Pelkään että lapseni nappaa joku lapsiinsekaantuja
En pääse ajatuksesta eroon. Tuntuu että nykypäivänä etenkin pitää olla tarkkana kokoajan ettei joku pedofiili yritä houkutella luokseen. Koulumatkaakin on lapsella parisen kilometriä.
Kommentit (23)
Kannattaisi jutella noita peloistasi jollekkin terveydenhoidon ammattilaiselle, ennenkuin pilaat lapsesi elämän. Ja tämä ihan ilman kettuilua.
Minun lapsellani on seurantalaite. Ei minkään kaappajien takia kylläkään. Ne ei paljon maksa jos sellainen helpottaisi apn oloa.
Suurin vaara tuossa on, että tartutat pelokkaan ja epäluuloisen elämänasenteesi lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsellani on seurantalaite. Ei minkään kaappajien takia kylläkään. Ne ei paljon maksa jos sellainen helpottaisi apn oloa.
Kerro nyt vaikka kukaan ei kysy.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/snowfox-paikannuslaite-ja-puhelin-sinin…
Meillä on tälläinen. Siihen voi siis soittaa ja toimii mobiili appilla. Kätevä myös jos lapselta loppuu akku esim.
No, tiedätkö mikä on suurin todennäköisin uhka lapsesi joutua tälläisen ihmisen käsiin? Yleisemmin lasta käyttää hyväksi äiti, joka tyydytää niitä omia narsistisia tarpeita, esim. läheisyyden kaipuuta.
Laita sille paikannusranneke. Osa niistä on sellaisia, että ne hälyttävät jos niitä yrittää ottaa pois ranteesta.
Vierailija kirjoitti:
No, tiedätkö mikä on suurin todennäköisin uhka lapsesi joutua tälläisen ihmisen käsiin? Yleisemmin lasta käyttää hyväksi äiti, joka tyydytää niitä omia narsistisia tarpeita, esim. läheisyyden kaipuuta.
Suurin uhka on nyt ja aina ollut joku tuttu. Lähipiiristä, harrastuksista ym.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää lapsiamme hyväkseen juuri noin. En siis tarkoita, että olisin itse vailla miehen läheisyyttä ja väittäisin siksi tällaista, vaan että hän ei uskalla olla lapsille jämäkkä ja luja vanhempi, koska lapsilla onkin jokin muu rooli hänelle kuin olla kasvatettavia JA omia lapsia.
Kadulta tuntemattomia pikkulapsia saalistavat ovat TODELLA harvinaisia.
Kun olet ohjeistanut lapsesi, että tuntemattomien muksan ei lähdetä,
ei syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää lapsiamme hyväkseen juuri noin. En siis tarkoita, että olisin itse vailla miehen läheisyyttä ja väittäisin siksi tällaista, vaan että hän ei uskalla olla lapsille jämäkkä ja luja vanhempi, koska lapsilla onkin jokin muu rooli hänelle kuin olla kasvatettavia JA omia lapsia.
Miten itse huolehdit lapsista?
Asutko kenties Enossa tai v.okkien läheisyyssä, kun tuollaista pelkäät?
Siitä ei ole kauan, kun lasten hyväksikäytöstä tuli dokkari telkkarissa. Olikohan loppukevättä vai alkukesää. Mutta anyways, dokkarissa sanottiin, että lasten hyväksikäyttö on vähentynyt, se on ollut joskus 1970-1980 -luvuilla paljon yleisempää kuin nyt. Nyt vaan tapaukset tulevat ilmi useammin, niitä viedään herkemmin poliisille ja muille viranomaisille sekä niistä uutisiodaan herkemmin. Siksi tuntuu, kuin jotain pedofiileja olisi joka nurkalla.
Kysyin, että onko lapsella enoa ja viesti poistettiin :D. Kuitenkaan AP:n vastaus näköjään sai olla....
Vierailija kirjoitti:
Laita sille paikannusranneke. Osa niistä on sellaisia, että ne hälyttävät jos niitä yrittää ottaa pois ranteesta.
Laita samantien siru ihon alle että voit vakoilla jokaista paskalla käyntiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, että onko lapsella enoa ja viesti poistettiin :D. Kuitenkaan AP:n vastaus näköjään sai olla....
Taitaa eno kuulua ylläpidon tuttavapiiriin, kun on noin arka aihe. Minunkin eno kommenttini poistettiin, mutta lisäsin sen uudestaan. Ja teen niin jatkossakin, niin monta kertaa kuin tarve vaatii :D
p.s. eno eno eno eno eno eno
€nokin käytti hyväkseen luokseen päihteitä käyttämään tulleita murrosikäisiä, ei kytännyt puskissa ekaluokkalaisia.
Aiheellinen pelko.Ruotsissa jo yli 50% naisista on r.................
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen pelko.Ruotsissa jo yli 50% naisista on r.................
....ruotsalaisia? Onko muka niin moni? Luulin että maahan muuttajia olisi jo kantaväestöä enemmän.
On eno mutta onneksi ihan kiltti eno :) ei kuitenkaan se josta on uutisissa. Ap