Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies äänestää Vihreitä?

Vierailija
01.08.2019 |

Harvat miehet äänestävät Vihreitä ja puolueen kannatus koostuukin pääasiassa naisista. Kuitenkin joitakin miesäänestäjiä siellä seassa on.

Millaisia nämä miehet ovat?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta eikä tekniikasta, mutta silti vihreiden naiset ovat päättäneet että heidän estää ydinvoiman rakentamisen.

Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä, koska Vihreät ovat vastustaneet ydinvoiman rakentamista jo vuosikymmeniä.

Vastustaisivat enemmin vesivoimaa. Se estää lohien nousun. Mutta ei. Ydinvoimaa on vastustettava, vaikka sähkö sieltä tuleekin pääosin.

Vierailija
22/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka pitää polkupyörän ostamista suurena ympäristötekona, vaikka se olisi tehty huonoimmasta mahdollisesta kiinalaisesta alumiinista ja teräksestä.

Onhan ne Suomessa suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee tässäkin ketjussa selkeästi vihreiden ja persujen äänestäjien selkeän eron sivistyksessä. Vihreiden kannattajilla fiksuja asiallisia kommentteja, kun taas joka ainoa palstapersun kommentti on alatyylinen ja loukkaava ja suorastaan törkeä.

Vierailija
24/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotalouden DI, ajaa diesel-autolla mutta on tilannut sähköauton. Pk-seutu. Harrastaa kamppailulajeja.

Vierailija
25/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tuli äänestettyä Soininvaaraa, siis silloin kun puolueessa oli vielä miehiä. Nykyinen eduskuntaryhmä on epätasa-arvoisuudessaan huippu: 17 naista, 3 miesoletettua. Peilikuva Gileadista.

Niin, persuillahan se eduskuntaryhmä onkin hirmu tasa-arvoinen. Prosentit lähes samaa luokkaa, mutta vaan toisinpäin. Saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta puolueet itse eivät sukpuolijakoaan päätä, vaan se muodostuu aina sellaiseksi, mitä äänestäjät ovat sattuneet äänestämään.

Vierailija
26/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotantotalouden DI, ajaa diesel-autolla mutta on tilannut sähköauton. Pk-seutu. Harrastaa kamppailulajeja.

Äänestää oikeasti kokoomusta, paitsi jos olet hän itse. Siinä tapauksessa valehtelet ja äänestät oikeasti kokoomusta.

Ja jos et äänestä - olet id.iootti. Oma etu on aina tärkein.

Vierailija
27/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestää oikeasti kokoomusta, paitsi jos olet hän itse. Siinä tapauksessa valehtelet ja äänestät oikeasti kokoomusta.

No jos kerran on niin, että oma etu tärkein, niin kerropa, ketä sen rasvanahkaduunarin pitää äänestää? Tähän vastaukseksi ei sitten käy kokoomus, koska se ei satavarmasti aja duunarin asiaa.

Vierailija
28/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden ainoan kerran äänestänyt vihreitä. Eduskuntavaaleissa.

Olin tuolloin alta 3-kymppinen opiskelija.

Sittemmin valmistuin ja kasvoin aikuiseksi.

Vierailija
29/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka pissaa istualtaan?

Olen persu ja pissaan istueltaan. Tai siis en aina, mutta aamuisin kun aamukangen kanssa ei saa muuten kusta pönttöön.

Vierailija
30/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tuli äänestettyä Soininvaaraa, siis silloin kun puolueessa oli vielä miehiä. Nykyinen eduskuntaryhmä on epätasa-arvoisuudessaan huippu: 17 naista, 3 miesoletettua. Peilikuva Gileadista.

Niin, persuillahan se eduskuntaryhmä onkin hirmu tasa-arvoinen. Prosentit lähes samaa luokkaa, mutta vaan toisinpäin. Saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta puolueet itse eivät sukpuolijakoaan päätä, vaan se muodostuu aina sellaiseksi, mitä äänestäjät ovat sattuneet äänestämään.

Persujen eduskuntaryhmästä noin 30% on naisia. Olikohan 11 naista ja 27 miestä.

Vihreillä miehiä 15%.

Vierailija
31/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-sports urheilija jolla on sellainen soijaparta.

Vierailija
32/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen eduskuntaryhmästä noin 30% on naisia. Olikohan 11 naista ja 27 miestä.

Vihreillä miehiä 15%.

Toisin sanoen persuilla sukupuolten tasa-arvo toteutuu paremmin kuin vihreillä.

Vierailija
33/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka vihreitten eduskuntaryhmä tuplaantuisi ja olisi 40, niin silti suhde miesten ja naisten kesken olisi 6/34. Vuoden 2019 ek-vaaleissa 39 ps-kansanedustajaa, samalla suhteella ilmaistuna 12/27.

Vierailija
34/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun älykäs, lukeva, kulttuuria harrastava, empaattinen mieheni.

Eli luulee olavansa parempi kun muut. Ajaa lyhyttankosella pyörällä missä on millin kumit alla. Pieni parta jne. Mies jota kukaan ei jaksa kuunella jos avaa suunsa.

Mieto hajoaminen XD

Vierailija
35/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran on niin, että oma etu tärkein, niin kerropa, ketä sen rasvanahkaduunarin pitää äänestää? Tähän vastaukseksi ei sitten käy kokoomus, koska se ei satavarmasti aja duunarin asiaa.

Tämä on oikeasti hyvä ja tärkeä kysymys! Olen itse erittäin hyvin toimeentuleva yrittäjä, ja äänestän persuja (koska persun pelko on muille puolueille viisauden alku) mutta mitäpä neuvoisin duunarille? Sosialisti ja virheä vie rasvanahkaduunit pois Suomesta - ei hyvä. Myös kokoomus tekee saman, mutta eri tulokulmalla. Keskusta on tukijusseille, RKP ruotsinkielen puolue, KD abortin vastustajille ja suvivirren rakastajille (olen uskossa Jeesukseen mutta en ikinä äänestä KD:tä). Onko Suomessa kansallis.sosialisteja? 😂😂

Vierailija
36/88 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä voi olla keskimäärin vähemmän poikamaista angstisuutta.

37/88 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias kaunis ja menestynyt mies. Äänestän luonnollisesti Vihreitä, koska välitän planeettamme tulevaisuudesta ja kestävästä kehityksestä.

Vierailija
38/88 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-asiaintuntija kirjoitti:

Olen 26-vuotias kaunis ja menestynyt mies. Äänestän luonnollisesti Vihreitä, koska välitän planeettamme tulevaisuudesta ja kestävästä kehityksestä.

Kaunis?

Vierailija
39/88 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkäkonehippi tai pyöräilevä porvari, jolla ei massit riitä kokkaripiireihin.

Vierailija
40/88 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksi lapseni miesopettajista oli avoimesti kunnallispolitiikassa vihreän puolueen edustajana. Opetukseen sitten kuului sopivissa tilanteissa vihreän aatteen metodeita, mutta nämä teinit kyllä laittoi sitten jauhot suuhun opettajalle..