Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko puolisosi syödä mitä vaan jos itse dieettaisit?

Vierailija
31.07.2019 |

Avokki on ekaa kertaa kisadieetillä ja suuttui kun tulin kotiin oman raflasta haetun sushiannokseni kanssa. En kuulemma sitten ajatellut yhtään häntä jonka ruuat on nyt aika kuivia ja ilkesin tulla mättään hänen nähtensä. Ihan oikeasti alkaa mun mielestä mennä yli tuo touhu jos ei saa syödä kotona muuta kuin hänen rahkamössöjään vaikken nyt tarkoituksella häntä provonnut. Ei sentään alkanut vegaaniksi tai VLCDlle. Oliko tää nyt mun vika vai onko aikusten oikeasti kohtuutonta syödä ite normaalisti jos toinen tekee ihmiskoetta??

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki

Vierailija
2/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso saa syödä ihan mitä tahansa, ei aiheuta minulle mitään ongelmia. Jostain syystä meidän ruokamieltymyksemme eroavat toisistaan niin paljon, että kumpikaan ei himoitse toisen ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokkisi on pahalla päällä, koska hänellä on hirvittävä nälkä ja paha olo. En puutu kumppanini ruokiin, mutta kun nyt puolisosi on siinä tilassa, että hän dieettinsä takia ei ehkä ole ihan oma itsensä, kannattaa ehkä syödä herkut jossain muualla kuin hänen lähellään. Eri asia sitten se, onko tuollainen kisadiettaaminen järkevää, mutta ei kuulu tähän keskusteluun.

Vierailija
4/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä dieettaa mutta jos niin tekisin, tietysti saisi syödä mitä haluaa.

Vierailija
5/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lupia kyseltäisi. 

Vierailija
6/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairauden takia niin erikoinen ruokavalio,että syön sitä mistä mulla tulee hyvä olo.Toinen saa syödä ihan mitä lystää.Mulla lapsetkin syövät eri ruokaa,kun minä.

Vierailija
7/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustuksen vuoksi söisin herkut vaikka töissä.

Vierailija
8/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa.

Vierailija
9/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tietysti huomaavaista syödä sellaiset ruoat, joista dieettaaja pitää, jossain muualla, mutta ei tietenkään pidä samaa ruokaa syödä tiukan dieettaajan kanssa. Ja totta tuokin, että voi olla hermot kireällä ja siitä johtua ärtyisyys.

Vierailija
10/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syödä. Eihän se hänen dieettinsä ole.

Vierailija
11/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen dieetillä niin puoliso saa syödä pelkästään lenkkimakkaraa! Prkle!

Vierailija
12/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dieetillä, koska sain juuri lapsen. Kokkaan meillä ruuat, joten mies syö dieettiruokiani. Mies käy välillä myös mäkissä ja syö herkkuja, en tietenkään puutu toisen syömisiin. Teen miehelleni myös omia ruokia, jos pyytää tai varioin omastani dieettiin sopivaa.

Vierailija
13/93 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei toisinpäin ns. Rullakebab69 Finalandia? Miksi vain #rullakebab69Suomi 🐫👎?

Vierailija
14/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani eikä meillä tuoda lihaa taloon.

Vierailija
15/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii just!

Vierailija
16/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaimoni saa itse päättää mitä syö. Hän työntää kehoonsa muutenkin hirmu usein kaikkea paskaa osastolta suklaa ja sipsit. Tuon mässyttelyn seuraaminen on tehnyt minusta kokolailla immuunin herkkumielihaluille - on sen verra ällöttävää hommaa tuo.

Vierailija
17/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän säännön olette tietysti tehneet yhteisestä päätöksestä ja kummankin vapaata tahtoa noudattaen?!

Vierailija
18/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa vegaania kismittää kun e ole itse vihannes ja on pakko sallia lihan tuonti kotiin :D

Vierailija
19/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän säännön olette tietysti tehneet yhteisestä päätöksestä ja kummankin vapaata tahtoa noudattaen?!

Ei tietenkään, vegaani päättää.

Vierailija
20/93 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Tottakai vaimoni saa itse päättää mitä syö. Hän työntää kehoonsa muutenkin hirmu usein kaikkea paskaa osastolta suklaa ja sipsit. Tuon mässyttelyn seuraaminen on tehnyt minusta kokolailla immuunin herkkumielihaluille - on sen verra ällöttävää hommaa tuo.

Sinulle on luultavasti ihan sama mitä minä näen ja ignoroit ídíóotilla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi