Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on naurettavaa. Miesmakuni on muuttunut. Minut on aivopesty!

En_ymmärrä
30.07.2019 |

Tämä on aivan naurettavaa! Olen lukenut palstamiesten selityksiä naisten miesmausta, ja tajusin tänään, että miesmakuni on muuttunut siitä, mitä se oli. Asiakkaana kävi tänään erittän lihaksikas mies ja hitto, pidin häntä seksikkäänä! En ole ennen arvostanut isoja lihaksia.

Toisekseen minulla on ollut myös lyhyehköjä, hentoja seksikumppaneita. Nyt huomaan, etten enää huoli sellaisia. Yksikin hyvän kuuloinen on tarjolla, mutta ei oikein kiinnosta. Mitat joku 175/70. Ei. Mitä järkeä, että yhtäkkiä seksikumppanin ulkonäöllä on minulle enemmän merkitystä? Eihän se ratkaise, onko seksi hyvää vai huonoa!

Voiko av-palsta aivopestä ihmisen vai olenko jotenkin seonnut? Vai enkö vain ole ikinä ennen tosissani miettinyt, millaisista miehistä tykkään? Olen ihastunut monen pituisiin ja näköisiin ja seksiäkin on ollut.

Nyt ajattelen, että 180 cm ja siitä ylöspäin on hyvä. Samoin lihakset, hyvä juttu. Kaiken huippu, että tatskakaan ei välttämättä enää ole negatiivinen asia.

Tiedän, että 99% ajattelee, että surkea trolli.

Olen keski-ikäinen nainen, joka tykkää miehistä ja seksistä.

Sinä päivänä kun rupean katsomaan miesten leukoja menen kyllä vapaaehtoisesti hoitoon!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makusi muutos on normaalia ja tapahtuu monille.

Nuorena sinulla oli enemmän estrogeenia ja heikompi libido. Halusit ainakin alitajuisesti perustaa perheen ja etsit kunnollista ja huolehtivaa kilttiä isäkandidaattia tuleville lapsillesi.

Nyt esrrogeeni on vähentynyt ja testosteronin vaikutus tulee esiin. Alat katsella miehiä enemmän pelkössä seksimielessä. Et enää ole perheenperustamisiässä ja kiinnostus irtosuhteita kohtaan kasvaa ja kiinnostut överimaskuliinisista miehistä.

Been there done that

N48

Vierailija
2/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin maku on muuttunut. Aiemmin pidin vain tummista naisista ja nyt iskee enemmän vaaleat jostain syystä.

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makusi muutos on normaalia ja tapahtuu monille.

Nuorena sinulla oli enemmän estrogeenia ja heikompi libido. Halusit ainakin alitajuisesti perustaa perheen ja etsit kunnollista ja huolehtivaa kilttiä isäkandidaattia tuleville lapsillesi.

Nyt esrrogeeni on vähentynyt ja testosteronin vaikutus tulee esiin. Alat katsella miehiä enemmän pelkössä seksimielessä. Et enää ole perheenperustamisiässä ja kiinnostus irtosuhteita kohtaan kasvaa ja kiinnostut överimaskuliinisista miehistä.

Been there done that

N48

Samanalaisia pervoja te naiset olette kuin miehet.

4/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naismaku kyllä muuttunut. Nykyinen vaimo oli vähän liian hoikka, mutta 15 v. suklaata ja nyt alkaa olla parempi, on se vieläkin vähän liian ruipelo, mutta paranee koko ajan. Onneksi, ettei minun ole tarvinnut muuttua.

Vierailija
5/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sopivasti lihaksia, mutta ei tatskoja. Hiukset on pitkät ja paksut tummanruskeat. Saan eniten huomiota vanhemmilta naisilta. Oman ikäisille ja nuoremmille naisille olen näkymätön. Kasvoista nuoren Mark Wahlbergin näköinen. Mikähän siinä on?

M29

Vierailija
6/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en ole koskaan halunnut.

Kieltämättä nuorena ihastuin monesti hyvinkin androgeenisiin poikiin.

Tämä muutos, tai sen havaitseminen, on tapahtunut aivan viime aikoina. Seksiä olen hakenut jo aikaisemminkin.

Toi oli lohdullista kuulla, kiitos. Ajattelin, että tämähän on ihan hullua! Ap

Vierailija
7/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan tuollaisia miehiä ovulaation aikaan.

N29

Vierailija
8/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans, sellaiset kaapin kokoiset miehet kiinnostaa eniten. Pitkät, rotevat, jossain määrin lihaksikkaat, nam ja oih! Kiinnostun kyllä edelleen muunkinlaisista, mutta nuorempana esim. tuo miehen pituus oli minulle yhdentekevämpi juttu. Nyt haaveilen eniten tosi pitkistä miehistä.

N39

Vierailija
9/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sopivasti lihaksia, mutta ei tatskoja. Hiukset on pitkät ja paksut tummanruskeat. Saan eniten huomiota vanhemmilta naisilta. Oman ikäisille ja nuoremmille naisille olen näkymätön. Kasvoista nuoren Mark Wahlbergin näköinen. Mikähän siinä on?

M29

Jouduin googlaamaan. Söpöhän tuo on nuorena ollut kasvoiltaan. En kyllä osaa sanoa, mikä sitten mättää, ettei nuoret naiset tykkää.

Minä en pidä pitkistä hiuksista miehillä, enkä katsele ihan hirveän nuoria. Tuo 29 olisi varmaan aivan siinä rajoilla. Ap

Vierailija
10/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin maku on muuttunut. Aiemmin pidin vain tummista naisista ja nyt iskee enemmän vaaleat jostain syystä.

mies51v

Mietin, että hakeeko mies alitajuisesti oman äitinsä näköistä naista?

mies51v

Vierailija
11/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Jouduin googlaamaan. Söpöhän tuo on nuorena ollut kasvoiltaan. En kyllä osaa sanoa, mikä sitten mättää, ettei nuoret naiset tykkää.

Minä en pidä pitkistä hiuksista miehillä, enkä katsele ihan hirveän nuoria. Tuo 29 olisi varmaan aivan siinä rajoilla. Ap

Ei pitkät siis niin kuin naisilla tai hevareilla vaan korviin asti. Vaan tällaiset https://www.google.com/search?q=surfer+hair&client=firefox-b-d&source=l…:

Vierailija
12/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ap on tullut normaali. Onnea siitä. Lihaksikkaat miehet kiinnostaa.

Vierailija
13/24 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tajunnut miksi naiset haluaisivat honteloita miehiä, mutta niin se vain näyttäisi monasti menevän.

Vierailija
14/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti Ap. Miesmaun suhteen naiset ovat kuin toistensa klooneja. 99% naisista haluaa saman miehen mitä sinä nykyään haluat.

Vierailija
15/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oma mieheni on lyhyehkö, hoikka ja vieläpä pitkätukkainen. Alanko kymmenen vuoden päästä himoita hänen sijastaan jotain mörssäriä? Ou nou 😳

Vierailija
16/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!!!! Just eilen telkkaria katsellessani ajattelin, että on näköjään AV alkanut vaikuttaa, kun katson jokaisesta miehestä, onko sillä jykevä leuka :D :D :D 

Vierailija
17/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten miesmaku on täysi mysteeri. Aamulla just keskustelin exän kanssa sen jostain pilalle menneestä suhteesta, sen edellinen ex oli pilannut sen, en minä :D Niin sillä oli ollut kaunis, rikas nainen joka oli aivan mieletön panokone sängyssä ja tämä nainen oli ihan umpirakastunut siihen ja halusi maksaa kaiken sen elämisen. Mun ex on lyhyt, mahakas ja eläkkeellä oleva mielenterveysongelmainen seksiriippuvainen nössö. Ei mikään silmäkarkki tosiaankaan. Ekana kysyin että kuka sua muka panee:D Sitten tulin siihen tulokseen että naiset, erityisesti varakkaat on ihan sairaan helppoja ja surkean itsetunnon omaavia ja ottaa minkä vaan joka hetken päin katsoo. Itseasiassa naisella ei voi olla mitään miesmakua, pitää ottaa vaan joku roska ja sietää sitä. Ikinä ei tulisi tilannetta missä joku todella varakas mies ottaisi jonkun elähtäneen ja ylipainoisen terassipirkon ja sanoisi että anna mun elättää sua, mutta miehillä tää näköjään onnistuu:D Ei mitään, mutta terapiasta saa ostaa itsetunnon. Näyttää paremmalta loppupeleissä kuin Vuittonin laukku.

Vierailija
18/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap. sä olet vaan tervehtymään päin. Anna sen tapahtua. 

Vierailija
19/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän nykyisin hieman pulleammista naisista.

M33

Vierailija
20/24 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän nykyisin hieman pulleammista naisista.

M33

Niin pitäisin varmaan minäkin, jos olisin mies! (En ole, joten sinänsä täysin turha kommentti, mutta kirjoitinpahan nyt kuitenkin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi