Miehen veljen tulevat häät ja vihjailut "Petra (miehen sisko) ja Niina (serkku) muuten laittaa sinne häihin sitten korkkarit ja tummat hameet"
Minä en voi sietää korkokenkiä enkä edes omista sellaisia, kuten en myöskään hameita. Kun näytin miehelle asua jota suunnittelin häihin, niin alkoi tuollainen piikittely. Ja asu on siis ihan siisti, mustat suorat housut, valkoinen kauluspaita ja avokkaat (tyyliin tällaiset https://www.google.fi/search?biw=1680&bih=917&tbm=isch&sa=1&ei=HjRBXYz9…: )
Laitanko väkisin korkokengät ja hameen vai menenkö häihin omana itseäni?
Kommentit (79)
Joo, tennarit jalkaan ja sitten selittelyä, että "tää kuvastaa sitä mitä mä oon!".
Näytät tarjolijalta. Laita nyt edes jotain väriä. Vaikka värillinen paita.
Tummat hameet.. onko ne romaneja?
Olet siis menossa työpaikka haastatteluun et häihin?
Anna Petran ja Niinan pukeutua miten lystää ja pukeudu itse miten haluat.
Onko muuten käynyt mielessä että kutsuun voi kirjoittaa pukukoodin tai toivoa tietynlaista/väristä vaateskaalaa vierailta? Voit pyytää petraa ja ninnukkaa vaikka varpaisillaan 😁
Itse aion käyttää tylliunelma-mekkoa, mutta maihareista en luovu.
Olet menossa tarjoilijaksi häihin? Älä sitten loukkaannu, kun joku pyytää sinua tuomaan lisää perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten käynyt mielessä että kutsuun voi kirjoittaa pukukoodin tai toivoa tietynlaista/väristä vaateskaalaa vierailta? Voit pyytää petraa ja ninnukkaa vaikka varpaisillaan 😁
Itse aion käyttää tylliunelma-mekkoa, mutta maihareista en luovu.
Hih hih
Jos pukukoodia ei ole etiketin mukaan miehen pukeutuminen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse aion käyttää tylliunelma-mekkoa, mutta maihareista en luovu.Hih hih
Jos pukukoodia ei ole etiketin mukaan miehen pukeutuminen määrää.
Jos ap mies laittaa puvun onhan ap pukeutuminen vähän turhan arkista. Toki sopii, jos mies laittaa esim. tennarit ja farkut. Tämä pukeutuminen olisi mieheltä ok, ap?
Voisin kuvitella nuo kengät anopille eli ap minkä ikäinen olet? En ymmärrä mihin se minä häviää, jos kunnioittaa hääparia arkisen sijaan vähän jollain juhlavammalla, joten ainakin pusero vaihtoon.
Jos miehesi inhoaa pukeutumistyyliäsi, miten olette alunperinkään päätyneet yhteen?
Ihan kaikki miehet (vaikka kyllä melkein kaikki..) eivät korkkari-hame/mekko -sääriä edes osaa arvostaa, vaikka ylivoimaisesti suurin osa niistä käykin välittömästi kuumana.
Paljon suurempi osa naisista pitää korkkareita epämukavina ja osa sitten muuten vaan, vaikka tasa-arvon nimissä haluaaa pukeutua kuin jani-petteri, miesfarkkuihin ja lenkkareihin, tilanteesta riippumattta.
Jätä se sika ja pukeudu miten lystäät.
Onko juhlat sinua vain hääparia varten?
No ilmeisesti miehesi toivoisi näkevänsä sinut kauniin naisellisesti pukeutuneena. Minäkin olen luonnostani sellainen lattakenkäverkkarinainen, mutta olen mieheni kannustamana tässä totutellut myös naisellisempaan pukeutumistyyliin juurikin esimerkiksi juhlia ajatellen ja tykästynyt itsekin. On kiva tunne, kun kumppani pitää minua kauniina ja seksikkäänä.
Mitä tulee korkkareihin, suosittelen paksuja ja suht. matalia korkoja. Ei tarvitse olla mitkään epämukavat piikkikorot, jos ei ole korkokenkäihminen. Ja juhlissa pidemmän päälle ne matalat ja leveät korot käytännöllisemmät niin jaksaa illan mittaan seisoskella ja tanssiakin.
Kokeile, ap, saatat yllättyä! Loppupeleissä kaikki on vain omasta asenteesta kiinni! ;)
Vierailija kirjoitti:
Näytät tarjolijalta. Laita nyt edes jotain väriä. Vaikka värillinen paita.
Tummat hameet.. onko ne romaneja?
Tai joku kiva kravatti.
Neiti, saisinko taksin tuohon oven eteen?
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti miehesi toivoisi näkevänsä sinut kauniin naisellisesti pukeutuneena. Minäkin olen luonnostani sellainen lattakenkäverkkarinainen, mutta olen mieheni kannustamana tässä totutellut myös naisellisempaan pukeutumistyyliin juurikin esimerkiksi juhlia ajatellen ja tykästynyt itsekin. On kiva tunne, kun kumppani pitää minua kauniina ja seksikkäänä.
Mitä tulee korkkareihin, suosittelen paksuja ja suht. matalia korkoja. Ei tarvitse olla mitkään epämukavat piikkikorot, jos ei ole korkokenkäihminen. Ja juhlissa pidemmän päälle ne matalat ja leveät korot käytännöllisemmät niin jaksaa illan mittaan seisoskella ja tanssiakin.
Kokeile, ap, saatat yllättyä! Loppupeleissä kaikki on vain omasta asenteesta kiinni! ;)
Aivan. Ja mies saa oppia pitämään pitkistä housuista ja matalakantaisista kengistä. Tämähän on hänellekin asennekysymys.
Myönnän, että on kiva nähdä se oma mies puvussa ainaisten farkkujen sijaan, joten olen valmis itsekin tulemaan pois sieltä omalta mukavuus alueelta. Tuskin se sinun mieskään on sitä mitä pukee häihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja mies saa oppia pitämään pitkistä housuista ja matalakantaisista kengistä. Tämähän on hänellekin asennekysymys.
Se on naisen arvoa alentavaa vaatia tältä juhlan arvoista pukeutumista! Girl power!
Minusta kuulostaa ihan hyvältä asulta. Ei tarvitse naisten kärsiä korkokengissä kun miehetkään eivät sellaisia ole pakotettu pitämään. Voithan laittaa hiuksiasi jotenkin juhlavasti ja jos omistat joitakin koruja niin niilläkin voi tuoda piristystä asuun. Minusta olisi kummallista jos ihminen, jonka tyyliin "naisellisuus" ei muuten kuulu joutuisi olemaan aivan itselleen vieraassa asukokonaisuudessa kun tuo sinun kuvailemasi asu ei kuitenkaan ole mitenkään epäkunnioittava.
Miten olisi kompporomissi tuon tarjoilija asun ja korkokengien ja hameen väliltä? Et tosiaan ole menossa tarjoilemaan, ajamaan taksia tai työpaikka haastatteluun vaan kunnioittamaan hääparin päivää.
Kiertäessäni kirppareita näkee paljon Petran ja Niinan juhlavarusteita: halpoja piikkareita blingblingeineen ja karseita halpatuontimekkoja, En ymmärrä, miksi ihmiset tuhlaavat rahansa sellaisiin kertakäyttöisiin ja uskovat olevansa hyvinkin tyylikkäitä.
En tunne Petran ja Niinan tyyliä, mutta suosittelen pitämään oman tyylisi. Vaatteillesi on jatkossakin käyttöä, eivätkä jää vaatekaappiin roikkumaan ja jotka sitten roudaat vaatekeräykseen jos joku vielä niistä innostuisi.
En menisi ollenkaan, jos en kelpaisi valitsemassani asussa.