Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella raivoraittiin miehen kanssa?

Vierailija
01.08.2019 |

Ei alkoa, ei edes kahvia. Huomasin yllätyksekseni että minä en voi. Edes aamukahveja ei voi juoda yhdessä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. Kyllä hän toipuu. Raittiit eivät viihdy teidän narkkareiden kanssa.

Vierailija
2/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen absolutisti enkä juo kahvia tai teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan voisin. Kahvista en niin välitä itsekään ja harvoin tulee alkoakaan otettua. Tosin jos toinen vaatisi minua olemaan absolutisti, en ihan periaatteesta suostuisi.

Vierailija
4/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en edes raittiin. Kokeiltu on. Olin itsekin koko suhteen (3,5 v) raitis mutta jatkuva muiden ihmisten paheksunta ja se, ettei voitu edes käydä risteilyillä koska mies ei kestänyt nähdä päihtyneitä ihmisiä, rajoitti liikaa.

Vierailija
5/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, jos ei kovin pahoin raivoa. En itsekään käytä alkoholia tai juo kahvia. 

Vierailija
6/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyin erään absolutistin täysin, mutta hän rupesi mököttämään kun minä humalluin. En pahasti, juttelin vaan enemmän ja olin iloisella tuulella.

Vierailija
7/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei juo kahvia. Silti voimme istua aamuisin saman pöydän ääressä. Hänellä kupissa teetä ja minulla kahvia. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että kahvittomuus voisi olla jollekin ongelma. 

Vierailija
8/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen itsekin absolutisti. Juon kyllä kahvia, mutta voidaan me yhdessä aamupalaa syödä vaikka toinen ei joisikaan kahvia :D

Vierailija
9/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta voisitteko tapailla reptiliaania?

Vierailija
10/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ihanaa

ei ryypiskelyä, tappeluita, pelkoa

Vierailija
11/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen, neljättä vuotta. Itse otan silloin tällöin lasillisen viiniä ja kahvia juon ihan liikaa. Varmaan jos hän arvostelisi tapojani niin tilanne olisi toinen, mutta mies keittää mulle ne aamukahvit ja käy puolestani Alkossa, jos en itse ehdi. Ei arvostele minun valintojani, enkä minä hänen. Toimii.

Vierailija
12/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta voisitteko tapailla reptiliaania?

En. Minulle on ehdoton vaatimus, että kumppanini ei ole mielikuvitusolento. 

Vierailija
13/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiin kanssa voisin kyllä seurustella. Raivominkään kanssa tulisi sitten vaikeampaa.

Vierailija
14/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun kanssa pitäis juoda väkisin aamukahvit muuten et kelpuuta... :D

Onnea vaan matkaan.

Vierailija
15/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä on vuosien saatossa tullut absolutisti, eikä siedä sitä, että itse joskus otan.

T: kaappijuoppo

Vierailija
16/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ryypiskelyä mutta sitäkin enemmän oman erinomaisuutensa korostamista, muiden tuomitsemista ja jatkuvaa kyttäämistä ettet vain koske nautintoaineisiin.

Entäs kahvit kaupungilla tyttöystävien kanssa tai tapaaminen lasillisella töitten jälkeen? Tuleeko nyrkistä vai viikko jäätävää paheksuntaa mykkäkoululla höystettynä kun kotiudut?

Vierailija kirjoitti:

ois ihanaa

ei ryypiskelyä, tappeluita, pelkoa

Vierailija
17/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen absolutisti enkä juo kahvia tai teetä.

Minusta raittius tarkoittaa sitä että ei käytä alkoholia, eikä huumeita eikä muita mömmöjä eikä tupakoi.

Selvinpäin oleminen on ollut minulle aina luonnollinen valinta eikä sillä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Raittiina miehenä juon silti muutakin kuin pelkkää raanavettä kuten mm. kahvia, teetä, kaakaota, kurria, erilaisia tuoremehuja ja cocacolazeroa. Sinällään muiden ihmisten alkoholin käyttöä ei häiritse minua ja oma ystävä- ja tuttavapiirinikin on suhteellisen kuivahenkistä.

Vierailija
18/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo itsekään alkoholia, mutta raivoraitis kuulostaa liian ehdottomalta. En juo alkoholia, mutta en osaa kutsua itseäni raivoraittiiksi tai edes absolutistiksi. Kuulostaa, että silloin on joku aate taustalla. Sitä paitsi laitan runebergintorttuihin aitoa rommia ja joskus maistan alkoholia. Niin ja kahvia kyllä juon. 

Vierailija
19/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää käyttää etuliitettä raivo-? Eikö voisi sanoa vaan raitis tai vaikkapa päihteetön?

Ja itse kysymykseen vastaan, kyllä tottakai, päihteettömyys ei olisi minulle ongelma.

Vierailija
20/25 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa jotenkin hurjalta nyt kun joutuu tällaisen itselleen myöntämään, mutta ei, en varmaan voisi. Kaikenlainen ehdottomuus on turn off. En ole itse mikään rappiojuoppo vaan käytän alkoholia aika satunnaisesti, mutta olisi kyllä kivempaa juoda se skumppa yhdessä sen kerran kun juo kuin että yksi ottaa ja toinen katsoo vierestä.