Millainen mies pissaa istualtaan?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
No minkäslainen nainen kusee seisoaltaan
Minä suihkussa tai metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Terveydelle on parempi pissata istualtaan. Auttoi muistaakseni eturauhasen toimintaan?
Tässä olet täydellisen väärässä. Nimenomaan seisaaltaan pissaaminen on terveydelle parempi ja nuo istualtaan pissaajat saavat noita eturauhasvaivoja, koska miehen ei kuulu pissata istualtaan. Itse olen opettanut pojat pienestä pitäen pissaamaan seisaaltaan, koska se on se luonnollinen pissaamisasento.
Ei tykkää kusisesta lattiasta ja jaloista.
Miehenä voin paljastaa että vaikka seisaaltaan osuu 100%, pinnasta roiskuu takaisin. Tuntee selvästi paljaissa jaloissa.
Mä en itseasiassa tiedä pissaako mun mies istuen vai seisten. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Niin kauan kun ei jätä kusiroiskeita joka puolelle niin pissiköön miten haluaa, ulkona se osaa kyllä käydä kusta seisten jos tarve vaatii.
Sellainen mies joka käy usein aamuyöstä puolinukuksissa kusella. Silmät kiinni on kuitenkin siistimpää lorotella istualtaan.
Heh... kaikki "tosi"-miehet, keiden ainoa saavutus on lorauttaa seisaaltaan alleviivaamassa "suurta" saavutustaan :D
Minulla on suuri esina_hka. Sitä on hankala saada pois virtsa-aukon päältä. Tulee roiskeita. Haluaako joku kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suuri esina_hka. Sitä on hankala saada pois virtsa-aukon päältä. Tulee roiskeita. Haluaako joku kysyä jotain?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää kusisesta lattiasta ja jaloista.
Miehenä voin paljastaa että vaikka seisaaltaan osuu 100%, pinnasta roiskuu takaisin. Tuntee selvästi paljaissa jaloissa.
Näihän se on. Itsekin vaihtelen tekniikoita, mutta suurin syy istualtaan pissaamiseen on juurikin nuo vastaroiskeet. Mitä pidempi mies, sitä kauempaa kusi tulee ja sitä enemmän se roiskuu pytystä takaisin pieninä pisaroina, joita voi tuntea ihollaan. Tekniikkaa voi toki yrittää vaihdella, tähtäämällä vesialueen sijasta pytyn reunoille, mutta se ei käytännössä poista sitä faktaa, että roiskeita tulee väistämättä.
Eksäni... En pääse yli mielikuvasta että vain epämiehekkäät neitimiehet pissivät istualtaan, olkoon vaikka miten kätevää.
Meillä mies pissii istualtaan kotona. Arvostan. Töissä on unisex vessa lähimpänä huonettani, ja siellä on aina roiskeita lattialla ja ällöttävä haju.
Minä kusen seisaaltani, tai ihan miten lystään. Vaikka polviltani.
Vaimo siivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni... En pääse yli mielikuvasta että vain epämiehekkäät neitimiehet pissivät istualtaan, olkoon vaikka miten kätevää.
Näemmä nainenkin voi olla ääliö. Ei kyllä varsinaisesti yllätä.
Ihan vaan tiedoksi, pissan seisoaltaan. Minulla on pienestä pitäen ollut se tilanne, että rakko tyhjentyy helpommin seisoviltaan. Samalla pysyy alkkaritkin puhtaampana. Jos tämä on jonkin suhteen este, so be it. Ai niin, osun pönttöön, kun vedän ns. liikkuvat taakse. Sen verran häveliäs olen, että tähtään hieman sivuun reunaan, jotta roiskeet osuvat pöntön pohjalle ja ääntä ei juurikaan kuulu. Ravisten hieman ja pyyhkäsen paperinpalaan loput. En olis uskonut, että tällaisistakin asioista väännetään jossain foorumeilla saati parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Heh... kaikki "tosi"-miehet, keiden ainoa saavutus on lorauttaa seisaaltaan alleviivaamassa "suurta" saavutustaan :D
Oikeastaan vähän surullista, että joku kokee tarvetta korottaa itseään pissausasennon perusteella.
Meillä 2,5-vuotias pissaa istualtaan.
Mun mies. Sen mielestä niin vain on helpompaa ja siistimpää. On tosi pitkä. En kyllä valita, exän jäljiltä saattoi kusi lemuta.
Vierailija kirjoitti:
Cuck
Tämä olisi ollut sinun vastauksesi olisi avaus ollut minkälainen tahansa.
Sellainen pissaa istualtaan, joka ei halua roiskeita päälleen ja pitkin lattiaa.
Jotkut miehet haisevat kuselle, toiset taas eivät.
Moro Tauski, näkee suakin.