Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko puolisosi syödä mitä vaan jos itse dieettaisit?

Vierailija
31.07.2019 |

Avokki on ekaa kertaa kisadieetillä ja suuttui kun tulin kotiin oman raflasta haetun sushiannokseni kanssa. En kuulemma sitten ajatellut yhtään häntä jonka ruuat on nyt aika kuivia ja ilkesin tulla mättään hänen nähtensä. Ihan oikeasti alkaa mun mielestä mennä yli tuo touhu jos ei saa syödä kotona muuta kuin hänen rahkamössöjään vaikken nyt tarkoituksella häntä provonnut. Ei sentään alkanut vegaaniksi tai VLCDlle. Oliko tää nyt mun vika vai onko aikusten oikeasti kohtuutonta syödä ite normaalisti jos toinen tekee ihmiskoetta??

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vegaani eikä meillä tuoda lihaa taloon.

Ja tämän säännön olette tietysti tehneet yhteisestä päätöksestä ja kummankin vapaata tahtoa noudattaen?!

Paskan marjat! Ihan vituilleks se oli.

Vierailija
22/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut dieetillä ja minua ei häiritse ollenkaan mitä muut syövät. Ihan sama muutenkin ja muissakin jutuissa, minua ei häiritse yhtään mitä muut tekevät. Vain itseään voi syyttää, jos sellaisista asioista ärsyyntyisin ja jos olen itseni vaikka dieetille laittanut, niin maailma saa kyllä pyöriä ympärilläni ihan normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syödä vaikka kaksin käsin naamani edessä, mutta hän ei saa häiriintyä siitä, että omat keskustelunaiheeni ovat aika paljon dieettiini ympärillä myös.

Vierailija
24/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja se olisi jopa toivottavaa, että toinen oppii sitä itsekuria ja joutuu haastamaan itseään.

Vierailija
25/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustuksen vuoksi söisin herkut vaikka töissä.

Ja toinen sitten söisi ne kuivan kesän oravan ruuat siellä töissä ja puhuu aiheesta vain töissä?

Vierailija
26/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko jatkaa tätä ketjua ja elää ilman avaimia T: Kuningatar Elizabeth2?

Tosin minulle ei sovi tämä koska haluan demokratiaa ja sananvapautta ensin sosialismilla niin että "demokratia" korjaa virheet laitse ja seuraa sosialismia demokratialla. Sensorit ovat vaara "demokratialle". Näin painajaista sitä paitsi Kuningattareesta ja minut herätettiin siihen functiolla precession of equinoxilla ja george bush ja john kerry herätti minut ennen kuin kuningatar tai simpanssit ehtivät ymmärtää yhtään mitään mitä näin.

Kuningatar sai 4-5cm pitkän kapean suoran ja kiemuran cacao pavun minulta. Hän saa itse päättää oliko se cacao papu ķàmèľínpàšķáá tai ihmiskunnan äänestystä. T: sosiaalinen Kiinan tasavalta! NWÒ rulettaa!

Vierailija
27/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko jatkaa tätä ketjua ja elää ilman avaimia T: Kuningatar Elizabeth2?

Tosin minulle ei sovi tämä koska haluan demokratiaa ja sananvapautta ensin sosialismilla niin että "demokratia" korjaa virheet laitse ja seuraa sosialismia demokratialla. Sensorit ovat vaara "demokratialle". Näin painajaista sitä paitsi Kuningattareesta ja minut herätettiin siihen functiolla precession of equinoxilla ja george bush ja john kerry herätti minut ennen kuin kuningatar tai simpanssit ehtivät ymmärtää yhtään mitään mitä näin.

Kuningatar sai 4-5cm pitkän kapean suoran ja kiemuran cacao pavun minulta. Hän saa itse päättää oliko se cacao papu ķàmèľínpàšķáá tai ihmiskunnan äänestystä. T: sosiaalinen Kiinan tasavalta jonka motto on kaikki taivaan ja maan sisällä! NWÒ rulettaa!

Vierailija
28/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa syyä vaikka pieniä kiviä.

Vierailija
29/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi, mutta vain siksi, että mieheni ei ole ruuanlaittaja, eli se joko hakisi ruokaa kotiin tai mättäisi eineksiä ja lihoisi vastenmielisrksi. Muuten ei haittaa, mä olen kasvissyöjä, mieheni ei, eli jos se hakee ribsejä, niin ei tee mieli niitä,

Vierailija
30/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nainen on nat.zi.

Hit.ler eli pitkälti vain amfetamiinilla, vähän kuin suomalaiset naiset ja rukoilen jumalaa anettua teille pihviä.

Vierailija
31/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saisi syödä mitä lystää. En koe tarpeelliseksi rueta kontrolloimaan toisen syömistä...

Vierailija
32/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa on suomessa kilo tolkulla.

Ketä ídíootti nälkiinnyttää ihmistä kenen mieli on jonkun suuremman vallan ja rahan epätoivossa rääväsuu mutta nälkiintyneenä mielekäs syömään?

Saisinko nimiä?

Rääväsuus johtuu juuri kiltteydestä syödä ruokaa. Ehkä siksi kiltti miehiä sensoroidaan. Tässä pitää kyllä mennä juuri syihin.

Vierailija
33/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin saisi syödä mitä lystää. En koe tarpeelliseksi rueta kontrolloimaan toisen syömistä...

...Tätä ollaan juuri tehty cuckoldmaisesti ja organisoidusti. Ja kadun sekä rukoilen jumalaa siitä että olen ikinä antanut pihviä ja kommentoinut "positiivisesti" tämän ketjun ensimmäisen sivuston pohjassa olevaa kommenttia jossa sanottiin että "meillä syödään vegaanisesti", "niin just"! Älkää ruokkiko psykopatiaa?

Vierailija
34/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa on suomessa kilo tolkulla.

Ketä ídíootti nälkiinnyttää ihmistä kenen mieli on jonkun suuremman vallan ja rahan epätoivossa rääväsuu mutta nälkiintyneenä mielekäs syömään?

Saisinko nimiä?

Rääväsuus johtuu juuri kiltteydestä syödä ruokaa. Ehkä siksi kiltti miehiä sensoroidaan. Tässä pitää kyllä mennä juuri syihin.

Nyt on asiaa!

Vierailija
35/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syödä mitä lystää. Kyllähän niitä tilanteita ja houkutuksia tulee muuallakin kun kotona. Toiseksi, mielestäni on melkoista draamailua suuttua jonkun sushin vuoksi, koska se nyt on herkuista terveellisemmästä päästä. Jos joku olisi dietillä ylipainon vuoksi, niin sushin syöminen toisinaan olisi varmasti oikeinkin hyvä valinta.

Vierailija
36/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
37/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa syödä mitä lystää. Kyllähän niitä tilanteita ja houkutuksia tulee muuallakin kun kotona. Toiseksi, mielestäni on melkoista draamailua suuttua jonkun sushin vuoksi, koska se nyt on herkuista terveellisemmästä päästä. Jos joku olisi dietillä ylipainon vuoksi, niin sushin syöminen toisinaan olisi varmasti oikeinkin hyvä valinta.

Sashimi oisi hyvä valinta. Sushissa on riisiä.

Vierailija
39/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raskaana ja sukurasitteen ja pco:n vuoksi iso riski sairastua raskausdiabetekseen. Meillä ei todellakaan mieskään tuo kotiin herkkuja tai muuta mitä minun ei kannata syödä. Tiedän kyllä, että töissä varmasti syö ihan mitä sattuu ja kauppamatkalle ostaa suklaapatukan ja tämä on tietenkin ok kunhan ei mainosta minulle mitä on syönyt.

Tämä meidän tilanne on kuitenkin minusta hieman eri asia, kun kyse on yhteisen lapsenkin terveydestä. Jos olisin jollain kisadieetillä niin mies saisi kyllä ihan itse valita, kuinka paljon haluaa tukea minua siinä.

Vierailija
40/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokkisi on pahalla päällä, koska hänellä on hirvittävä nälkä ja paha olo. En puutu kumppanini ruokiin, mutta kun nyt puolisosi on siinä tilassa, että hän dieettinsä takia ei ehkä ole ihan oma itsensä, kannattaa ehkä syödä herkut jossain muualla kuin hänen lähellään. Eri asia sitten se, onko tuollainen kisadiettaaminen järkevää, mutta ei kuulu tähän keskusteluun.

Miten niin syödä muualla?  Jokainen voi syödä kotonaan mitä haluaa, ilman rajoituksia.

Et taida pahemmin kunnioittaa ihmisoikeuksia, kun noin topakkana olet niitä rajoittamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan