Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen pilasi elämäni

Vierailija
01.08.2019 |

Mies petti minua kännissä. Elämäni on pilalla. En nauti enää mistään, en ole onnellinen, en tunne hyvää oloa mistään. Tappaisin itseni jos pystyisin. Emme ole eronneet, en halua menettää kaikkea hyvää mitä meillä oli, pettämisen myötä mieskin tajusi ettei halua menettää minua. Olen käynyt terapiassa, siitä ei ole ollut apua. En usko että enää koskaan olen onnellinen. (Olen n.40v, olemme olleet yhdessä n. 20v.)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sieti isän pettämistä vanhuuteen asti.  Hän oli katkera vanhus ja haukkui isää usein. Ei eronnut vaikka monta kertaa usutin. Jälkiviisaana voi sanoa, että olisi kannattanut. Asiat nousivat esiin riidellessä ja viha toisen tekojen takia kalvaa mieltä. Salakavala masennus vei elämänilon ja alzheimer vei viimein pahat muistot.

Vierailija
2/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies petti juhannuksena ja jäi kiinni.. Tivasin, että mitvit.. Et riitä minulle enää. Haluan muuta ja sinä et ole oikea ihminen tarpeilleni..

Tässä kivaa kesää viettelen itkussa ja en ymmärrä mistään mitään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota: en saisi olla lasteni kanssa koko aikaisesti, joutuisin luopumaan kodista. Mies rakastaa minua. En halua olla yksin enkä etsiä uutta miestä, joka sekin voi minua pettää. Mieheni on muuten hyvä, mutta petti minua kerran. En vain pääse tästä yli.

Vierailija
4/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
5/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama meillä.

Olo on tyhjä, arvostus ja kunnioitus miestä kohtaan puuttuu. Tuskin tästä enää kummenee kun aikaakin jo miehen suhteesta kulunut jokunen vuosi.

Tunne, että me ei olla enää ”me”.

Olisi pitänyt heti erota, mutta halusin yrittää vaikka mies oli rakastunut toiseen. Oletko ajatellut eroa vaihtoehtona?

Vierailija
6/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En jaksaisi erotuskaa tähän. Minun mieheni ei rakastunut, vaan pani kännissä jotain tuntematonta. Ajattelen että rakastuminen olisi vielä pahempi. Mutta en siis jaksaisi nyt vielä kaikkea eroonkin liittyvää paskaa. Ap

Vierailija
7/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on todella yleistä, ei siitä kannata masentua. Jos et kerran halua erota niin sinun pitää nostaa itsesi suosta. Onnesi on itsestäsi kiinni, ei se ole koskaan ollutkaan miehesi tekemisistä kiinni. Rupea tekemään jotain ihania asioita joista saat iloa ja itsevarmuutta, opettele vaikka jokin uusi taito.

Vierailija
8/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ja ymmärrän järkytyksen. Mies ei saa olla elämän ainoa sisältö. Pitää löytää iloa muustakin.

Vierailija
9/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua väheksyä olotilaasi. Minulle on tehty tavallaan vielä pahemmin. Siitä oppineena toivoisin, että muutkin ymmärtäisivät, että omassa elämässä pitää aina olla omia tärkeitä asioita: Työ, harrastukset, omat ystävät, opiskelu ja jonkinlainen taloudellinen itsenäisyys. Se suojaa monelta. Ymmärrän kyllä, että kriisin ytimessä mikään ei tunnu miltään.

Vierailija
10/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on todella yleistä, ei siitä kannata masentua. Jos et kerran halua erota niin sinun pitää nostaa itsesi suosta. Onnesi on itsestäsi kiinni, ei se ole koskaan ollutkaan miehesi tekemisistä kiinni. Rupea tekemään jotain ihania asioita joista saat iloa ja itsevarmuutta, opettele vaikka jokin uusi taito.

Mikään ei enää kiinnosta. Ne asiat, joista sain aiemmin hyvää mieltä, ovat nyt merkityksettömiä. Mikään uusi ei kiinnosta. Ap

Vierailija
11/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua erota: en saisi olla lasteni kanssa koko aikaisesti, joutuisin luopumaan kodista. Mies rakastaa minua. En halua olla yksin enkä etsiä uutta miestä, joka sekin voi minua pettää. Mieheni on muuten hyvä, mutta petti minua kerran. En vain pääse tästä yli.

Sun pitää nyt hankkia itsellesi muuta elämää.

Ala harrastaa jotain kivaa sosiaalista lajia, liity vaikka kansantanssiseuraan - siellä naiset on arvossaan (siis ihan tanssijoina, ei mitään "sopimatonta").

Sinun on nyt vain hyvä lähteä ulos ja tehdä jotain, mikä vie edes hetkeksi ajatukset pois ikävistä asioista.

Juuri ainakin meillä päin jaettiin kansalaisopiston ohjelmat. Selaa sellaista ja ilmoittaudu johonkin ryhmään, oikeasti auttaa kun irrottaudut kotoa edes hetkeksi.

Vierailija
12/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa ja ymmärrän järkytyksen. Mies ei saa olla elämän ainoa sisältö. Pitää löytää iloa muustakin.

Parisuhde oli minulle tärkeintä. Ymmärrän että iloa pitäisi muustakin löytää, mutta en löydä. Ap

Vierailija
13/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua väheksyä olotilaasi. Minulle on tehty tavallaan vielä pahemmin. Siitä oppineena toivoisin, että muutkin ymmärtäisivät, että omassa elämässä pitää aina olla omia tärkeitä asioita: Työ, harrastukset, omat ystävät, opiskelu ja jonkinlainen taloudellinen itsenäisyys. Se suojaa monelta. Ymmärrän kyllä, että kriisin ytimessä mikään ei tunnu miltään.

Pidin aiemmin työstäni. Teen sitä kuitenkin vain rahan vuoksi, ei se riitä elämän sisällöksi. Harrastukseni eivät enää tunnu hyviltä. Teen niitä väkisin, en enää nauti niistä. Ystäviä minulla ei ole ollut aiemminkaan. Jotain tuttuja, mutta ei ketään tärkeää. Rahaa minulla on. Raha ei vain tee onnelliseksi. Ap

Vierailija
14/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää nyt hankkia itsellesi muuta elämää.

Ala harrastaa jotain kivaa sosiaalista lajia, liity vaikka kansantanssiseuraan - siellä naiset on arvossaan (siis ihan tanssijoina, ei mitään "sopimatonta").

Sinun on nyt vain hyvä lähteä ulos ja tehdä jotain, mikä vie edes hetkeksi ajatukset pois ikävistä asioista.

Juuri ainakin meillä päin jaettiin kansalaisopiston ohjelmat. Selaa sellaista ja ilmoittaudu johonkin ryhmään, oikeasti auttaa kun irrottaudut kotoa edes hetkeksi.

Olen aina inhonnut ryhmäharrastuksia. Ap

Vierailija
15/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa apua, sillä tiedän ettei kukaan voi auttaa. Ellei joku halua "vahingossa" ajaa päälleni? Halusin vain kertoa että pettäminen voi sattua näin paljon, kannattaa miettiä ennenkuin tekee mitään. Ap

Vierailija
16/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opin omien vanhempieni suhteesta: en siedä puolisoltani huonoa kohtelua, pärjään tarvittaessa omillani, jos ei halua minua voi lähteä, varoitan huonosta kohtelusta, paluuta ei ole, jos erotaan, kukaan ei ole itsestäänselvyys ym. ym.

Vierailija
17/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva rypeä itsesäälissä ja dramatisoida elämäänsä. Voi kuvitella itsensä surullisen ihmissuhdedraaman päähenkilöksi. Mutta kun on lapsia, niin siihen ei voi jäädä, eikä haaveilla jostain itsemurhasta. Teet nyt omia juttujas jonkun aikaa. Jossain vaiheessa oot valmis puhumaan asiat halki ja tiedät miten haluat jatkaa. Siihen asti ei tarvi kuin selvitä aina seuraavaan päivään.

One foot in front of the other babe

One breath leads to another yeah

Just keep moving...

Vierailija
18/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ! Mikä on ongelmasi ?! Haluat lähes tappaa itsesi mutta et missään nimessä halua erota. Turha on sitten vinkua ja valittaa jos et halua muutosta elämääsi. Kaksi vaihtoehtoa; kattilat jakoon tai piät turpas kii ja tyydyt pettävään äijääs ! 

Vierailija
19/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies rakastaa sinua ?! Höpö höpö. Älä usko tuota paskaa! JOS mies rakastaa aidosti naistaan, ei todella petä, ei edes kännissä. Älkää hyvät naiset olko noin sinisilmäisiä! 

Vierailija
20/29 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme