Nainen, mitä haluat saada selville miehen deittiprofiilista/ilmoituksesta?
Minkälaiset tiedot ovat juuri sinua eniten kiinnostavia tai mihin kiinnität huomiota? Vastauksissa olisin myös kiinnostunut kuulemaan ikäsi että saisi vähän perspektiiviä.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mikä erottaa miehen muista samanlaisista. N45
Samanlaisia pas ko ja kaikki! Ku si päi tä
Jos asenteesi ja ajatuksesti on tuo, niin en ihmettele, jos olet sinkku; vaikka eihän siä mikään pakko ai velvollisuus ole elää parisuhteessa. Hyvää eloa ja elämää voi viettää ja kokea ja tuntea myös sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä, haluaako vakavaa vai pelkkää seksiseuraa, oman luonteen/arvojen ja harrastusten kuvailua.. miten suhtautuu elämään jne. Ei nyt välttämättä tarvitse liian syvällisesti ja yksityiskohtaisesti mutta että vähän osviittaa että millainen henkilö kyseessä.
N23
Kaikki miehet haluaa sekä vakavaa, että pelkkää seksiä. Se kun riippuu naisesta ja miten homma sujuu.
Jotkut kirjoittaa kuvaukseen että haluavat seksiseuraa, joten sellaiset voi jättää suoraan pois.
Etsin seksiseuraa, löytyi ja paljon, huomaamatta päädyin naimisiin M38
Kaikille ei kelpaa irtosuhteita harrastaneet.
Ei kiinnosta jakorasiamiehet.Yäk
Ei iske miehet, jotka a)Hakee vain itseään nuorempaa seuraa ja b)On panoseuraa hakemassa.Kokemuksesta voin sanoa, että näistä löytyi ne "huonoimmat" vaihtoehdot nettideiteillä, kun menit treffeille.
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyn jättiläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä, haluaako vakavaa vai pelkkää seksiseuraa, oman luonteen/arvojen ja harrastusten kuvailua.. miten suhtautuu elämään jne. Ei nyt välttämättä tarvitse liian syvällisesti ja yksityiskohtaisesti mutta että vähän osviittaa että millainen henkilö kyseessä.
N23
Kaikki miehet haluaa sekä vakavaa, että pelkkää seksiä. Se kun riippuu naisesta ja miten homma sujuu.
Ei muuten pidä ihan paikkaansa. Tietysti usein tekee mieli vain seksiä, mutta en silti etsi vain sitä, koska en usko saavani siitä mitään. Seksi olisi merkityksetöntä ilman mitään tunteita. Oma käsi on sitä varten.
M27
Noniin. Löytyyhän meiltä fiksujakin miehiä täältä.
Ai tämä olikin älykkyys, eikä mielipideasia.
Kyllä sellainen mies on älykkäämpi joka osaa käyttää omaa kättään kuin että olisi himojensa vietävissä ja jahtaisi epätoivoisesti naisia ja miettisi kenellä on eniten seksikumppaneita.
Mensassa on varmaan paljon runkkareita. 😂
Itseasiassa maailman neroja yhdistää se että olivat selibaatteja. Tesla, Einstein.... jne. Googleta vaikka aiheesta.
Asioista tietävä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Jotkut kirjoittaa kuvaukseen että haluavat seksiseuraa, joten sellaiset voi jättää suoraan pois.
Etsin seksiseuraa, löytyi ja paljon, huomaamatta päädyin naimisiin M38
Kaikille ei kelpaa irtosuhteita harrastaneet.
Aivan. Ulimiehille on olemassa naispuolisia vastineita.
Ei oo tarvetta ulista.
Vierailija kirjoitti:
Ei iske miehet, jotka a)Hakee vain itseään nuorempaa seuraa ja b)On panoseuraa hakemassa.Kokemuksesta voin sanoa, että näistä löytyi ne "huonoimmat" vaihtoehdot nettideiteillä, kun menit treffeille.
Samaa mieltä. Nämä vain itseään nuorempaa ja vielä yleensä huomattavasti nuorempaa hakevat ovat pinnallisia ja yleensä naisen tärkein ominaisuus on se että on hyvä pano.Ja seksiseuraa hakevat, vaikka "olisi myös muita vaihtoehtoja" hakevat vain seksiseuraa, paitsi jos nainen on missimalliinstabeibi.......Ja nämähän tunnetusti etsii seuraa nettideiteillä
Haluan nähdä silmät.
Ja kyvyn muodostaa kokonaisia lauseita, mielellään jostain muusta kuin puhtaasti materiaalisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyn jättiläinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Ei muuten pidä ihan paikkaansa. Tietysti usein tekee mieli vain seksiä, mutta en silti etsi vain sitä, koska en usko saavani siitä mitään. Seksi olisi merkityksetöntä ilman mitään tunteita. Oma käsi on sitä varten.
M27
Noniin. Löytyyhän meiltä fiksujakin miehiä täältä.
Ai tämä olikin älykkyys, eikä mielipideasia.
Kyllä sellainen mies on älykkäämpi joka osaa käyttää omaa kättään kuin että olisi himojensa vietävissä ja jahtaisi epätoivoisesti naisia ja miettisi kenellä on eniten seksikumppaneita.
Mensassa on varmaan paljon runkkareita. 😂
Itseasiassa maailman neroja yhdistää se että olivat selibaatteja. Tesla, Einstein.... jne. Googleta vaikka aiheesta.
Hei , A.Einstein ei elänyt selibaatissa
Vierailija kirjoitti:
Ikä, parisuhde status, onko tosissaan, ammatti , harrastukset, poliittinen ja uskonnollinen suuntaus, luonne/persoonallisuus
Ei missään tapauksessa politiikkaa deittiprofiiliin.
No no no. Et hyödy siitä mitään.
Pituus, olen itse pitkä, joten en välitä alle 185 cm pitkistä miehistä, onko tosissaan, ikä, arvot, harrastukset, tykkääkö eläimistä, päihteiden käyttö (en käytä itse, enkä tykkää kännääjistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä, parisuhde status, onko tosissaan, ammatti , harrastukset, poliittinen ja uskonnollinen suuntaus, luonne/persoonallisuus
Ei missään tapauksessa politiikkaa deittiprofiiliin.
No no no. Et hyödy siitä mitään.
Ei mua kiinnosta mitä puoluetta äänestää, mutta itsellä tietty näkemys ja arvot, joten jos olisi ihan toisessa ääripäässä, niin Tiedän kokemuksesta, että ei tulisi onnistumaan yhdessä olo toisen kanssa.Joillakin saattaa olla voimakas uskonnollinen vakaumus, joten heille voi olla asia tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä, pituus, mitä on hakemassa, onko jokin elämänfilosofia, onko aikaa naiselle ja mitä ajatteli naisen kanssa puuhastella.
Miksi pituus niin olennainen asia? Onko joku mitta jonka alle olevia et suostu tapaamaan vaikka olisivat sinua pidempiä?
En ole se joka tuon kirjoitti, mutta itse oon pitkähkönä naisena (174 cm) päätynyt kerran treffeille mua 10 cm lyhyemmän miehen ja kerran 20 cm lyhyemmän naisen kanssa. Pari senttiä mua lyhyempi saa olla (nainen vähä enemmänkin), mutta noista kahdesta ei kumpikaan mennyt jatkoon kuin kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä, pituus, mitä on hakemassa, onko jokin elämänfilosofia, onko aikaa naiselle ja mitä ajatteli naisen kanssa puuhastella.
Miksi pituus niin olennainen asia? Onko joku mitta jonka alle olevia et suostu tapaamaan vaikka olisivat sinua pidempiä?
Itse olen pitkä, ja tiedän kokemuksesta että miehet eivät kestä sitä, että nainen on sananpituinen tai Hui kamalaa-pidempi, joten en lähde sheimaamaan itseäni treffeille enää yhtään kertaa pituuden takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vain tunnu ymmärtävän: Jos tulee täydellinen vastaan, mies haluaa vakavaa vaikka olisi päättänyt olla pariutumatta.
Joo mut kun nainen ei halua olla se harjoittelukappale siinä välillä jota voi sitten käytön jälkeen alkaa kyläpyörittelemään.
Juurikin näin.Itse olen tositarkoituksella liikkeellä, joten odotan, että toinenkin on.Ei kiinnosta jonkun vakireiäksi ryhtyminen sillä välin kun hra etsii sitä prinsessaansa...
Vierailija kirjoitti:
Varallisuus ja kalun koko.
N21
Jorma! Eikös me sovittu ettet enää esiinny 21-vuotiaina tyttöinä. T. Äiti. Ps. Iltakaakao on valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuus ja kalun koko.
N21
Jorma! Eikös me sovittu ettet enää esiinny 21-vuotiaina tyttöinä. T. Äiti. Ps. Iltakaakao on valmista.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäistä näistä etsii itse.
Jos kelpaa vain itseään nuoremmat niin en edes aloita keskustelua.Tämä pätee lähes kaikkiin miesten ilmoituksiin. Miksi minun pitäisi ottaa itseäni vanhempi mies, jos miehellekkään ei käy itseään vanhempi nainen?
Etköhän sinä "ota" ihan senikäisen miehen kuin mikä sinua kiinnostaa. Ei kai se ole miehen ikämieltymyksistä riippuvainen. Itse etsin vain vanhempaa naista ja kummasti he eivät ajattele, että miksi heidän pitäisi ottaa nuorempi mies, kun en itsekään kelpuuta nuorempaa naista.
Ei jatkoon.