Millainen mies pissaa istualtaan?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Käykö nämä istualtaan kusevat neitisedät myös ulkona kustessaan kyykkypissalla kuten naiset?
Olen ymmärtänyt, etteivät edes neidit, siis ihan transnaiset, tee niin, paitsi tietenkin leikkauksen jälkeen. Ulkona roiskeet eivät haittaa, joten ei ole syytä käydä kyykyssä. Mutta olen kyllä transmiehenä pohtinut paljon miksi se olisi niin käsittämätöntä, jos mies kävisi kyykyssä. Itse käyn aina, jos se on mahdollista, mutta minullakin on oltava apuväline aina mukana, koska kyykyssä käyminen jonkun nähden herättäisi hirveän haloon. Siis mitä väliä sillä on, tekeekö jonkun asian "kuin nainen"? Miksi naisen tapa tehdä asia on huonompi? Miksi jopa naiset itse ajattelevat näin? Ja nykyään homot hyväksytään, mikseivät nämä kyykkypissainotoilijat, joista osa on homoja, huuda, kuinka homot antautuvat sängyssä miehille kuten naiset?
Vierailija kirjoitti:
Terveydelle on parempi pissata istualtaan. Auttoi muistaakseni eturauhasen toimintaan?
Kyllä näin on. Istuallaan pissiessä rakkoon ei jää residuaalivirtsaa. Hellii myös munuaisia eturauhasen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveydelle on parempi pissata istualtaan. Auttoi muistaakseni eturauhasen toimintaan?
Tässä olet täydellisen väärässä. Nimenomaan seisaaltaan pissaaminen on terveydelle parempi ja nuo istualtaan pissaajat saavat noita eturauhasvaivoja, koska miehen ei kuulu pissata istualtaan. Itse olen opettanut pojat pienestä pitäen pissaamaan seisaaltaan, koska se on se luonnollinen pissaamisasento.
Höpsis, istumisesta ei eturauhasongelmia tule. Mutta oletkos ikinä tajunnut treenata lantionpohjalihaksiasi? Miehilläkin alkaa lihaksisto vanhemmiten roikkumaan eikä kohta tule mitään ulos, ei seisten eikä istuen. Ja TÄMÄN VUOKSI vanhoilta ukoilta pitää usein katetroida rakko, tai lähtee ensin munuaiset ja sitten hanki. Itseaiheutettu ongelma.
Urologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Istuallaan pissiessä rakkoon ei jää residuaalivirtsaa. Hellii myös munuaisia eturauhasen lisäksi.
Te olette väärässä! Miehen EI kuulu virtata istualtaan, koska istuessa miehen rakko ei pääse tyhjenemään kokonaan. Ei kannata jakaa "tietoa" kun se on väärää. Miehen kuuluu seistä virtsassaan. Jos haluaa eturauhasvaivoja, on istualtaan pissaaminen hyvä tie siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olet täydellisen väärässä. Nimenomaan seisaaltaan pissaaminen on terveydelle parempi ja nuo istualtaan pissaajat saavat noita eturauhasvaivoja, koska miehen ei kuulu pissata istualtaan. Itse olen opettanut pojat pienestä pitäen pissaamaan seisaaltaan, koska se on se luonnollinen pissaamisasento.
Höpsis, istumisesta ei eturauhasongelmia tule. Mutta oletkos ikinä tajunnut treenata lantionpohjalihaksiasi? Miehilläkin alkaa lihaksisto vanhemmiten roikkumaan eikä kohta tule mitään ulos, ei seisten eikä istuen. Ja TÄMÄN VUOKSI vanhoilta ukoilta pitää usein katetroida rakko, tai lähtee ensin munuaiset ja sitten hanki. Itseaiheutettu ongelma.
Olen kyllä treenannut lantiopohjalihaksia, mutta en tiedä miten minuun liittyy miesten lihaksisto, kun olen nainen... siis nimenomaan äitinä olen opettanut poikalapseni pissaamaan seisaaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suuri esina_hka. Sitä on hankala saada pois virtsa-aukon päältä. Tulee roiskeita. Haluaako joku kysyä jotain?
Oletko liito-orava?
Kusen yksin asuessani ja itse siivoamisesta vastatessani aina istualtaan, kukapa sitä yksin kotona kustessani ihmettelisi. Sitten julkisissa vessoissa tietysti kusen seisaaltaan kun en turhaan halua istua siihen yleiselle pöntölle ja julkisesti kustessa se on tietysti miehekkäämpää lorottaa kunnon paineella suoraan siihen pöntön veteen niin että kova lorina kuului. Pisuaareilla on tietenkin pakko kusta seisaaltaan. South Parkissa oli kerran hyvä jakso jossa joku lapsista oli vääntänyt tortut koulun pisuaariin pokien vessassa ja tätä selviteltiin kuka on tämän tehnyt 😂
Jos on aamuseisokki ja kauhea kusihätä niin on pakko kusta istualtaan joka sekin on vaikeaa, erektioni on kova ja muna sojottaa varsin pystyssä tai ainakin 45 asteen kulmassa ylöspäin, kivuliasta vääntää sitä alaspäin istuallaan kustessa ja silloinkin osa roiskuu pöntön yläosaan reunalle ja valuu siitä pitkin pöntön ulkoreunaa. Koetankin odottaa aamuseisokin laantumista ennen kuin kusen. Seistaaltaan kustessa tulisi tällöin komea kaari pöntön yli vessan takaseinään.
Istuen ei rakko tyhjene kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Entäs millainen nainen kusee istualtaan?
Yllättävän moni nainen kusee seisaaltaan julkisissa vessoissa ja sotku on sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Urologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette väärässä! Miehen EI kuulu virtata istualtaan, koska istuessa miehen rakko ei pääse tyhjenemään kokonaan. Ei kannata jakaa "tietoa" kun se on väärää. Miehen kuuluu seistä virtsassaan. Jos haluaa eturauhasvaivoja, on istualtaan pissaaminen hyvä tie siihen.
Väärää tietoa roppakaupalla. Ensinnäkin rakko tyhjenee kokonaan istualtaan, seisaaltaan ja vaikka makuulta, toisekseen virtsan pidättely ei aiheuta eturauhasvaivoja. Seisaallaan samoin kuin istuessa ja makuulla kustessa rakon toiminta mahdollistaa rakon tyhjenemisen kokonaan, miehen urodynaamisessa käyrässä on nähtävissä alkuun voimakas suihku joka laantuu virtsaamisen lopuksi MUTTA aivan lopulla tulee pieni uusi aalto käyrään eli virtsasuihku lopuksi hieman uudelleen lisääntyy rakon detrusor-lihaksen supistuessa varmistaen täydellisen tyhjenemisen, lopuksi tulee suuremmalla paineella jonk8n verran vortsaa vielä, loppuruiskaukset ja rakko tekee tämän refleksinä, jos mies nyt luuleekin virtssamisen lopulla suihkun laantuessa koko virtsamäärän jo tulleen ja vetäytyy liian aikaisin niin loput roiskahtavat sitten pöntön reunoille ja. vähän lattialle tai muualle, mutta jos mies asuu naisen kanssa niin yleensähän pääosin se nainen sen vessan pesee niin mies ajattelee että mitä väliä ja jatkaa seisaaltaan kusemista eikä edes opi että tuo loppuruiskaus tulee. Eron myötä mies yksin asuessaan alkaakin vaivihkaa kusemaan istualtaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Istuen ei rakko tyhjene kunnolla.
Minusta se tyhjenee paremmin? Isomman tarpeen yhdeydessä harvemmin tulee viimeinen tippa housuu, kuten käy yleensä seisaaltaan kustessa.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärää tietoa roppakaupalla. Ensinnäkin rakko tyhjenee kokonaan istualtaan, seisaaltaan ja vaikka makuulta, toisekseen virtsan pidättely ei aiheuta eturauhasvaivoja. Seisaallaan samoin kuin istuessa ja makuulla kustessa rakon toiminta mahdollistaa rakon tyhjenemisen kokonaan, miehen urodynaamisessa käyrässä on nähtävissä alkuun voimakas suihku joka laantuu virtsaamisen lopuksi MUTTA aivan lopulla tulee pieni uusi aalto käyrään eli virtsasuihku lopuksi hieman uudelleen lisääntyy rakon detrusor-lihaksen supistuessa varmistaen täydellisen tyhjenemisen, lopuksi tulee suuremmalla paineella jonk8n verran vortsaa vielä, loppuruiskaukset ja rakko tekee tämän refleksinä, jos mies nyt luuleekin virtssamisen lopulla suihkun laantuessa koko virtsamäärän jo tulleen ja vetäytyy liian aikaisin niin loput roiskahtavat sitten pöntön reunoille ja. vähän lattialle tai muualle, mutta jos mies asuu naisen kanssa niin yleensähän pääosin se nainen sen vessan pesee niin mies ajattelee että mitä väliä ja jatkaa seisaaltaan kusemista eikä edes opi että tuo loppuruiskaus tulee. Eron myötä mies yksin asuessaan alkaakin vaivihkaa kusemaan istualtaan sitten.
Itse osaan tiputella ne viimesetkin tipat wc pöntöön seisaaltakin kustessa, jos jostain kumman syystä menee reunoille tai lattialle, niin siivoan heti itse pois.
Hyi, tulee mieleen akka. Menisi halut.
Mies jolla on naisen aivot. Tuollainen mies on varmasti muutenkin jollakin tapaa naismainen.
Sellainen kai jolla myös toisen asian tahti kulkee paljolti samoina aikoina kuin ykköshädän. En minä ainakaan erikseen seisoaltaan kuse jos on istuma-asiaakin vessaan. Toisekseen kotona on ihan sama istua kuitenkin, töissä ja julkisissa vessoissa aina seisaaltaan koska joku muu siivoaa sen vaikka suihku lähtisikin seitsemässä haarassa seitsemään eri suuntaan
Joku laiska huonokuntoinen, joka ei jaksa edes seistä pienen hetken.
Joskus en voi edes kusta kunnolla, sellainen stondis joskus ja kusihätä samaan aikaan että pitää taittaa peništä ales päin eikä se toimi istuvalteen vaan pitää ottaa seinästä kiinni ja olla viistoon ja taittaa penís viistoon ales ja pisu tulee sellaisella paineella että menee vähän pöntön reunoihin väkisinkin kusta. Istuvaltaan tämä ei onnistu stondiksella. Eikö tästä jo saatu kokonaiskuva miten äärirajoja myöten miehen pitää kusta? Eikä se ole välttämätöntä että mies olisi cuck jos istuu kustessa, tosin on niitä tapauksiakin.... ikävä kyllä.
Se on hänen vastauksensa kaikkeen, kuten John Irvingin romaanissa Garpin maailma. Garpin isä oli aivovaurion saanut sotilas, jonka talentit olivat lausua sana "garp" ja runkata koko hereilläoloaika. Muutahan hän ei tehnyt.