Minkä tun takia täytyy tulla etuajassa??
Ja EI OLE pikkujuttu, koska vtuttaa niin pr-keleesti kun olen vaikka suihkussa ja katsonut, että kerkeän suihkuttelemaan ja pukemaan ennen kuin tyyppi x tulee. Ja sitten olen esim. kuivaamassa itseäni kun tyyppi tulee rimputtelemaan oven taakse. MINÄ ELÄN KODISSANI, EN PÄIVYSTÄ ETTÄ MAHTAAKO JOKU TULLA PUOLI TUNTIA ETUAJASSA VAI AJALLAAN VAI EI OLLENKAAN. Helvetti!! Ei ole minun velvollisuuteni skipata suihkua, jos olen katsonut että kerkeän hyvin JOS TOINEN EI TULE ETUAJASSA RIMPUTTELEMAAN.
Ei, se EI ole hyvää palvelua vaan erittäin huonoa!!
Kommentit (31)
Ja kun tämä toistuu niin stnan usein kaikkien kanssa. TULKAA AJALLAAN TAI VAIKKA 5 MINSAA MYÖHÄSSÄ stna.
Oliko se joku täältä palstalta vai mitä sä täällä möyhäät? Sano suoraan sille joka tuli liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan myöhässä kaikkialta?
Jotenkin ei hirveästi yllätä, että tuli tällainen vastaus. Jos on sovittu klo 14, niin silloin minä olen valmiina avaamaan oven klo 14. EN puolta tuntia ennen.
Mitä ilmaispalvelua olit saamassa?
Luupäisinkin torspo oppii kyllä tavoille, kun joutuu muutaman kerran odottamaan oven takana. En avaa ikinä ovea etuajassa, enkä ollenkaan jos tapaamisesta ei olla sovittu. Kaikkein eniten kyrsii ilmoittamatta ovelle rimputtelemaan tulevat, ikäänkuin elettäisiin jotain 50-lukua maaseudulla. En avaa.
Ärsyttävää juu. Pidin kerran juhlat, piti alkaa klo 18, olin tähdännyt että 17.30 kaikki on valmista ja kaadan itselleni viinilasin.
Ovikello soi klo 16.00 (!) ja ensimmäinen vieras tuli, "kun nyt oli lähellä" enkä siksi kehdannut poiskaan ajaa, kun ei asunut lähellä. Ei puhettakaan että olisi omatoimisesti auttanut missään, enkä kehdannut usuttaa apuun, kun ei ollut edes tutuimmasta päästä vieraita.
Ja syy että olen lähes AINA suihkussa tai pesemässä hampaita aivan totaalisen hommat kesken on se, että nämä kaiken maailman huoltotyypit sun muut vastaavat eivät voi ikinä tulla iltapäivällä, vaan aina mahdollisimman aikaisin aamulla ettei varmasti kerkeä olemaan valmiina heitä varten. Ap
Meille tuli kerran siivooja 10 minuuttia etuajassa. Oli pyytänyt naapuriani avaamaan ovea. Hävettää, kun naapuri nyt tietää, että meillä käy siivooja!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää juu. Pidin kerran juhlat, piti alkaa klo 18, olin tähdännyt että 17.30 kaikki on valmista ja kaadan itselleni viinilasin.
Ovikello soi klo 16.00 (!) ja ensimmäinen vieras tuli, "kun nyt oli lähellä" enkä siksi kehdannut poiskaan ajaa, kun ei asunut lähellä. Ei puhettakaan että olisi omatoimisesti auttanut missään, enkä kehdannut usuttaa apuun, kun ei ollut edes tutuimmasta päästä vieraita.
Voi vttu. Minä olisin perunut koko juhlat. Joo olen tällä hetkellä rättiväsynyt, nukuin varmaan yhden tunnin aamulla. Mutta silti vtuttaa stna. Olin väsynyt tai en.
Vierailija kirjoitti:
Koska ajoissa on myöhässä
Okei? Jos sovitaan klo 14 niin mielestäni klo 14 ei ole myöhässä. Ehkä sinulla on erilainen aika.
Vierailija kirjoitti:
Luupäisinkin torspo oppii kyllä tavoille, kun joutuu muutaman kerran odottamaan oven takana. En avaa ikinä ovea etuajassa, enkä ollenkaan jos tapaamisesta ei olla sovittu. Kaikkein eniten kyrsii ilmoittamatta ovelle rimputtelemaan tulevat, ikäänkuin elettäisiin jotain 50-lukua maaseudulla. En avaa.
Tuo tyyppi tuli toisen kerran muutaman minuutin etuajassa, vaikutti nyrpeältä eikä edes moikannut. No, samapa tuo. En ole tehnyt mitään väärää. Vähän piilovihaisen viestin laitoin, että tiesi miksi en avannut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmaispalvelua olit saamassa?
Takuuhuollon kodinkoneelle. Ap
Itse saatan kyllä olla jopa 10 minuuttia etuajassa, mutta en puolta tuntia liian aikaisin kehtaisi mennä kenenkään ovelle rimputtelemaan.
Ap todistaa oikeaksi väitteeni, että verbiä ”keretä” käyttävät vain ihmiset, joilla on ajanhallinnan ongelmia. Siksi tuota verbiä näkeekin useimmiten kieltolauseissa: en kerennyt. Ihmiset, joilla ei ole ongelmia ajanhallinnassa, käyttävät verbiä ”ehtiä”.
Jos hänet olisi kasvatettu oikein, ei tulisi etuajassa. Odottaisi vaikka rappukäytävässä, tai autossaan.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli kerran siivooja 10 minuuttia etuajassa. Oli pyytänyt naapuriani avaamaan ovea. Hävettää, kun naapuri nyt tietää, että meillä käy siivooja!
Lol mikä siinä hävettää?
Tosi harvinaista, että ihmiset tulevat silloin, kun on kutsuttu. En ymmärrä, mikä heihin on mennyt. Eivätkö ihmiset enää tunne kelloa?
Jos järjestän kutsut klo 14:00, niin ensimmäiset alkavat pimputella jo noin klo 13:55. En tietystikään päästä silloin ketään sisään. Tasan klo 14:00 avaan oven, jolloin oven takana odotelleet sitten pääsevät sisään. Samoin ajalaan tulevat. Klo 14:00:59 ovi menee kiinni.
Sitten alkaa se pahin rumba, kun osa myöhässä olevista yrittää vielä päästä sisään klo 14:01 tai jopa tätä myöhemmin. Heitä en tietenkään enää päästä, jos olen kutsunut klo 14:00. Ovat myöhässä ja tajuavat kyllä poistua, kun ovat ensin soitelleet ovikelloa ja puhelinta ensin turhaan sen noin 10 minuuttia.
Miksi ihmiset eivät voi tulla klo 14:00, jos ovat kutsuttu klo 14:00? Jos olisin halunnut heidän tulevan 13:55 tai 14:01, niin tietenkin olisin sitten kutsunut heidät klo 13:55 tai 14:01.
Vierailija kirjoitti:
Ja syy että olen lähes AINA suihkussa tai pesemässä hampaita aivan totaalisen hommat kesken on se, että nämä kaiken maailman huoltotyypit sun muut vastaavat eivät voi ikinä tulla iltapäivällä, vaan aina mahdollisimman aikaisin aamulla ettei varmasti kerkeä olemaan valmiina heitä varten. Ap
Oletko työelämää harkinnut?
Oot varmaan myöhässä kaikkialta?