Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisuleikit

Vierailija
01.08.2019 |

Miehet, mitä tykkäisitte jos puolisonne joskus ehdottaisi, että saisi seksin aikana pissata teidän päälle tai vaikka pyyhkeelle niin, että katselet?

Minulla on tällainen (outo?) fantasia ollut jo pitkään. Erityisesti kiihottaa ajatus, että olisin selälläni, mies jalkojen välissä, kalu pepussa ja hyväilisi klittaa ja siitä pissaisin niin, että mies katselee. Jotenkin tämä kiihottaa todella paljon. En tosin tiedä pystyisinkö lopulta pissaamaan kiihottuneessa tilassa, mutta haluaisin yrittää. Mies saisi pissata pillun päälle myös jos tahtoo. En usko, että pissa tulee jos kalu on pillussa, mutta ehkä helpommin jos pepussa.

Meillä on aika monipuolinen joskin vähän kaavoihin kangistunut seksielämä (yhdessä 20v), mutta en tiedä olisiko tämä liian ekstriimiä...Olisiko sinulle? Onko pissaleikit ihan ei ei...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissi on aika kesyä paskaan verrattuna!

M55

Vierailija
22/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ajatuskin nähdä nainen kyykkypissalla saati, että olisi itse siinä alla. Puoliso on kyllä niin estynyt, että tällaisesta asiasta ei voi edes teoreettisella tasolla keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kysytty useasti täällä.

Meillä harrastetaan bdsm-leikkejä, joihin kuuluu aina tämä. Nautin aivan valtavasti kun dommaksi tälläytynyt naisystävä käskee mennä kylppäriin polvilleen lattialle, ja sitten ns. joudun ottamaan kaiken mitä annetaan kasvoille ja suuhun. Sen jälkeen makaan hänen jaloissaan kun hän peseytyy ensin. Tämä juttu tuli viimeisenä mukaan leikkeihin, ja kesti aika kauan ennen kuin kehdattiin kertoa toisillemme, että haluttaisi kokella. Onneksi se sanainen arkku saatiin sitten lopulta auki pienessä maistissa😄

Meitä ei muuten pissajutut kiinnosta, mutta silloin kun mua alistetaan, se on ihan vakiojuttu, ja molemmat tykätään.

Vierailija
24/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kusee naisen suoleen PerSukin tuntuu paljon likaisemmalta eli kiihottaa ihan helvetisti.

Vierailija
25/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ehdottomasti kun nainen pissaa päälleni. Suuhun ja kasvoille, josta osan juon. Hyvänmakuista vaikka joskus vahvempaa mutta ei haittaa. Aina tulee kalu pystyyn ja runkkaan. Välillä naiseni laittaa kalun sisään ja laukean. Nousee ylös kalun päältä ja valuttaa sisäänlasketut spermat suuhuni.

Vierailija
26/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei liity alistamista pissaleikkeihin, tykätään muuten vaan. Kesällä tähän onkin kiva taas palata, luonnossa kyykkypissalla käymistä mies tykkää erityisesti katsella. Jos ei satu olemaan naapureita mökillä niin heti siinä kallioilla voi lipsauttaa pillun puhtaaksi. Mökkisaunassa on myös kiva lorotella, ja sitten lauteilla takaapäin panoa. Ah, ihanaa, kyllä kesä on ihmisen parasta aikaa!

Vierailija
27/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyammeessa on parasta touhuilla näitä leikkejä. Suunnattiin juuri hiljattain hääpäivänä hotelliin kahdestaan ja koko ilta meni sekstaillessa. Ensin mies ammeeseen ja minä istuin reunalla jalkopäässä ja suihkin menemään. Sitten mies nuoli mulle ensimmäisen orkun ja peseytymisen jälkeen siirryttiin panemaan sänkyyn. Sitten välillä saunottiin ja otettiin saunajuomaa ja taas tuli pissahätä. Olipas ihana ilta ja yö.

Vierailija
28/28 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo pissaa kasvoilleni tai suoraan suuhuni. Juon pissaa oikein mielelläni suoraan pillusta ja lopuksi nuolen pillun puhtaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä