Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin Tinder-miehelle velkaa 50 senttiä, kun en heti ehtinyt vastata viestiin, alkoi uhkailla

Vierailija
01.08.2019 |

Kahvittelimme ja minulta loppui kolikot kesken joten mies lainasi minulle 50 senttiä. En ehtinyt sillä minuutilla vastata ja perään oli tullut pari "Haloo???" "Ootko siellä???" viestiä, viimeisimpänä nyt aamusta tuli "Mä tiedän äm mä sun osoitteen ja tulen hakemaan sen rahan" Vastasin, että tuon sen rahan läheiseen kahvilaan kellonaikaan X, jolloin tuli viesti "Haen sen sun luota" yritin soittaa mutta puhelimensa on suljettu.

Olen yksin kotona ja minua pelottaa. Tokihan sen hänelle maksan, mutta en uskalla avata ovea? Minulla ei ole turvaketjua.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä tilinumero ja maksa tilille. Jos alkaa uhkailla enemmän, ilmoita poliisille ja jos tulee oven taakse riehumaan, niin samantien 112.

Ei kannata antaa tilinumeroaankin tuollaiselle tyypille. Toivottavasti tää tarina ei kuitenkaaan oo totta

Vierailija
42/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tindertreffiläisten naisten kannattaa nyt pummata deitiltä 50 senttiä, niin tunnistaa heti tämän psykon. Tai varmuuden vuoksi kokonainen euro.

Tai vaihtoehtoisesti kannattaa lainata 50 senttiä ja esittää unohtaneensa, niin selviää ketkä eivät vaivaudu oma-alotteisesti maksamaan velkaa takaisin, jos kyseessä on pikkusumma. Todella halpa testi, mutta kertoo ihmisestä paljon, jos unohtelee (pieniäkin) velkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä. Huvittaa vaan se, että samojen palstalaisten mielestä ei haitannut mitään, vaikka palkasta repäistiin tuplasti ennakkovero. 50 senttiä se sentään on raha se!

Vierailija
44/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Tinder-mies? Joku lasten leluko?

Ilmeisesti kyse on jostain myyttisestä hahmosta, kuten Pikku-Kalle, josta vitsien sijaan väännetään erilaisia kauhutarinoita?

Vierailija
45/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tavata IRL niin olisi tuo viestintä helpompaa?

Vierailija
46/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko tavata IRL niin olisi tuo viestintä helpompaa?

Indy Racing Leaguessa?

Vierailija
47/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että voi hakea kyseisen rahan poliisilaitokselta.

Ja soita poliisit, jos jatkaa ahdistelua ja ilmestyy oven taakse siitä huolimatta. Ei se rahan perässä taida oikeasti olla.

Vierailija
48/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tindertreffiläisten naisten kannattaa nyt pummata deitiltä 50 senttiä, niin tunnistaa heti tämän psykon. Tai varmuuden vuoksi kokonainen euro.

Tai vaihtoehtoisesti kannattaa lainata 50 senttiä ja esittää unohtaneensa, niin selviää ketkä eivät vaivaudu oma-alotteisesti maksamaan velkaa takaisin, jos kyseessä on pikkusumma. Todella halpa testi, mutta kertoo ihmisestä paljon, jos unohtelee (pieniäkin) velkoja.

Ja höpö höpö, jos 50 senttiä unohtaa. Paljon enemmän kertoo ihmisestä se, että on hirveän tarkka rahasta ja pienikin summa menee ihmissuhteiden hyvinvoinnin edelle. Sellaista en haluaisi elämääni.

Vierailija
49/58 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpö höpö, jos 50 senttiä unohtaa. Paljon enemmän kertoo ihmisestä se, että on hirveän tarkka rahasta ja pienikin summa menee ihmissuhteiden hyvinvoinnin edelle. Sellaista en haluaisi elämääni.

Miksi edes puhua lainasta, jos takaisinmaksulla ei ole väliä? Minä maksan velan, vaikka se olisi 5 senttiä. Mitään sallittua "unohtelurajaa" ei ole olemassa. Kyse on periaatteesta, joka kertoo ihmisen luotettavuudesta. Jos toinen TARJOAA, sitä ei tarvitse maksaa takaisin, mutta velka on velka.

Vierailija
50/58 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes puhua lainasta, jos takaisinmaksulla ei ole väliä? Minä maksan velan, vaikka se olisi 5 senttiä. Mitään sallittua "unohtelurajaa" ei ole olemassa. Kyse on periaatteesta, joka kertoo ihmisen luotettavuudesta. Jos toinen TARJOAA, sitä ei tarvitse maksaa takaisin, mutta velka on velka.

No ihminen voi ihan oikeasti unohtaa lainanneensa. Itsekin olen unohtanut jonkun pikkusumman. Toisaalta en myöskään itsekään muistele, jos olen maksanut jollekin muutaman ostokseni omieni lomassa.

Olen kasvanut perheessä, jossa on valitetti jokaisesta ylimääräisestä sekunnista hanaa käytettäessä, lukon kulumisesta, roskia ei ole voinut heittää aina roskiin, jne.

Vaikka olis tiukkaa, niin jossain se kohtuuden ja naurettavuudenkin raja menee.

Itsellä mennyt suhde isään ihan pilalle tuon vuoksi, puuttuu sisaruksieni ja omienkin rahojeni käyttöön (vaikka olen itsekin säästeliäs mahdollisuuksien mukaan). Tää on just yksi syy, miksi en itse aina laske kuka on velkaa kellekin. Toki takaisin pyrin itse maksamaan, mutta uskon siihen että ne rahat ja apu tulee aina takaisin jotakin kautta tai että jossain vaiheessa tilanne tasoittuu.

Mutta ihan oikeasti... jos TINDER-DEITTI vaatii hakea 50 senttiä takaisin toisen kotoa ja vielä koputtaa oveen vaikka raha on ovessa, kertoo se siitä, ettei tyyppi ole kiinnostunut rahasta vaan on jotain muuta vailla. Ehkä torjutuksi tuleminen sai raivon partaalle?

Aika usein ihmisten välisissä riidoissa ei kyse siitä 50 senttisestä, nallekarkista tai perinnönjaosta. Ne on vain symboli sille, mistä kenkä oikeasti puristaa - tässä tapauksessa varmaan siitä, ettei mies saanut naista sänkyyn.

Jos 50 senttinenkin on noin tärkeä jollekin, kieltäytykööt treffeillä maksamasta tai sanokoot esim. ettei nyt ole enempää kolikoita mukana. Tais tuo mies laskea sen varaan, että jos kieltäytymisen sijaan maksaa puuttuvan osan, on paremmat mahdollisuudet saada nainen sänkyyn. Kun näin ei käynytkään, pettymys purkautui raivona. Paljasti siis todellisen luontonsa ja aikeensa naista kohtaan?

Vierailija
51/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 senttinen? Olisit sanonut, ettei ole antaa noin isosta takaisin.

Vierailija
52/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä provot on niin huonoja nykyään

Surkeita!

Miksi tehdä, kun ei osaa?

Vierailija
53/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita!

Eikös nykyään selitys kaikkeen ole ”koska mä voin”?

Tsi en siis mä, vaan ap.

Vierailija
54/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se muka tietää sun osoitteen? Itse kerron osoitteeni vasta korkeintaan parin viikon tuntemisen jälkeen, jollei tapaus vaikuta hullulta.

Vierailija
55/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se muka tietää sun osoitteen? Itse kerron osoitteeni vasta korkeintaan parin viikon tuntemisen jälkeen, jollei tapaus vaikuta hullulta.

just ton takia mä aina seuraan deittejä treffien jälkeen. En toki aivan näkösällä mutta sopivan matkan päässä

Vierailija
56/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just ton takia mä aina seuraan deittejä treffien jälkeen. En toki aivan näkösällä mutta sopivan matkan päässä

Heh heh, ja mä taas katson deitin ensin lähtevän :)

Vierailija
57/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeita!

Eikös nykyään selitys kaikkeen ole ”koska mä voin”?

Tsi en siis mä, vaan ap.

Joo, enemmän hämmästyttää, kuka näin huonoihin viitsii tosissaan vastata...

Vierailija
58/58 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, ja mä taas katson deitin ensin lähtevän :)

Tän takia deitin kaveri varjostaa sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän