Onko teillä muilla naisilla niin, että tarvitsette aviomiehen lisäksi
Aina rakastajan? Mä en pysty tuntemaan itseäni tasapainoiseksi, ellei mulla ole samaan aikaan kahta miestä.
Ja haukkujille tiedoksi; olen ollut naimisissa nyt 18 vuotta.
Kommentit (65)
Joo, kyllä se kipinä aina häviää ajan saatossa, olemme todenneet toimivaksi hakea sitä luvan kanssa muualta!
Joo mulla on miehen lisäksi tyttöystävä. Tarvitsen myös naisen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se kipinä aina häviää ajan saatossa, olemme todenneet toimivaksi hakea sitä luvan kanssa muualta!
Miten jaksat velloa rakkaudettomassa liitossa?
Ja siis yllättävän helposti löytää hyviä, vapaita miehiä. Ongelmaksi muodostuu kuitenkin aina se, että he haluavat kanssani parisuhteen ja minä taas en halua erota.
ap
En tarvii. Toivottavasti miehenikään ei tarvii. Tarviimme toistemme syliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni ja hän minua. Se ei kuitenkaan minulle briitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni ja hän minua. Se ei kuitenkaan minulle briitä.
ap
Riitä.
Yleensä tuo kaksi on riittänyt mutta joskus on ollut kolmekin. Kas kun yhdestä miehestä ei riitä viriilille naiselle iloa. Yksi äijä hoitaa kodin ja kakarat, toinen tyydyttää ja kolmas viihdyttää. Ja kaikki tietenkin pitkiä, komeita ja korkeakoulutettuja. Ei mitään hampaattomia haalariäijiä kortistosta.
Meillä on sama toisinpäin, eli yksi, joskus kaksi nuorta neitoa rakastajanai, ja vaimo on se joka on lasten äiti. Toimii todella hyvin. Suosittelen lämpimästi muillekin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuo kaksi on riittänyt mutta joskus on ollut kolmekin. Kas kun yhdestä miehestä ei riitä viriilille naiselle iloa. Yksi äijä hoitaa kodin ja kakarat, toinen tyydyttää ja kolmas viihdyttää. Ja kaikki tietenkin pitkiä, komeita ja korkeakoulutettuja. Ei mitään hampaattomia haalariäijiä kortistosta.
No vähän tämäntyyyppistä minulla on tälläkin hetkellä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä rakkautta vaikka muille jakaa! Tykätään vain siitä tunteesta kun tutustuu uuteen kiinnostavaan ihmiseen ja ollaan sovittu ettei näitä suhteita tarvitse rajoittaa.
Pojat vois kokeilla opiskella gigoloiksi. Käydä salilla ja hoidattaa ihonsa ja hampaansa kuntoon. Ilopojille on duunia tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama toisinpäin, eli yksi, joskus kaksi nuorta neitoa rakastajanai, ja vaimo on se joka on lasten äiti. Toimii todella hyvin. Suosittelen lämpimästi muillekin miehille.
Ymmärrän sinua hyvin.
ap
Niitä on sellaisia kaalimatotulppia joita voi laittaa B-pesään. Ei tarvitse olla biomateriaalia.
Ei. Olemme mieheni kanssa kypsiä, aikuisia ihmisiä sitoutuneessa parisuhteessa, emmekä tarvitse muita fyysisesti tai etenkään emotionaalisesti.
Joo täysin normaalia.