Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUITTII??

Vierailija
31.07.2019 |

Siis totta kai minä haluan sen kuitin, sanon itse, jos en halua - älä kysy sitä enää koskaan, tajuatko??!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi "laitetaanko pakasteet pieneen pussiin" on sentään jäänyt pois.

Vierailija
2/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva, että ne kysyy sitä kuittijuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee olo, että on outo kun ottaa sen ”turhan” kuitin vastaan.

Vierailija
4/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kassa tietää, että juuri sinä haluat sen kuitin, aika moni ei halua. Taliaivo.

Vierailija
5/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toiset hermostuu siitä jos anta kuitin kysymättä. Suurin osa ei sitä kuittia kuitenkaan halua, niin pienemmän osan asiakkaista siis hermostuttaa tuolla "KUITTII?" kysymyksellä.

Vierailija
6/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus eivät ole meinanneet antaa kuittia ollenkaan. Odotan siinä hölmönä kunnes tajuaa antaa ja kyrpiintyneenä ojentaa kuitin. Mikä vitt* siinäkin on?

Vierailija
7/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kiva, että ne kysyy sitä kuittijuttuu.

Se on lakisääteistä.

Vierailija
8/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita valtiolle, kuitin tarjoaminen on lakisääteistä ja kaupalle napsahtaa sakko, jos niin ei tehdä ja tarkastaja sattuu kohdalle. 

Vierailija
9/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kuittia haluaa tarkistaa? Eihän siellä ikinä ole mitään väärin, mitä nyt joskus on unohdettu alentaa 50 % tavaroista, mutta ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
10/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se kassa tietää, että juuri sinä haluat sen kuitin, aika moni ei halua. Taliaivo.

Itse olet kuititon taliaivo, jos olet niin palikka, että annat kaupan vedättää itseltäsi alennustuotteet täydellä hinnalla.

Vierailija
11/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tulee olo, että on outo kun ottaa sen ”turhan” kuitin vastaan.

Eihän se niin ole - minä ainakin tarkistan jokaisen kuitin tarkasti, että kaikki alennukset on varmasti huomioitu.

Usein on joutunut valittamaan, kun on otettu väärä hinta, siis aina liikaa ei koskaan liian vähän.

Vierailija
12/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toiset hermostuu siitä jos anta kuitin kysymättä. Suurin osa ei sitä kuittia kuitenkaan halua, niin pienemmän osan asiakkaista siis hermostuttaa tuolla "KUITTII?" kysymyksellä.

Höpönlöpöä!

Vierailija
13/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi kassatoimihenkilö sanoi, että heillä on velvollisuus tarjota kuittia. Ei ne sitä huvikseen kysele.  On asiakkaan oma päätös ottaa tai olla ottamatta sitä. Itse voi myös sanoa heti ostotapahtuman jälkeen: En tarvitse kuittia, kiitos!

Vierailija
14/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään usko, että joku asiakas muka pillastuu siitä, jos kassa antaa normaalisti kuitin ostoksista, kuten pitääkin??

Vierailija
15/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kuititon taliaivo, jos olet niin palikka, että annat kaupan vedättää itseltäsi alennustuotteet täydellä hinnalla.

Minulla on varaa ostaa täysihintaisia tuotteita.

Vierailija
16/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään usko, että joku asiakas muka pillastuu siitä, jos kassa antaa normaalisti kuitin ostoksista, kuten pitääkin??

Kyllä heitäkin on.

Vierailija
17/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa ne kuittinne, niin ehkä jonain päivänä vielä ylenette roskaväestä ihan keskiluokkaisiksi vakavaraisiksi kansalaisiksi.

Köyhät käyttäytyvät kus'päisesti, ja voivat ottaa pultteja esim. tällaisesta asiasta kuin kuitin tarjoaminen. Parempi väki ei näe mitään ongelmaa eikä keuhkoamisen aihetta.

Vierailija
18/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on minullakin, mutta SE ei ollut se pointti, pösilö.

Vierailija
19/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että on ihmisiä jotka ei tiedä että kuitin tarjoaminen on lakisääteistä.

Lisäksi. Esim. IZettle maksupääte toimii ilman kuittilaitetta ja kuitti on joko tekstiviesti tai maili. Ja sitä on kysyttävä ihan joka kerta koska ei ole paperikuittia.

Opitteko jotain? Esim sen että ei se myyjä rupatellakseen sitä kuittia tarjoa!

Vierailija
20/20 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on minullakin, mutta SE ei ollut se pointti, pösilö.

Täytyy kyllä sanoa, että olet typerin otus, jonka kanssa olen väitellyt. Sinä nimenomaisesti nostit pointiksi aletuotteiden hintojen kyttäämisen, johon vastaukseni varsin olennaisesti liittyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme