Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on naurettavaa. Miesmakuni on muuttunut. Minut on aivopesty!

En_ymmärrä
30.07.2019 |

Tämä on aivan naurettavaa! Olen lukenut palstamiesten selityksiä naisten miesmausta, ja tajusin tänään, että miesmakuni on muuttunut siitä, mitä se oli. Asiakkaana kävi tänään erittän lihaksikas mies ja hitto, pidin häntä seksikkäänä! En ole ennen arvostanut isoja lihaksia.

Toisekseen minulla on ollut myös lyhyehköjä, hentoja seksikumppaneita. Nyt huomaan, etten enää huoli sellaisia. Yksikin hyvän kuuloinen on tarjolla, mutta ei oikein kiinnosta. Mitat joku 175/70. Ei. Mitä järkeä, että yhtäkkiä seksikumppanin ulkonäöllä on minulle enemmän merkitystä? Eihän se ratkaise, onko seksi hyvää vai huonoa!

Voiko av-palsta aivopestä ihmisen vai olenko jotenkin seonnut? Vai enkö vain ole ikinä ennen tosissani miettinyt, millaisista miehistä tykkään? Olen ihastunut monen pituisiin ja näköisiin ja seksiäkin on ollut.

Nyt ajattelen, että 180 cm ja siitä ylöspäin on hyvä. Samoin lihakset, hyvä juttu. Kaiken huippu, että tatskakaan ei välttämättä enää ole negatiivinen asia.

Tiedän, että 99% ajattelee, että surkea trolli.

Olen keski-ikäinen nainen, joka tykkää miehistä ja seksistä.

Sinä päivänä kun rupean katsomaan miesten leukoja menen kyllä vapaaehtoisesti hoitoon!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin jostain teini-ikäisestä (14v) alkaen keski-ikäisistä sedistä (ei ollut oikeita suhteita, mutta etäihastumisia), mutta seukattuani 19-24v kolmekymppisen exäni kanssa aloin ihastumaan alle parikymppisiin tuttuihin jätkiin, nuorin oli 16v. O__O

Ulkonäön suhteen on kiinnostaneet niin pullukat kuin laihatkin ja itse asiassa nykyiseen mieheeni iskin alkujaan silmäni baarissa, koska omaa joitakin samoja ulkonäköpiireitä kuin tuo 16-vuotias lyhyt ja hintelä ex-ihastukseni. Sattumalta oli vain sitten "AV-raamien mukainen" 185 cm, lihaksikas, suht hoikkarakenteinen ja vieläpä töissä käyvä ja korkeammin koulutettu! Ja minua vain 2 vuotta vanhempi. Eli "tasoltaan" toki ihan eri ikäluokkaa kuin aiemmin kuolaamani lukiopojat sun muut. Ei se estänyt yhtä tällaista ihastusta nousemasta takaisin pintaan vielä suhteemme alkuaikoina. Olemme olleet nyt viitisen vuotta yhdessä ja siihen on mahtunut mm. pari uutta "setäkautta", että nuo vanhemmat ukot ovat vaikuttaneet oikein houkuttelevilta.

Sek sifantasioissani eivät seikkaile mitkään komeat lihaskimput, vaan yleensä sellaiset rupsahtaneet lihavat pe rvot yms. vähemmän viehättävät tapaukset. Jostain syystä kiihotun ajatuksesta olla tällaisen tyypin pa ntavana (tosin en yleensä kuvittele itseäni itsekseni, vaan joksikin nuoreksi söpöksi random teinilikaksi, joka on näiden vanhojen pe rvojen hyväksikäytettävänä).

Tällä hetkellä tuntuu, että ulkonäöllisesti kiinnitän huomiota samannäköisiin miehiin kuin ennenkin - laineikaat kohtalaisen pitkät hiukset, muttei mikään heviletti ja mieheksi aavistuksen sirot kasvonpiirteet (ei mitään Ridge-leukaa, hyi) ja vähän partaa, mm... Sillä miehen leveydellä tai lihaksikkuudella ei ole paljoa merkitystä ja lyhyet miehet ovat minusta edelleen se ksikkäämpiä kuin pitkät, vaikka oma nyt sattuu olemaan tuollainen hujoppi... Siis jos tulee jossain kauppareissulla tms. vastaan. Iällä ei tunnu tässä suhteessa olevan myöskään väliä, jos olisin sinkku niin kaikki 18-50 -vuotiaat, joilla ky rpä toimii, kelpaisivat ainakin yhden yön pan oiksi, kunhan hiukset ei ole liian lyhyet. :D

N30

Vierailija
22/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti Ap. Miesmaun suhteen naiset ovat kuin toistensa klooneja. 99% naisista haluaa saman miehen mitä sinä nykyään haluat.

Ja silti suurinosa miehistä on niin laiskoja ettei viitsi kasvattaa lihaksia, ottaa pari tatskaa ja hommata hyvin palkatun työpaikan. Mieti, tekisit nämä ja saisit 99% maailman naisista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti Ap. Miesmaun suhteen naiset ovat kuin toistensa klooneja. 99% naisista haluaa saman miehen mitä sinä nykyään haluat.

Ja silti suurinosa miehistä on niin laiskoja ettei viitsi kasvattaa lihaksia, ottaa pari tatskaa ja hommata hyvin palkatun työpaikan. Mieti, tekisit nämä ja saisit 99% maailman naisista!

Ne 99% jotka ovat niin laiskoja etteivät vaivaudu toteuttamaan vastaavia toivomuksia naisille (vartalo timmiksi jne).

Vierailija
24/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesmaku nuorempana olivat kiltinoloiset, heti seurustelun alussa epäluotettaviksi osoittautuvat tavismiehet, jotka eivät osanneet erota fiksusti jos sellaista loppupeleissä halusivat. Pääsivät takaisin kiertoon, ovat ilmeisesti kaikki naimisissa. Nykyisin olen huomannut etten viehäty lainkaan tuosta ominaisuudesta. Harmi ettei luotettavuus näy kuten hiusten väri, pituus tai hartialeveys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän