Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun joku osoittaa sinulle paikkasi epäsuoralla halveksunnalla

Vierailija
02.08.2019 |

tai ignooraamisella, miten pääset taas tolpillesi?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin voida vastata, ettei kukaan voi osoittaa minulle paikkaani, en ole kenenkään koira. Mutta oikeasti varmaan menen jonnekin nyyhkyttämään. 

Vierailija
2/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekseni erittäin epäsosiaalinen introvertti, joten minulle on ihan sama mitä muut minusta ajattelee. Ei tuollainen haitttaa minua ollenkaan. Siinäpä sitten halveksuu, oma on ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnekseni erittäin epäsosiaalinen introvertti, joten minulle on ihan sama mitä muut minusta ajattelee. Ei tuollainen haitttaa minua ollenkaan. Siinäpä sitten halveksuu, oma on ongelmansa.

Mulla sama, en minä taida edes tajuta mitään epäsuoria halveksumisia. 

Vierailija
4/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän minäkin haluaisin vastauksen... Yritän olla välittämättä, leikin ettei hetkauta pätkääkään moinen. Oikeasti kiukuttelen, itken ja ahdistun.

Vierailija
5/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti kiinnostaisi. :D Jos on omat asiat hyvin, niin mitä väliä?

Ja onks tällaisia ihmisiä muka paljon? Jonkun paskafirman pikkupomo?

Vierailija
6/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen kaverieni kanssa tapahtuneen jälkeen, että mikähän koulukiusaamissyndrooma sitäkin tyyppiä oikein vaivaa.

Vierailija
7/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole kukaan pystynyt "osoittamaan paikkaani" sen jälkeen, kun pääsin kotoa, jossa isä teki tuota jatkuvasti, ja sain terapiassa käsiteltyä tämän ja muut lapsuuteni traumat. "Paikkani osoiittaja" tekee vain itsestään naurettavan ja typerän.

Vierailija
8/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan suoraan että haistahan vi**u ja ime kyrp**kin samalla ja lähden menemään. Lapsellista, muta so what.

Vierailija
9/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka osoittaa muille paikan. Olen parempi kuin kukaan muu.

Vierailija
10/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyllä riippuu siitä onko se aiheellinen halveksuminen. Tarkoitan sitä jos olen päsmäröinnyt asiat ihan päin veetä, aiheuttaen ylimääräistä duunia.

Vierailija
11/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan muu voisi määritellä "paikkaani"?  Mitä tarkoitat, emme enää elä sääty-yhteiskunnassa.

Vierailija
12/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt rivimiehenä leikkinyt esimiestä ja esimies näyttänyt sinulle oman paikaasi?😂

Vierailija
13/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan aika hyvin ohittaa tuommoiset peliyritykset. Yläasteella saattoi vähän kirpaista.

Vierailija
14/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näyttäisin sille "paikan näyttäjälle" mikä sen paikka on, minkä jälkeen se käpertyisi jonnekin nurkkaan itkemään.

Maailmassa on tasan kaksi ihmistä jotka pystyisivät "näyttämään paikkani" minulle: äitini ja siskoni. Niiden kanssa kun on kasvanut, ei jonkun randomin temppuillut tunnu yhtään missään. Saa olla esimies millainen pershäröinen m-ulkku hyvänsä, tai lääkäri yrittää leikkiä suurta ja mahtavaa tohtoria. Kukaan ei rupea minulle, ei kerta kaikkiaan kukaan. Useimmat ymmärtävät olla yrittämättäkin, kaikki ymmärtävät olla yrittämättä toista kertaa.

Välit tietysti voi mennä huonoiksi mutta yleensä sekin haittaa sitä toista enemmän kuin minua.

Kasvattakaa ihmiset itsellenne selkäranka.

Vierailija
15/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini tekee tätä jatkuvasti paitsi minulle myös monille muille työyhteisössämme. Ei ole tarve päästä "takaisin tolpilleni," koska kyseinen käytöshän kuvastaa vain tätä ihmistä eikä suinkaan hänen dissauksensa kohteita ja kyllähän sen muutkin huomaa ja ymmärtää. Ei hän sillä ainakaan omaa arvostustaan nosta muiden silmissä.

Vierailija
16/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt konkreettisia esimerkkejä tästä paikan näyttämisestä? Mä en ole koskaan huomannut mitään sellaista.

Vierailija
17/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt konkreettisia esimerkkejä tästä paikan näyttämisestä? Mä en ole koskaan huomannut mitään sellaista.

Mä luulen että nää liittyy jotenkin työelämään. Ehkä myös teinien kapinointiin jossa vanhempi näyttää kaapin paikan.

Vierailija
18/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ole koskaan jaksanut välittää, jos olen tuollaista huomannut.

Vierailija
19/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella vaikka sellaisen tilanteen, että olet työssä asiakaspalvelussa, sulla on siinä asiakas ja kesken sun puheesi työkaverisi tai esimiehesi tulee viereesi, keskeyttää sinut ja alkaa selivttää asiakkaan asiaa tavalla, jolla ilmaisee, että sinä et ole ehkä kovin pätevä hoitamaan asiakkaan asiaa. 

Vierailija
20/48 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella vaikka sellaisen tilanteen, että olet työssä asiakaspalvelussa, sulla on siinä asiakas ja kesken sun puheesi työkaverisi tai esimiehesi tulee viereesi, keskeyttää sinut ja alkaa selivttää asiakkaan asiaa tavalla, jolla ilmaisee, että sinä et ole ehkä kovin pätevä hoitamaan asiakkaan asiaa. 

Silloin kysyisin että "kumpi meistä hoitaa tämän homman?". Jos se en ole minä niin voin yhtä hyvin poistua paikalta tekemään jotain muuta.