottavaa. Oli mielestäni ehkä parempi taas viimeisissä elokuvissaan.
Ja konaisuutena yleensäkin lähes kaikki Hollywood-elokuvat. Itse näytteleminen on kadonnut suurten rahojen, ulkonäön, suosion jne alle. Useammin tulee sellaisia wau-elämyksiä henkilön näyttelemistaidoista jonkin pienemmän budjetin elokuvan tai sarjan yhteydessä. Brittinäyttelijät ovat usein hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme on se tummatukkainen, pyöreäsilmäinen naisnäyttelijä.. ulkomainen. Saan päähäni vain nimen Kate Perry mutta tämähän on laulaja, tosin ovat ovat hiukan samannäköisiä. No olkoot kuka hyvänsä, sen naisen naama ärsyttää jostain syystä niin etten voi katsoa elokuvia jossa näyttelee !
Zooey Deschanel.
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere. Hyi olkoon. En keksi myöskään yhtään järkevää leffaa, missä hän olisi ollut. Pretty Woman on aika kammottava tekele, kun en Julia Robertsistakaan ole ikinä ollut kovin innoissani.
Monia leffoja pystyn kyllä katsomaan, vaikka näyttelijän naama kuinka ärsyttäisi, mutta Geren lisäksi poikkeuksena loistaa Matt Damon. Jokin siinä naamassa herättää välittömät aggressiot. South Parkin tekijöiden nukkeanimaatiossa Team America häntä kuvattiin tosin onnistuneesti :D
Mulla ihan sama juttu Matt Damonin kanssa, mutta jostain syystä hän ei ollutkaan luontaantyöntävä meduusan verkossa, eikä sen jatko-osissa. Jos et ole katsonut, niin katso. En siltikään pysty katsomaan muita Damonin leffoja, mutta noihin meduusa-leffojen rooliin hän sopii kuin nyrkki nenään.
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Cage on tylsä ja elokuvat surkeita, mutta tykkään tosi paljon hänen roolistaan elokuvassa Lord of War. Siis koko leffa on hyvä, onhan siinä myös ihanainen Jared Leto.
Et ole varmaan sitten nähnyt leffaa Face Off ? Gage ja Travolta vetävät loistosuoritukset.
Keira Knightley. Suu on aina auki, vaikka ei olisi vuorosanoja ollut pitkään aikaan niin huulet on silti raollaan. Jos tiedän ennalta että Knightley on elokuvassa niin en katso.
Kristen Stewart. Tälle sama "suu on aina auki" jne.
Meryl Streep
Ärsyttää sen maneerit, joilla se vetää kaikki leffat. Kaulan hivelyt sun muut. Palkittu, hah - mistä???
Vierailija kirjoitti:
Krista Kosonen. Sen ylimielisyys puskee läpi kaikista rooleista.
Hu*raa (Miami) ja hullua (Kellokosken prinsessa) näyttelee hyvin. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts.
Kaikki roolit samalla kaavalla ja leveä hammashymy päälle.Tuo Roberstin leveä hymy tuntuu ärsyttävän monia naisia, tuttavapiirissänikin kuullut samaa. Oletteko itse sellaisia suppilosuita?
Miehenä minun mielestä Roberts on kaunis.
Ai, musta Julian hymy on upea. Ja osaa se näytelläkin. Olen nainen.
Emma Thompson. Aiemmin ihailin, nyt on profiloitutunut shamppissosialistimäntiksi.
Niina Lahtinen. Toivottavasti ei ole tehnyt yhtään elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere. Onneksi taitaa olla jo lopettanut.
Tom Cruise.
Nicolas Cage.
Richard Gere on ihana.
Cage on hyvä näyttelijä. Ei kait niin ruma mies muuten olisi saanut niin paljon rooleja?
Tom Cruise ei osaa näytellä lainkaan ja on ällö. Arvostan vain hänen stunttejaan (tekee yleensä itse!).
Ben Affleck on mulle sellainen, etten vain kykene ottamaan tosissani yhtään leffaa jossa joutuu katsomaan sen pöljää naamaa. Uskomattoman typerän oloinen mies.
Jeremy Renner on toinen. Hyvin hyvin harvoin kenenkään naama piirteiden puolesta ärsyttää minua, oli se millainen hyvänsä. Mutta jostain syystä juuri Rennerin jättinenä, vauvan suu ja lussuleuka saavat aikaan inhon väristyksiä.