Jäin Tinder-miehelle velkaa 50 senttiä, kun en heti ehtinyt vastata viestiin, alkoi uhkailla
Kahvittelimme ja minulta loppui kolikot kesken joten mies lainasi minulle 50 senttiä. En ehtinyt sillä minuutilla vastata ja perään oli tullut pari "Haloo???" "Ootko siellä???" viestiä, viimeisimpänä nyt aamusta tuli "Mä tiedän äm mä sun osoitteen ja tulen hakemaan sen rahan" Vastasin, että tuon sen rahan läheiseen kahvilaan kellonaikaan X, jolloin tuli viesti "Haen sen sun luota" yritin soittaa mutta puhelimensa on suljettu.
Olen yksin kotona ja minua pelottaa. Tokihan sen hänelle maksan, mutta en uskalla avata ovea? Minulla ei ole turvaketjua.
Kommentit (58)
Jos tää on totta (ei voi olla), niin vetää sanattomaksi. 50 senttiä, ihan oikeasti.
Teippasin sen rahan kirjekuoressa oveen, kiitos vinkistä. Vielä ei ole ainakaan ketään näkynyt. Ap
Hirvee psykoäijä. Miltä se vaikutti noin muuten treffien aikana?
Kunnon sekopää. Työttömänkin ”tuntipalkka” on sen verran ettei kannata lähteä 50 senttiä perimään naapuria kauempaa.
On kyse jostain muusta ikävä kyllä. Huono jos tietää osoitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee psykoäijä. Miltä se vaikutti noin muuten treffien aikana?
Jopa korostetun hyväkäytöksiseltä. Siisti olemus ja mukavat jutut. Ap
No mikä sen tinder nimi oli, onkohan minun listalla myös
Miten kahvitellessa voi loppua kolikot kesken? Vai onko tämä jotain tinderkieltä?
No nyt on hävinnyt kuori ovesta. Hetken se siinä huuteli että tuu äm mä avaamaan. Olin valmiina hätänumero näpyteltynä kännykkään ja kun odotin hetken sanomatta mitään, häipyi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt on hävinnyt kuori ovesta. Hetken se siinä huuteli että tuu äm mä avaamaan. Olin valmiina hätänumero näpyteltynä kännykkään ja kun odotin hetken sanomatta mitään, häipyi.
Ap
Oot huono keksimään juttua. Tai siis pitämään sitä realistisena. Tän jo alunperin typerän sepityksen jotkut uskoi, mutta nyt vedit niin överiksi että tuskin uskoo enää nekään. Lisää harjoitusta vaan, ehkä susta joku päivä vielä tulee siedettävä provoilija jos se sun elämän päämäärä on.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä psykoja...?
Otsikossahan se selvästi lukee.
Tämän takia ei kenellekään anneta oikeaa (koko) nimeä tai osoitetta ennen kuin on tavattu. Ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee.
Niin kuka tässä nyt on valinnut ja mitä?
Kaikkien tindertreffiläisten naisten kannattaa nyt pummata deitiltä 50 senttiä, niin tunnistaa heti tämän psykon. Tai varmuuden vuoksi kokonainen euro.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä psykoja...?
Tinderistähän niitä löytää, kun se on roskasakin panosovellus.
Oliko tää se ap, joka sopi tapaamisen hylätylle teollisuusalueelle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Tinder-mies? Joku lasten leluko?
Lapsille on Kinder-muna aikuisille Tinder-mies ja -muna
Soita poliisit paikalle kun tyyppi tulee.