Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies pissaa istualtaan?

Vierailija
01.08.2019 |

?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transmiehet (ja muut miehet joilla ei syystä tai toisesta penistä tai "apulaitetta" ole), pyörätuolissa olevat ja muutoin liikuntarajoitteiset miehet, huonokuntoiset vanhukset, siistit miehet, maskuliinisuudestaan varmat ja mukavuudenhaluiset miehet...

Itse lähinnä ihmettelen sitä, miten joillekin ihmisen sukupuoli-identiteetti määräytyy sillä, miten ja missä asennossa hän hankkiutuu eroon kehonsa kuona-aineista. En ymmärrä miten kusemisestakin on jotenkin kehitetty jotain sukupuoliperformanssia. Kuseminen on kusemista. 

Vierailija
122/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kusasta istualtaan, koska molonpää yltää veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kusasta istualtaan, koska molonpää yltää veteen.

Joissain maissa noin vois oikeasti tapahtua. Ei suomalaisissa vessoissa. Mutta hetkinen, mites sitten ulostaminen, pitäähän siinäkin istua?

Vierailija
124/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transmiehet (ja muut miehet joilla ei syystä tai toisesta penistä tai "apulaitetta" ole), pyörätuolissa olevat ja muutoin liikuntarajoitteiset miehet, huonokuntoiset vanhukset, siistit miehet, maskuliinisuudestaan varmat ja mukavuudenhaluiset miehet...

Itse lähinnä ihmettelen sitä, miten joillekin ihmisen sukupuoli-identiteetti määräytyy sillä, miten ja missä asennossa hän hankkiutuu eroon kehonsa kuona-aineista. En ymmärrä miten kusemisestakin on jotenkin kehitetty jotain sukupuoliperformanssia. Kuseminen on kusemista. 

Ja ehkä suurimpana ryhmänä eturauhasvaivoista kärsivät miehet.

Vierailija
125/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on terskassa mustapää juurikin siinä virtsaputken kohdalla - aiheuttaa sivusuihkuja helpostikin.

Kaikkea sitä...

Vierailija
126/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska. Minä jos alan suihkimaan seisaaltaan niin sotkun mahdollisuus on olemassa, eikä kiinnosta siivota. Ja mikä sen hienompaa kun istahtaa pytylle, huokaista pitkään ja antaa rakon tyhjetä? Ei niin mikään. Ja joku tutkimus väitti, että erektion kestävyys paranee mukamas jos kusee istualtaan. Omalla kohdallani tämä on erittäinkin tärkeä tutkimus, koska on suuri mahdollisuus, että poikuuteni pääsen menettämään sitten joskus 85-vuotiaana vanhainkodissa, ja mikä sen murheellisempaa kuin, että silloin ei seisoisi? 85 vuotta olet odottanut sitä hetkeä, että vihdoin Kerttu-Marjaliisa antautuu lemmeniloitteluun, mutta sitten ei seisokaan. Aikamoinen antikliimaksi koko touhulle...

Terveisin Naispelko26

Vierailija
127/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jos oon väsynyt

Vierailija
128/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysällä varustuksella omaava kusee helposti pöntön ohi, koska etu- ja takatähtäin ovat liian lähekkäin. Yli 16 senttisellä osuu seisaaltaan satavarmasti pöntön sisälle. 😂

Vierailija
129/136 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seisaaltaan pissaava mies menettelee jos kesken ulostamisen tuleekin myös tarve pissata? Nousee välillä ylös ja pissaa seisaaltaan ja sitten taas istuu viimeistelemään rectuumin tyhjenemisen?

Vierailija
130/136 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä aika narttumaista mieheltä.

Vierailija
131/136 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pissaan istualtaan kotona kun en halua sotkea paikkoja. (Asun vieläpä yksin) Vessa pysyy näin siistinä pitkään.

Julkisissa paikoissa pissaan seisoaltani.

Vierailija
132/136 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin koulutettu

Vierailija
133/136 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn ikävaiheen jälkeen ei kerro muuta kuin sen, että on tavallinen mies, joka ei ole epävarma sukupuolestaan. En voisi seurustella miehen kanssa, jolle istuen virtsaaminen olisi ongelma, en näkisi häntä aikuisena miehenä vaan epävarmana teinipoikana, joka yrittää epätoivoisesti todistella, että on päässyt irti äitisymbioosistaan.

Vierailija
134/136 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan aina istuen. Ainoa syy se fakta, että niin pysyy WC puhtaana eikä tarvitse pyyhkiä reunuja. 

Vierailija
135/136 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies355 kirjoitti:

Pissaan aina istuen. Ainoa syy se fakta, että niin pysyy WC puhtaana eikä tarvitse pyyhkiä reunuja. 

Pukeudut varmaan mielelläsi myös naisten pikkuhousuihin.

Vierailija
136/136 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka virtsaa istualtaan*, ulostaa seisailtaan.

*muuten kuin ulostamisen yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi