Millainen mies pissaa istualtaan?
Kommentit (136)
millainen naikkonen kakkaa mahalteen? esitteletkö häirintöjesi ohella sitä vaikkapa kampissa?
huutaahan se kiinalainen parturikin "yhdyntä"ongelmiaan, kampissa.
Sellainen mies jolla on muutakin tekimistä kuin siivota vessaa ja pestä mattoa pöntön edessä
No minkäslainen nainen kusee seisoaltaan
Halvaantunut tai umpikännissä oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä mies pissaa aina istualtaan. Polvet yhdessä.
Persumies pissaa alleen.
Kyllä jos se pönttö on siinä, mun pönttö on vihreä.
Sellainen joka ei osaa hallita letkuaan tai sitten on muijan tossun alla ja muija pakottaa tähän.
Te jotka sanotte miehenne pissivän seisaaltaan, niin olettekos varmoja?
Olin aina pitänyt itsestäänselvyytenä että mieheni pissaa seisaaltaan, mutta ihan lähiaikoina tulikin ilmi että on aina tehnyt sen istualtaan. Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä. On kuulemma siistimpää. Ja nyt kun itse mietin niin eipä ole kyllä vessassa roiskeita näkynyt. Ulkona kyllä pissaa seisaaltaan ja on muutenkin ihan miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni. Sanoi joskus että vain idiootit pissaavat seisaaltaan.
Siivoaa itse myös vessan, joten eiköhän siinä ole syytä kerrakseen.
Olet kouluttanut hyvin hänet. Äänestääkö vihreitä?
En ole kouluttanut, on fiksu ja siisti ihan luonnostaan. Mulle selvisi neljän vuoden yhdessäolon jälkeen että pissaa istualtaan.
Äänestää kyllä vihreitä. Onko tässä joku korrelaatio vai?
/Se jolle vastasit
Ei ainakaan kunnon mies. Feikki!
Onko se aina joko tai? Minä kusen aina fiilispohjalta. Joskus seison, joskus istun.
Helpompi selata vauvapalstaa, kun istuu.
No onpas taas lapsellista vetää tästäkin joku miehisyyden mittari. Hohhoijaa.
Kusisin, mutta en tykkää kun vehje osuu pyttyn seinämään
Varmaan normaali mies? Joka ei halua sotkea kotiansa jos meneekin joskus jotain reunoille? Moni kotonaan istuu ja muualla seisoo tai ulkona. Pitäiskö miesten tehdä tortutkin seisaaltaan vai mikä outo juttu tuo on ettei mies vois istua pöntölle? Pitäiskö naisiakin vaatia kyykkimään pöntöllä tai muuten on epänaisellinen jos istuu?
Mies joka ei halua herättää kerrostalossa lähinaapureitaan lorottamalla keskelle vettä noin kahden minuutin ajan.
Olet kouluttanut hyvin hänet. Äänestääkö vihreitä?