Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin Tinder-miehelle velkaa 50 senttiä, kun en heti ehtinyt vastata viestiin, alkoi uhkailla

Vierailija
01.08.2019 |

Kahvittelimme ja minulta loppui kolikot kesken joten mies lainasi minulle 50 senttiä. En ehtinyt sillä minuutilla vastata ja perään oli tullut pari "Haloo???" "Ootko siellä???" viestiä, viimeisimpänä nyt aamusta tuli "Mä tiedän äm mä sun osoitteen ja tulen hakemaan sen rahan" Vastasin, että tuon sen rahan läheiseen kahvilaan kellonaikaan X, jolloin tuli viesti "Haen sen sun luota" yritin soittaa mutta puhelimensa on suljettu.

Olen yksin kotona ja minua pelottaa. Tokihan sen hänelle maksan, mutta en uskalla avata ovea? Minulla ei ole turvaketjua.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä oli?

Vierailija
2/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
4/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toimiiko Porvoossakin Tinder?

Vierailija
5/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nyt liioittelet miehen häiriköintiä tai vähättet lainattua rahamäärää tai sitten mies ei todellakaan ole nyt rahansa takia asialla. 

Laita viesti, että et ole tänään kotona etkä huomennakaan. Jos haluaa rahansa, tulee kaupungille. Et todellakaan ota häntä kotiin vastaan. 

Vierailija
6/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Tinder-mies? Joku lasten leluko?

Vierailija
7/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo erään terveydenhoitajan Ex mies?

Vierailija
8/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa ovea kuin tutuille, joita pyydät soittamaan ovelta. Lupaat palauttaa rahan ainoastaan julkisella paikalla ja ota kaveri mukaan. Kukaan täyspäinen ei lähde vauhkoamaan 50 sentin takia, joten tyyppi ei voi olla ihan OK.

Vierailija
9/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu et todellakaan jää tuon tyypin kanssa kahdestaan. Jos sinua ei haittaa että tyyppi saa tilitietosi niin pyydä tilinumero ja laita raha hänen tililleen.

Vierailija
11/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tilinumero ja maksa tilille. Jos alkaa uhkailla enemmän, ilmoita poliisille ja jos tulee oven taakse riehumaan, niin samantien 112.

Vierailija
12/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä provot on niin huonoja nykyään

Vierailija
13/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat poliisit jos hän tulee ovellesi. Siinä sitten poliisien läsnä ollessa voit maksaa sen rahan takaisin. Sen jälkeen vaihdat numerosi ja kierrät tuon psykon kaukaa.

Vierailija
14/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lähettäväsi rahat Mobilepaylla tai suoraan tilille. Selvästi mies ei ole nyt pelkän rahan perässä. Jos tulee ovellesi ja rupeaa uhkailemaan, soita poliisille. Blockaa mies Tinderissä ja jos sinulla on hänen puhelinnumeronsa, blockaa myös se. Hanki lähestymiskielto.

Vierailija
15/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pyytää 50 centtiä takaisin? Eikö muutenkin treffeillä mies voisi tarjota kahvit? Oli ihan yleistä vielä ainakin 10 vuotta sitten..

Ja jos toisella ei ole rahaa niin sanoa "no mä tarjoan niin tarjoa sä ens kerralla.."

Vierailija
16/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
17/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia kannattaa pysyä tindereistä sun muista kaukana.

Vierailija
18/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä psykoja...?

Vierailija
19/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa raha kirjekuoressa oveen, niin ei ainakaan tarvi ovea avata.

Vierailija
20/58 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan avaa ovea sille. Laita viesti että teippaat rahan kiinni sun ulko-oveen ja kun on sen siitä hakenut niin sanot että jos jää siihen sen jälkeen niin soitat poliisin. Ja sit soitat poliisin jos tekee mitään muuta kuin ottaa rahan ovesta ja lähtee. Sit ilmoitat että suhun ei enää saa ottaa yhteyttä tai ilmoitat häirinnästä poliisille. Ja sit ilmoitat mikäli yhteyttä ottaa mitään kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi