Nainen, mitä haluat saada selville miehen deittiprofiilista/ilmoituksesta?
Minkälaiset tiedot ovat juuri sinua eniten kiinnostavia tai mihin kiinnität huomiota? Vastauksissa olisin myös kiinnostunut kuulemaan ikäsi että saisi vähän perspektiiviä.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä, haluaako vakavaa vai pelkkää seksiseuraa, oman luonteen/arvojen ja harrastusten kuvailua.. miten suhtautuu elämään jne. Ei nyt välttämättä tarvitse liian syvällisesti ja yksityiskohtaisesti mutta että vähän osviittaa että millainen henkilö kyseessä.
N23
Kaikki miehet haluaa sekä vakavaa, että pelkkää seksiä. Se kun riippuu naisesta ja miten homma sujuu.
Jos ja kun minä (mies) kirjoitan hakevani vakavaa parisuhdetta, niin pahimpia virheitä naiselta on lukea ja ymmärtää tämä niin, että olen milloin ja missä tahansa valmis ja halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa.
Kyllä heidän kanssa, joista olen ollut kaikkein eniten kiinnostunut olen ja tai olemme yhdessä keksineet aina jotain muuta tekemistä niin, ettei ole tarvinnut hosua ja kiirehtiä harrasamaan "heti" seksiä. (Tai sitten tilanne ei vain muutoin ole edennyt siihen luontevasi ja vaivattomasti).
Ne naiset, ne harvat naiset, jotka ovat tehneet selväksi ja/ tai antaneet ymmärää, että haluaisivat kanssani mahdollismman pian harjoittamaan seksiä ovat jääneet mieleeni lähinnä jotenkin, sanoisinko hieman yksinkertaisina; vai minuako ovat pitäneet yksinkertaisena? - Kenties hieman olenkin.
Enkä näin kirjoittaessani tarkoita, etteikö naisella saisi olla omaa halua ja tahtoa saada seksiä, Eihän siinä ole mitään pahaa haluta seksiä. Mutta koen tai olen kokenut, etten itse vain ole ollut (toistaiseksi) valmis "heti" siihen naisen kanssa, jonka juuri olen kohdannut kuin aina valmis kiuas antamaan löylyä.
Varoituslippu nousee, tämän kaverin kanssa seksi on vaikeaa ja neuroottista. En suosittele.
Sillä ei älyn kanssa ole mitään tekemistä. Jos kaksi ihmistä kohtaa seksin tasolla ilman sen kummempaa sielujen yhteyttä, siinä ei pitäisi olla kenelläkään ulkopuolisella mitään kitisemistä.