Voisitko seurustella raivoraittiin miehen kanssa?
Ei alkoa, ei edes kahvia. Huomasin yllätyksekseni että minä en voi. Edes aamukahveja ei voi juoda yhdessä.
Kommentit (25)
Presidentti Donald Trumpinko kanssa? Hänhän on raivoraitis, ei edes kahvia. Kyllä voisin!
Se täysraittius ei haittaisi.
Ikävä kyllä näillä ehdottomilla persoonilla on usein ominaisuuksia, joita en voisi hyväksyä.
Esim. aiemminkin mainittu muiden paheksuminen ja ehkä 'opettaminen paremmille tavoille' +
Narsisti voi olla juuri tämmöinen raivoraitis ja saa siitä perusteen alistaa ja kontrolloida kumppanin elämää. Kokemusta on.
Voisin, jos ei vaatisi minulta samaa eikä arvostelisi minun tapaani elää ja olla.
Nykyinen mies ei käytä ollenkaan alkoholia, mutta muita paheita löytyy.
Joskus olisi mukava ottaa vaikka vähän viiniä kaksin tai juhlia yhdessä kavereiden kesken, mutta ei yleensä halua lähteä katsomaan humaltuvia ihmisiä. Tottakai tämä joskus harmittaa, mutta ei ole niin tärkeä osa-alue ettäkö tällaisen takia erottaisiin.
Voisin ja seurustelen. Miehellä oli alko-ongelma pitkään ja lopetti kertaheitolla kaiken. Kahvia juo välillä, mutta ei joka päivä. Silloin kun oli toi juomisongelma, niin minua se ei häirinnyt, kun hän ei muuttunut mitenkään ja en edes aina huomannut onko juonut. Mutta hän alkoi kärsimään pahasti juomisestaan ja masentumaan, kun ei halunnut edes juoda. Ei vaan voinut mitään sille juomiselle. Eräs aamu se lähti hoitoon ja ilmotti työpaikalleen, että ei aio tulla enää, kun on tollanen sairaus ja haluaa kuntoon.. Hänen pomonsa ei antanut potkuja vaan sanoi, että tule takaisin kun olet kunnossa. Hänen pomonsa kävi katsomassa miestäni katkasussa ja antoi tukensa miehellenni, koska on ollut samassa tilanteessa itsekin aikoinaan.
En voisi, koska pidän siitä, että joskus ruoan kanssa on viiniä ja se on tylsää juoda se viini yksin. Tai joskus illalla on kiva ottaa lasi viiniä, mutta sitä viiniä ei vaan voi juoda yksin. Humalaista tyyppiä en katselisi hetkeäkään, mutta lasillinen viiniä seurassa kuuluu mun hyvään elämääni