Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee huumorin ja ilkeilyn raja?

Vierailija
31.07.2019 |

En pienistä suutu mutta. Vaikka tänään nauraen vastailin leikkimieliseen sanailuun, en silti pitänyt siitä. Sanonko asiasta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulijan ja vastaanottajan päätettävissä. Ihmiset ovat erilaisia arvoissaan.

Vierailija
2/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toinen tarkoituksellisesti haluaa loukata toista ja huumori ei viihdytä muuta, kuin tätä psykoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano. Mulla huumorin ja ikeilyn raja menee eri ihmisten kanssa eri kohdassa, vähän väleistämme ja toisen ihmisen ajatusmaailmasta riippuen. Olen joutunut vaikeisiin tilanteisiin, kun en ole osannut käyttäytyä vastapuolen mielestä asiallisesti.

Vierailija
4/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ilkeilyä jos vitsaillaan ja naureskellaan toisesta ja toisen kustannuksella mutta huumoriksi jotkut sanovat tai sanovat että se oli läppä

Vierailija
5/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeily ei koskaan ole huumoria. Joka ei tätä tajua on huumorintajuton.

Se joka sanoo, älä leikistä suutu on yleensä ylittänyt rajan.

Vierailija
6/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta.

Onneksi kukin voi valita, kenen kanssa haluaa olla tekemisissä.

Vierailija
7/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset jotka aukovat päätään, ovat myös niitä jotka eivät kestä itse mitään.

Vierailija
8/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän päivänen oli sellasta että porukassa meitä oli kolme. Toisen henkilön kanssa voin sietää vaikka mitä huumoriksi, mutta toiselta en oikein samaa siedä, en tunne samalla lailla enkä oikein osaa sanoa sille niinkuin tälle toiselle.

Vierailija
9/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppulainen kirjoitti:

Yleensä ihmiset jotka aukovat päätään, ovat myös niitä jotka eivät kestä itse mitään.

Jotkut myös kerjäävät verta nenästään.

Vierailija
10/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko itse kerjännyt tekemisillään ilkeilyä.

Vierailija
11/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuppulainen kirjoitti:

Ja joillain on näköjään impulssikontrollin häiriöitä..

Vierailija
12/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta.

Onneksi kukin voi valita, kenen kanssa haluaa olla tekemisissä.

Paitsi että jos tuo "vitsiniekka" sattuu olemaan sun työkaveri, josta et pääse eroon muulla kuin sairauslomallasi tilapäisesti ja vasta irtisanoutumisella pysyvästi.

Huumoria ei ole henkilökohtaisuuksiin meneminen.

Vierailija
13/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuppulainen kirjoitti:

Ja joillain on näköjään impulssikontrollin häiriöitä..

Kyllä ja tästä voi kiittää niitä piilovttuilijoita itseään.

Vierailija
14/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla molempia samaan aikaan, eli yritetään vääntää sinusta vitsiä sinun kustannuksella. Oikea vastaus siihen on vääntää kahta kauheampi ja loukkaavampi vastavitsi riitapukarista. Jos hän pahastuu, selviää että hän selvästi yritti sinulle ilkeillä eikä kyseessä ollutkaan vain ronski huumori.

Vierailija
15/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet että kyseessä oli ilkeilyä, niin sitä se sitten todennäköisesti myös oli.

Vierailija
16/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat että kerjännyt tekemisillään ilkeilyä? Tässä oli ihan normaali aspa tilanne, en tietääkseni ole tehnyt heille mitään. Toisen kanssa ollut pieni episodi aikoinaan. Mutta se liity tähän.

Vierailija
17/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatiossa eli syyssä, miksi letkautus päästetään ilmoille.

Vierailija
18/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ilkeilyä jos vitsaillaan ja naureskellaan toisesta ja toisen kustannuksella mutta huumoriksi jotkut sanovat tai sanovat että se oli läppä

Ex-miehen suurta huvia oli vuosikaudet esim. kylässä vitsailla ja naureskella minun kustannuksellani. Hänen mielestään hauskaa ja harmitonta,mutta ei todellakaan! Vanhemmat sukulaiset naureskelivat velvollisuuden tunnosta mukana. Kerran sain kirjeen kummitädiltäni joka oli vasta vuosien kuluttua tajunnut nuo "huumoriheitot" ja pyysi minulta anteeksi.Oli yks kaks tajunnut mitä tuo "huumori" itseasiassa piti sisällään.

En todellakaan ole huumorintajuton,mutta jatkuvat heitot eivät todellakaan olleet huumoria vaan tarkoituksena oli minun nolaamiseni ja saada tuntemaan itseni mitättömäksi.Kuvottavaa!!

Vierailija
19/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kuitenkin otettava huumorina silloin kun en keksi miksi olisivat ilkeitä minulle? Samat henkilöt myös avuliaita minulle ja ystäviäni. Mutta.. olen siis huumorintajuton?

Vierailija
20/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. huumori-ihminen on aina yleensä haluttua seuraa, niin sanotut pilkkaajat,jutuillaan  kiusaajat ja yleisesti ottaen ne ihan tunnetusti ja  jatkuvasti kaikille vittuilijat taas eivät ...