Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies pissaa istualtaan?

Vierailija
01.08.2019 |

?

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei osaa hallita letkuaan tai sitten on muijan tossun alla ja muija pakottaa tähän.

Moro Tauski, näkee suakin.

Vierailija
62/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäslainen nainen kusee seisoaltaan

Minä suihkussa tai metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydelle on parempi pissata istualtaan. Auttoi muistaakseni eturauhasen toimintaan?

Tässä olet täydellisen väärässä. Nimenomaan seisaaltaan pissaaminen on terveydelle parempi ja nuo istualtaan pissaajat saavat noita eturauhasvaivoja, koska miehen ei kuulu pissata istualtaan. Itse olen opettanut pojat pienestä pitäen pissaamaan seisaaltaan, koska se on se luonnollinen pissaamisasento.

Vierailija
64/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää kusisesta lattiasta ja jaloista.

Miehenä voin paljastaa että vaikka seisaaltaan osuu 100%, pinnasta roiskuu takaisin. Tuntee selvästi paljaissa jaloissa.

Vierailija
65/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itseasiassa tiedä pissaako mun mies istuen vai seisten. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Niin kauan kun ei jätä kusiroiskeita joka puolelle niin pissiköön miten haluaa, ulkona se osaa kyllä käydä kusta seisten jos tarve vaatii.

Vierailija
66/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka käy usein aamuyöstä puolinukuksissa kusella. Silmät kiinni on kuitenkin siistimpää lorotella istualtaan.

Vierailija
67/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... kaikki "tosi"-miehet, keiden ainoa saavutus on lorauttaa seisaaltaan alleviivaamassa "suurta" saavutustaan :D

Vierailija
68/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuri esina_hka. Sitä on hankala saada pois virtsa-aukon päältä. Tulee roiskeita. Haluaako joku kysyä jotain?

Vierailija
69/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suuri esina_hka. Sitä on hankala saada pois virtsa-aukon päältä. Tulee roiskeita. Haluaako joku kysyä jotain?

Ei

Vierailija
70/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää kusisesta lattiasta ja jaloista.

Miehenä voin paljastaa että vaikka seisaaltaan osuu 100%, pinnasta roiskuu takaisin. Tuntee selvästi paljaissa jaloissa.

Näihän se on. Itsekin vaihtelen tekniikoita, mutta suurin syy istualtaan pissaamiseen on juurikin nuo vastaroiskeet. Mitä pidempi mies, sitä kauempaa kusi tulee ja sitä enemmän se roiskuu pytystä takaisin pieninä pisaroina, joita voi tuntea ihollaan. Tekniikkaa voi toki yrittää vaihdella, tähtäämällä vesialueen sijasta pytyn reunoille, mutta se ei käytännössä poista sitä faktaa, että roiskeita tulee väistämättä. 

Vierailija
71/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni... En pääse yli mielikuvasta että vain epämiehekkäät neitimiehet pissivät istualtaan, olkoon vaikka miten kätevää.

Vierailija
72/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pissii istualtaan kotona. Arvostan. Töissä on unisex vessa lähimpänä huonettani, ja siellä on aina roiskeita lattialla ja ällöttävä haju.

Vierailija
73/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen seisaaltani, tai ihan miten lystään. Vaikka polviltani.

Vaimo siivoaa.

Vierailija
74/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni... En pääse yli mielikuvasta että vain epämiehekkäät neitimiehet pissivät istualtaan, olkoon vaikka miten kätevää.

Näemmä nainenkin voi olla ääliö. Ei kyllä varsinaisesti yllätä.

Vierailija
75/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, pissan seisoaltaan. Minulla on pienestä pitäen ollut se tilanne, että rakko tyhjentyy helpommin seisoviltaan. Samalla pysyy alkkaritkin puhtaampana. Jos tämä on jonkin suhteen este, so be it. Ai niin, osun pönttöön, kun vedän ns. liikkuvat taakse. Sen verran häveliäs olen, että tähtään hieman sivuun reunaan, jotta roiskeet osuvat pöntön pohjalle ja ääntä ei juurikaan kuulu. Ravisten hieman ja pyyhkäsen paperinpalaan loput. En olis uskonut, että tällaisistakin asioista väännetään jossain foorumeilla saati parisuhteissa.

Vierailija
76/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh... kaikki "tosi"-miehet, keiden ainoa saavutus on lorauttaa seisaaltaan alleviivaamassa "suurta" saavutustaan :D

Oikeastaan vähän surullista, että joku kokee tarvetta korottaa itseään pissausasennon perusteella.

Vierailija
77/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2,5-vuotias pissaa istualtaan.

Vierailija
78/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Sen mielestä niin vain on helpompaa ja siistimpää. On tosi pitkä. En kyllä valita, exän jäljiltä saattoi kusi lemuta.

Vierailija
79/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cuck

Tämä olisi ollut sinun vastauksesi olisi avaus ollut minkälainen tahansa.

Vierailija
80/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pissaa istualtaan, joka ei halua roiskeita päälleen ja pitkin lattiaa.

Jotkut miehet haisevat kuselle, toiset taas eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan