Millainen mies pissaa istualtaan?
Kommentit (136)
Kyllä ainakin mulla naisena kuuluu kova lorina vessassa, en ymmärrä miten asento siihen vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Käykö nämä istualtaan kusevat neitisedät myös ulkona kustessaan kyykkypissalla kuten naiset?
Miksi kävisin kun se on vaikeampaa kuin seisten?
Tällainen, jolla on tukeva aamuseisokki päällä. Katsos jos sillä miehekkäästi lorottaisi pönttöön päin, niin suihku ei ensinnäkään lentäisi sinne pönttöön vaan viereiseen seinään? Olisiko se sitten miehekästä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin mulla naisena kuuluu kova lorina vessassa, en ymmärrä miten asento siihen vaikuttaisi.
Onko sulla kalu?
Minä olen aika varma että tässä maailmassa on aika monta tärkeämpääkin asiaa kuin miehen tai naisen kusemisasento. Tälläkin keskustelupalstalla vois oikeasti puhua joskus jostakin järkevästä. Aiheen typeryyttä havainnollistaakseni tässä muutama vastaavanlainen idioottialoitus;
Millainen ihminen tekee toimistyötä seisoaltaan?
Millainen ihminen aloittaa aamulla päivänsä juomalla kahvia?
Millainen ihminen pesee hampaansa sähköhammasharjalla?
Lisäksi, olen lähes 100%:n varma että kukaan ei muuta kusemisasentoaan sen perusteella mitä AV:n asiantunteva raati asiasta päättää.
Eli lopputulema ja vastaus ap:n kysymykseen on : mies, joka haluaa kusta istualtaan.
Amen.
Tunsin kerran miehen joka pissasi istualteen. Hän on nykyään transnainen.
Yksi tuntemani istualteen pissaava mies on nuori, komeahko, isomunainen ja paksulompakkoinen, vieläpä henkisestikin erittäin hyvä ja fiksu mies.
Kertoo miehestä vain hyvää, jos pissaa vessanpöntöllä käydessään istualteen.
Parisuhteessa tuollainen olisi vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kalu?
Ei, mutta jos se lorinaefekti on tärkeää, niin voisi sitä varmaan istua niin, et sen saisi kalullakin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kerran miehen joka pissasi istualteen. Hän on nykyään transnainen.
Hänpä ei sitten ollut mies ollenkaan. Häntä ei haitannut naismaiseksi leimautuminen, sehän oli totta.
Kun aina jaksetaan puhua tasa-arvosta ja siitä, kuinka naisten on saatava tehdä ihan kaikkea mitä miehen ja heteromiehen on se kumppaniltaan hyväksyttävä voitaisiin miettiä hetki sitä, kuinka moni nainen hyväksyisi samoja asioita mieskumppaniltaan. Istuen (aina, ihan aina) virtsaava mies, ulkonäöstään huolehtiva (ei voi viedä roskapussia ilman meikkivoidetta naamassa), paino ei saa ylittää 60 kg... Eipä kelpaisi naisille tällainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä mies pissaa aina istualtaan. Polvet yhdessä.
Persumies pissaa alleen.
Ja vihervasemmistolaiset naiset matkustivat linja-autossa ns. kurat pöksyissä. En muista nimiä enää, mutta teko oli tahallinen.
Mun ihana, sivistynyt, älykäs mies <3
Tosin julkisissa vessoissa ja metsässä toki pissaa seisaaltaan, mutta kotona yleensä istuu koska terveellistä ja siistiä.
Jos ei ole ränniä saatavilla niin minä.
Seisaalteen kuseminen on suomalainen tapa joka juontuu siitä ettei normaali (perus)suomalainen mies ole selvinpäin eikä hän selviydy istuma-asennosta takas jaloilleen.
Sivistysmaissa istuminen on normaalia
Vierailija kirjoitti:
Kusisin, mutta en tykkää kun vehje osuu pyttyn seinämään
Vähän sama juttu, kun en tykkää vehkeen kastuvan vessapytyn vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Käykö nämä istualtaan kusevat neitisedät myös ulkona kustessaan kyykkypissalla kuten naiset?
Sellaiset hygieeniset miehet käyttää wc-istuinta asiallisesti, jotka saavat voimaantumista enemmän yläpäästään kuin peniksensä pitelemisestä.
E-sports voittajat, joilla on sellainen soijaparta.
Minä suoritan toimituksen saisaaltaan ja siivoan vessan itse. Ei ole roiskeita, eikä haise. Tämä on taas näitä naisten juttuja mitä he jankkaavat kun ei muuta tekemistä ole. Mitäpä jos keskittyisitte parantamaaan vaikka naisvaltaisten alojen työilmapiiriä tai jättäisitte vaikka yhden arvostelun jostain toisesta äidistä väliin?
Poikani 16 v pissii istualtaan ja kysyin häneltä syytä niin jäänyt kuulemma tavaksi. Aina on istualtaan ollut ihan sieltä kuivaksi opettelusta asti.
Mutta seisaaltaan kuulemma aina, jos yleisessä veskissä. Niin ja sanoi vielä, että vaikuttaa myös se, kun yleensä tekee samalla myös isommat tarpeet.
Olen opiaattiriippuvainen, virtsa tulee, mutta hyvin hitaasti. Lisäksi opiaatit aiheuttaa ummetusta.