Ketkä ovat sinusta sellaisia inhokkinäyttelijöitä tavalla tai toisella, että ette pysty katsomaan koko elokuvaa?
Onko sellaisia?
Minulla: Steven Seagal, Woody Allen, Tom Cruise ja Gérard Depardieu.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts.
Kaikki roolit samalla kaavalla ja leveä hammashymy päälle.Tuo Roberstin leveä hymy tuntuu ärsyttävän monia naisia, tuttavapiirissänikin kuullut samaa. Oletteko itse sellaisia suppilosuita?
Miehenä minun mielestä Roberts on kaunis.
Samaa mieltä. Pikku suppusuut ovat kuin ryppyisiä peräaukkoja, eikä minulla ole halua selvittää, millainen tuprahdus niistä tulee. Mutta korvasta korvaan hymyilevä nainen saa sukat pyörimään jaloissa.
Suuri suu miellyttänee miehiä siksi, koska sinnehän voi imaista kikkelin lisäksi kassit ja koko miehen...... Sitäpaitsi nykyajan kaljut miehethän ovat kuin käveleviä kikkeleitä, joten siitä vain pää edellä kulkuset kilisten "pizzauuniin"....
Minusta Iina Kuustonen kuuluu tähän ilmeettömien kaartiin. Ei lainkaan hyvä näyttelijä. En yhtään jaksa katsoa elokuvia/sarjoja, joissa on oleellisessa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Will Ferrell on rasittava, Owen Wilson ja Katherine (?) Heigl (tai jotain) ovat yhden ilmeen näyttelijöitä elokuvasta riippumatta.
Ferrell on kyllä ihan huippunäyttelijä. Mutta jos joku ei pidä, niin ei sitten ..
Elsa Saisio. En pysty katsomaan yhtäkään hänen ”tähdittämäänsä” ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Iina Kuustonen kuuluu tähän ilmeettömien kaartiin. Ei lainkaan hyvä näyttelijä. En yhtään jaksa katsoa elokuvia/sarjoja, joissa on oleellisessa roolissa.
Ja tästä tulikin mieleeni......... Minka Kuustonen.
Tom Hanks, Samuel L Jackson, Melanie Griffith
Jason Statham
Jason Momoa
The Rock
Arnold S
Sylvester S
Van Damme
Jackie Chan
Bruce Willis
Ashton Kutcher
Morgan Freeman. Jo ennen kuin bunkkasi 17-vuotiaan lapsenlapsipuolensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minttu Mustakallio - omituinen tapa puhua ja painottaa. Aina samanlainen joka roolissa. Ei ole uskottava.
Minulle tulee MIntusta sellainen vaikutelma, että yrittää olla teinimäinen ja hakea sitä kautta söpöyttä. Teinimäinen käytös on kuitenkin ärsyttävää mös teiniltä, saati sitten aikuiselta naiselta.
Jos Jari Halonen lasketaan tähän. Joo ei ole varsinaisesti näyttelijä vaikka pikkurooleja tehnytkin joissain elokuvissa.
Tietysti syistä boikotoin hänen tuotantoaan.
Maija-Liisa Peuhu Taalasmaan Ullana. Kamalaa ylinäyttelemistä. Enpä ole sarjaa katsonut montakaa osaa, kun laatta lentää ao henkilön tullessa näyttämölle.
Roope Salminen Swingersissä. Muutenkin kaikki sen juontamat ohjelmat.
Minun inhokkejani: Russell Crowe, Maya Rudolph, Rachel McAdams, vanhojen kotimaisten leffojen Pentti Viljanen
Tom Cruise. Omahyväisyys tunkee läpi ja näkyy roolivalinnoissakin, aina pitää pelastaa maailmaa. Ainoa rooli, jossa mies on siedettävä on Veren vankien vampyyriLestat , sillä tuohon rooliin itsevarma virnistely sopii kuin nenu päähän!
Arnold swartsenekker (en aio tämän takia googlettaa miten se oikeasti kirjoitetaan)
Steven Seagal
Jo naamataulukin ärsyttää ja kaiken lisäksi tämän kankean kaapin kaikki elokuvat ovat samanlaisia aivottomia toimintarysäyksiä.
Claire Danes