Millainen mies pissaa istualtaan?
Kommentit (136)
En voi kusasta istualtaan, koska molonpää yltää veteen.
Vierailija kirjoitti:
En voi kusasta istualtaan, koska molonpää yltää veteen.
Joissain maissa noin vois oikeasti tapahtua. Ei suomalaisissa vessoissa. Mutta hetkinen, mites sitten ulostaminen, pitäähän siinäkin istua?
Vierailija kirjoitti:
Transmiehet (ja muut miehet joilla ei syystä tai toisesta penistä tai "apulaitetta" ole), pyörätuolissa olevat ja muutoin liikuntarajoitteiset miehet, huonokuntoiset vanhukset, siistit miehet, maskuliinisuudestaan varmat ja mukavuudenhaluiset miehet...
Itse lähinnä ihmettelen sitä, miten joillekin ihmisen sukupuoli-identiteetti määräytyy sillä, miten ja missä asennossa hän hankkiutuu eroon kehonsa kuona-aineista. En ymmärrä miten kusemisestakin on jotenkin kehitetty jotain sukupuoliperformanssia. Kuseminen on kusemista.
Ja ehkä suurimpana ryhmänä eturauhasvaivoista kärsivät miehet.
Mulla on terskassa mustapää juurikin siinä virtsaputken kohdalla - aiheuttaa sivusuihkuja helpostikin.
Kaikkea sitä...
Laiska. Minä jos alan suihkimaan seisaaltaan niin sotkun mahdollisuus on olemassa, eikä kiinnosta siivota. Ja mikä sen hienompaa kun istahtaa pytylle, huokaista pitkään ja antaa rakon tyhjetä? Ei niin mikään. Ja joku tutkimus väitti, että erektion kestävyys paranee mukamas jos kusee istualtaan. Omalla kohdallani tämä on erittäinkin tärkeä tutkimus, koska on suuri mahdollisuus, että poikuuteni pääsen menettämään sitten joskus 85-vuotiaana vanhainkodissa, ja mikä sen murheellisempaa kuin, että silloin ei seisoisi? 85 vuotta olet odottanut sitä hetkeä, että vihdoin Kerttu-Marjaliisa antautuu lemmeniloitteluun, mutta sitten ei seisokaan. Aikamoinen antikliimaksi koko touhulle...
Terveisin Naispelko26
Nysällä varustuksella omaava kusee helposti pöntön ohi, koska etu- ja takatähtäin ovat liian lähekkäin. Yli 16 senttisellä osuu seisaaltaan satavarmasti pöntön sisälle. 😂
Miten seisaaltaan pissaava mies menettelee jos kesken ulostamisen tuleekin myös tarve pissata? Nousee välillä ylös ja pissaa seisaaltaan ja sitten taas istuu viimeistelemään rectuumin tyhjenemisen?
On se kyllä aika narttumaista mieheltä.
Itse pissaan istualtaan kotona kun en halua sotkea paikkoja. (Asun vieläpä yksin) Vessa pysyy näin siistinä pitkään.
Julkisissa paikoissa pissaan seisoaltani.
Tietyn ikävaiheen jälkeen ei kerro muuta kuin sen, että on tavallinen mies, joka ei ole epävarma sukupuolestaan. En voisi seurustella miehen kanssa, jolle istuen virtsaaminen olisi ongelma, en näkisi häntä aikuisena miehenä vaan epävarmana teinipoikana, joka yrittää epätoivoisesti todistella, että on päässyt irti äitisymbioosistaan.
Pissaan aina istuen. Ainoa syy se fakta, että niin pysyy WC puhtaana eikä tarvitse pyyhkiä reunuja.
Mies355 kirjoitti:
Pissaan aina istuen. Ainoa syy se fakta, että niin pysyy WC puhtaana eikä tarvitse pyyhkiä reunuja.
Pukeudut varmaan mielelläsi myös naisten pikkuhousuihin.
Mies, joka virtsaa istualtaan*, ulostaa seisailtaan.
*muuten kuin ulostamisen yhteydessä.
Transmiehet (ja muut miehet joilla ei syystä tai toisesta penistä tai "apulaitetta" ole), pyörätuolissa olevat ja muutoin liikuntarajoitteiset miehet, huonokuntoiset vanhukset, siistit miehet, maskuliinisuudestaan varmat ja mukavuudenhaluiset miehet...
Itse lähinnä ihmettelen sitä, miten joillekin ihmisen sukupuoli-identiteetti määräytyy sillä, miten ja missä asennossa hän hankkiutuu eroon kehonsa kuona-aineista. En ymmärrä miten kusemisestakin on jotenkin kehitetty jotain sukupuoliperformanssia. Kuseminen on kusemista.