Millainen mies äänestää Vihreitä?
Harvat miehet äänestävät Vihreitä ja puolueen kannatus koostuukin pääasiassa naisista. Kuitenkin joitakin miesäänestäjiä siellä seassa on.
Millaisia nämä miehet ovat?
Kommentit (88)
Keskituloinen perheellinen insinöörimies keskikokoisesta kaupungista. Ihan tavalliset suomalaiset fiksut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaisia, luonnosta vieraatuneita ja homoja
:D eli samanlaisia millaisia ovat Vihreiden miesehdokkaat.
Korkeasti koulutettu, empaattinen, liikunnallinen ja fiksu mies pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Minun älykäs, lukeva, kulttuuria harrastava, empaattinen mieheni.
Eli luulee olavansa parempi kun muut. Ajaa lyhyttankosella pyörällä missä on millin kumit alla. Pieni parta jne. Mies jota kukaan ei jaksa kuunella jos avaa suunsa.
Tiedän kaksi. Molemmat sellaisia humanistihippimiehiä.
Työkaveri. Lyhyenläntä, huonoryhtinen marimekkomies, jolla ei ole ajokorttia, mutta lentokoneella matkustaa mielellään. Kaikki inhoavat sitä.
Mun mieheni. Rakennusalan DI, ulkoisesti varsin karski mies. Arvostaa luontoarvoja (on kasvissyöjä) ja ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli luulee olavansa parempi kun muut. Ajaa lyhyttankosella pyörällä missä on millin kumit alla. Pieni parta jne. Mies jota kukaan ei jaksa kuunella jos avaa suunsa.
😂 Ei ole kyllä pyörää, eikä partaa. (Ei autoakaan)
Jos mietin niitä vihreitä äänestäviä miehiä, jotka itse tiedän ja tunnen, niin ovat fiksuja, koulutettuja, hyvätuloisia, asuvat pääkaupunkiseudulla, ovat perheellisiä, uskollisia ja luotettavia, kantavat huolta ympäristön tilasta, ovat poikkeuksellisen kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista, tekevät arjessaan ekologisia valintoja ja ovat tosi mukavia tyyppejä!
Feminiinen, hipahtava, ei millään tavalla seksuaalisesti kiinnostava mies.
Ihminen, joka löytää ainoan puolueen vihreistä ja harkitsee joskus vasemmistoa ja muutamaa muuta hyvin pientä puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni. Rakennusalan DI, ulkoisesti varsin karski mies. Arvostaa luontoarvoja (on kasvissyöjä) ja ihmisoikeuksia.
Suomessa on vaalisalaisuus, joten miehesi voi äänestää vaikka kokoomusta eikä tarvitse sinulle sitä kertoa. Uskon kuitenkin, että hän äänestää vihreitä koska on sinulle niin sanonut.
Tietääkö muuten kukaan, mistä tiedetään mitä miehet tai naiset äänestävät? Äänestyslippuun sitä ei ainakaan merkata.
Älykkäät korkeasti koulutetut ja muutenkin fiksut ja tasa-arvoa kunnioittavat miehet. Eli täysin päinvastaiset, kuin persujen peräkammariteuvot.
Meillä on kotona vihreitä äänestävä varakas tekniikan tohtori.
Naiset ovat julmia. Ei ihme että miehet tekevät itsemurhia kun aina on vääränlainen
Naiset eivät ole kiinnostuneita politiikasta eikä tekniikasta, mutta silti vihreiden naiset ovat päättäneet että heidän estää ydinvoiman rakentamisen.
Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä, koska Vihreät ovat vastustaneet ydinvoiman rakentamista jo vuosikymmeniä.
Sellainen, joka pitää polkupyörän ostamista suurena ympäristötekona, vaikka se olisi tehty huonoimmasta mahdollisesta kiinalaisesta alumiinista ja teräksestä.
Sellainen joka pissaa istualtaan?
Kerran tuli äänestettyä Soininvaaraa, siis silloin kun puolueessa oli vielä miehiä. Nykyinen eduskuntaryhmä on epätasa-arvoisuudessaan huippu: 17 naista, 3 miesoletettua. Peilikuva Gileadista.