Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tun takia täytyy tulla etuajassa??

Vierailija
02.08.2019 |

Ja EI OLE pikkujuttu, koska vtuttaa niin pr-keleesti kun olen vaikka suihkussa ja katsonut, että kerkeän suihkuttelemaan ja pukemaan ennen kuin tyyppi x tulee. Ja sitten olen esim. kuivaamassa itseäni kun tyyppi tulee rimputtelemaan oven taakse. MINÄ ELÄN KODISSANI, EN PÄIVYSTÄ ETTÄ MAHTAAKO JOKU TULLA PUOLI TUNTIA ETUAJASSA VAI AJALLAAN VAI EI OLLENKAAN. Helvetti!! Ei ole minun velvollisuuteni skipata suihkua, jos olen katsonut että kerkeän hyvin JOS TOINEN EI TULE ETUAJASSA RIMPUTTELEMAAN.

Ei, se EI ole hyvää palvelua vaan erittäin huonoa!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää juu. Pidin kerran juhlat, piti alkaa klo 18, olin tähdännyt että 17.30 kaikki on valmista ja kaadan itselleni viinilasin.

Ovikello soi klo 16.00 (!) ja ensimmäinen vieras tuli, "kun nyt oli lähellä" enkä siksi kehdannut poiskaan ajaa, kun ei asunut lähellä. Ei puhettakaan että olisi omatoimisesti auttanut missään, enkä kehdannut usuttaa apuun, kun ei ollut edes tutuimmasta päästä vieraita. 

No huhhahheij,  jos meille tulisi 2 h ennen juhlia niin meillä imuroitaisiin vielä pieruverkkareissa tukka rasvaisena ja kakku olisi vielä uunissa! Saatan livahtaa vielä 15 min ennen juhlia suihkuun pesemään pois tuskanhiet ennenkuin vieraat saapuvat. Jotta todellakaan ei kannata yrittää tulla etuajassa!

Vierailija
22/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ristus notta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomiehillä on useampi kohde päivän aikana ja joskus edellinen käynti menee ajallaan, joskus se menee nopeammin ja joskus käynti menee hitaammin. Jos huoltomies sanoo klo 14 niin kokemuksen perusteella tiedän käynnin osuvan klo 13-15 sisään. Kukaan huoltoliikenne ei varaa (ilmaiselle) palvelulleen koko päivää niin, että huoltotyö kohdistuisi Eulaalia Kenkkusen yksiöön tasan klo 14:00.

Ehkä Eulaalian on parempi luopua palveluista tai hankkiutua esim. työelämään jonkin elämänhallintakurssin käytyään jos pakollinen tarve suihkutella vettä keholleen osuu juuri klo 14.30 ja koko elämä on siitä kiinni.

Vierailija
24/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai klo 13.30 tai klo 13.45. Tai klo 13.50.

Vierailija
25/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tommoselle rajoitteiselle ihmiselle se päivä täyttyy siitä, että on joku kellonaikaan sidottu meno sille päivälle. Ja se monesti se ihminen nukkuu huonosti edellisenä yönä - kun on se meno/tapahtuma. Ja sitten sen tapahtuman kellonaikaan sovitetaan muut kuten suihku puolta tuntia ennen, että on suihkunraikkaana kuten normaalit ihmiset valmiina vastaanottamaan palvelun. Jos on yhtään herkempi vatsa niin vessassakin pitää ravata ennen tapahtumaa. Ja kun on sovittu klo 14 niin se on klo 14 koska muutokset ovat niin voimia vieviä.

Ja kylläpä sitä väsyttää sen tapahtuman jälkeen. Ei viikkoon sitten muuta kannata suunnitella. Herranen aika jos vaikka pitäisi samana päivänä käydä lääkärissä, ei tule mitään. Kun on rajoittunut elämä ja pienet kuviot niin semmoista se on.

Vierailija
26/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko ap työelämässä?

Vierailija
27/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kayn tyokseni asiakkaiden kotona. En koskaan mene paikalle yli 5min aikaisessa, myohassa en ikina. Jos olen joskus myohassa vaikka liikenteen takia niin ilmoitan siita hyvissa ajoin asiakkaalle, eli heti kun tulee se epailys etta saatan olla 5min myohassa niin ilmoitan viestilla. Jos saavun liian aikaisin niin vietan aikaa hieman kauempana, en esim kenenkaan pihalle mene seisoskelemaan. Ovikello soi silla sovitulla minuutilla tai mielellaan 2min ennen sita. Se on kohteliasta ja olen siella asiakkaan tilaamana asiakkaan ajalla, jota haluan kunnioittaa.

Eri juttu jos meen kaverille, en stressaisi jos olen 10min etuajassa. 30min etuajassa en tod kehtaisi menna ilman etta soitan ja varmistan sopiiko se. Todella ajattelematonta paukahtaa paikalle 30min ajoissa tai myohassa.

Vierailija
28/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eräänä kesän päivänä olin sopinut kaverin kanssa että nähdään kaupungilla klo 17.00. Järjestin kulkemiseni ja tekemiseni niin, että olen siellä paikalla 16.50-16.55. Siinä on sopiva väli, että jompi kumpi osapuoli kyllä jaksaa kyllä viis minaa seistä odottamassa jos niin täytyy. Klo 16.30 sain viestin kaverilta, että oletko jo kohta tulossa? AARRGHH! No en tietenkään ollut, kun olen odotettavissa paikalle 16.50 alkaen, sovitusti vasta 17.00. Siinä tämä kaveri sitten seisoi siellä puoli tuntia tumput suorana, kun oletti että raivaan muut menot ja tulen viivana hänen luokseen. Niin että jos jotain on sovittu, siihen on yleensä hyvä syy!

Vierailija
29/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan uskomattoman junttia mennä etuajassa. Ei sinua ole vielä kutsuttu, olet kutsuttu ajalla 16:00.

En ikinä kehtaisi tunkea kenenkään toisen kotiin ennen sovittua ajankohtaa. Mieluummin hieman myöhässä kuin yhtään liian aikaisin.

Vierailija
30/31 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt suihkussa 30 min ennen kuin vieraiden pitäis tulla??? Mitä, oot tukka märkänä, naama punaisena vetämässä kuteita niskaan, kun ekat AJALLAAN tulevat vieraat on oven takana?! Ehkä kannattais käydä suihkussa vaikka jo aamulla niin SINÄ olet ajoissa!

Vierailija
31/31 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää käytöstä...