Seksuaalinen kemia vain yhtä ihmistä kohtaa.
Ikinä en ole kokenut seks.vetovoimaa ketään kohtaa ja vain yksi mies on saanut tuon reaktion minussa aikaan.
Todennäköisesti meistä ei tule mitään, on ikäeroa ihan hitosti jne juttuja. Mitä jos en ikinä kohtaa samankaltaista ihmistä elämässäni uudestaan? Oon jo 28v ja vain yksi hlö on saanut tämän aikaan mussa. Edelleen tunnen vetoa häneen. Mitä jos en ikinä pääse hänestä yli????
Kommentit (14)
Ota pois kuleksimasta.
T. Peran akka Mirkku
Normaalia hommaa. Minäkin olen sairastunut paljon nuorempaan työpaikan naiseen, joka on yli 20 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kyseinen mies varattu?
Ei ole varattu, mutta flirttaa selkeästi toisenkin nuoren naisen kanssa eikä osaa ''valita'' tai ainakaan edetä kanssani. En järjellisesti enää edes haluaisi suhdetta hänen kanssa , mutta tuo kemiallinen vetovoima on silti olemassa vain häntä kohtaa. :( Pelottavaa , koska tätä on jo jatkunut yli 2 vuotta, enkä pääse yli!
ap
Mulla on ollut seksuaalista kemiaa ensimmäisen poikaystävän, ensirakkauteni kanssa ja sen jälkeen vain yhden henkilön kanssa. Kyllä niitä voi tulla useita - mutta ei välttämättä usein.
Muitakin kumppaneita mulla on ollut hyviäkin, mutta heidät muistan jotenkin laimeasti, ilman mitään tunnetta. Jotkut on ihmetelleet, että mistä kiikastaa kun ei seurustelu kiinnosta, vaikka yhdessäolo ja seksi sujuu hyvin. Ei ole ollut sitä samanlaista sitä jotain.
Mulla ei seksuaalinen kemia ole ikinä osunut sellaiseen henkilöön, jonka kanssa muuten tulisi toimeen. Kadehdin niitä jotka ovat löytäneet "sen oikean". Me muut vain etsitään koko ikämme kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varattu, mutta flirttaa selkeästi toisenkin nuoren naisen kanssa eikä osaa ''valita'' tai ainakaan edetä kanssani. En järjellisesti enää edes haluaisi suhdetta hänen kanssa , mutta tuo kemiallinen vetovoima on silti olemassa vain häntä kohtaa. :( Pelottavaa , koska tätä on jo jatkunut yli 2 vuotta, enkä pääse yli!
ap
Tee kuten miehet ja vapauta tuo kemiallinen energiasi välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikä estää aloittamasta suhdetta? Vai haluatko elää vain omassa haavemaailmassasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos jätkä on nuori, niin hänellä viisari värähtää monellekin kohteelle, vaikka sulla olisikin seks.kemiaa vain hänen kanssaan. Todennäköisesti se haluaa elää nuoruuttaan eli paneskella vähän ympäriinsä ennen kuin asettuu. Voi olla että tykkää susta ja tuntee saman kemian, mutta miesten on vaikeaa olla kokeilematta monia vaihtoehtoja, jos niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikä estää aloittamasta suhdetta? Vai haluatko elää vain omassa haavemaailmassasi?
Järki ja kunnia. Mistä tiedän etten saisi pakkeja kun on selkeästi kiinnostunut myös toisesta naisesta?
ap