Pyyhittekö takapuolenne istuen vai seisten?
Minulle tuli yllätyksenä se, miten iso osa ihmisistä istuu. Minä seison.
Kommentit (39)
En pyyhi, enkä pese. Vaimo pesee housut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi paskaa pitäisi paperilla levittää, kun sen voi pestä pois vedellä?
Täällä mökillä on veden ääreen muutama kymmenen metriä matkaa. Ehkä mieluummin käytän paperia kuin juoksen laiturille housut kintuissa.
Kotioloissakin pyyhin enimmät paperilla ja hoidan vedellä vasta viimeistelyn. Ja istuallani teen kaiken.
En pyyhi ollenkaan, säästän paperia. Koska ilmastonmuutos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissalla käydessä istuen, kakalla käydessä pesen aina ja kuivaan seisten.
Pesemällä ei lähde pyllyreiästä, vaatii paperilla pyyhkimisen, testaa vaikka.
...olisin varmaan huomannut asian olevan toisin tässä vuosikymmenten aikana kun olen kuivannut paperiin tai pyyhkeeseen. Sinulla on joku ongelma itsesi pesemisen kanssa, uskallan väittää. Peset varmaan likaiset lattiatkin pelkällä paperilla?
Taitaa olla itselläsi jokin ongelma. Ihmettelen kyllä näitä ketjuja, että kumpaan leiriin kuuluu, itse pyyhin ensin ja pesen sitten ja joskus tarkistan vielä pyyhkimällä, että ei jää mitään.
Nuolen saunasolmussa itseni puhtaaksi.
Seisten. Miten ne pissat edes lähtisi reittä pitkin valumaan? Vai oletteko niin ylipainoisia että reidet hinkaa kiinni?
Seisten pyyhkijät, miten te oikein teette sen? Pyllistelettekö, vai levitätte poskia toisella kädellä?
Minulla ainakin seisoma-asennossa peittää pakarat reiän niin, ettei sinne mitä pyyhkimään pääse. Tai jos yrittää, niin levittää paskat pitkin persposkia vain.
Pesen aina suihkulla ja sitten kuivaan seisaaltaan pyllistäen.
En minä ainakaan seiso kuten normaalisti, vaan tavallaan kyykkään siinä pöntön päällä. Mitään ei valu mihinkään sen enempää kuin istuessakaan ja jos valuu, niin tippuu sinne pönttöön. Onnistuu paljon paremmin kuin istuessa ja ei ole riskiä että käsi osuisi pönttöön.
Pesen, koska en tykkää käyttää paperia. Iho ärtyy ja se on jotenkin ällöä muutenkin. Kuivaan itseni omaan pyyhkeeseen. Ja pyyhettä nyt en ainakaan käyttäisi istuen.
Sen jälkeen kun satutin kyynärpääni puutarhatöissä kaatuessani pieneen rinteeseen 4 vuotta sitten lokakuussa on ollut pakko pyyhkien istuen maassa. Muuten ei pääse hyvään asentoon kum kyynärpäähän alkaa sattua.
Pesen istuen käsisuihkulla. Sitten kuivaan. Pyyhkimällä ei tule puhdasta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä sellaista paskaa tullut vastaan, mikä ei pesemällä lähde.
Ongelma ei ole siinä, etteikö lähtisi, vaan että paljaan sormen työntäminen kakkaiseen pyllyreikään ei tunnu luontevalta.
Vierailija kirjoitti:
Seisten. Miten ne pissat edes lähtisi reittä pitkin valumaan? Vai oletteko niin ylipainoisia että reidet hinkaa kiinni?
Häh? Kyllähän ne reidet tulee siinä seuraavana vastaan, vaikka ne ei osuisikaan yhteen. Lisäksi se, että reidet osuu yhteen ei kerro vielä mitään ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhittekö??
Emme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtee kun käyttää käsiä apuna. Itse joudun pesemään aina, koska mulla on ulkoisten peräpukamien jäänteinä ns. ihohetuloita siinä peräaukon ympäristössä. Ei sellaisten välistä saa millään paperilla klanaamalla tavaraa pois. Pakko pestä kädellä samalla putsaten aina.
Siis hyhhyh. Näinkö todella pyllynpesijätyypit toimii? Kädellä hankaa sitä itteänsä pitkin ja poikin? Olen aina vältellyt puffettipöytiä ja nyt tarkemmin ajatellen taidan lopettaa niissä syömisen kokonaan. Eihän käsiä voi tuollaisen jälkeen mitenkään saada täysin puhtaiksi. Hyi ällötys.
...olisin varmaan huomannut asian olevan toisin tässä vuosikymmenten aikana kun olen kuivannut paperiin tai pyyhkeeseen. Sinulla on joku ongelma itsesi pesemisen kanssa, uskallan väittää. Peset varmaan likaiset lattiatkin pelkällä paperilla?