Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana laittaa ekan kerran kesän jälkeen villasukat jo jalkaan :P

Vierailija
30.07.2019 |

Tervetuloa syksy!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sinulla diabetes vai oletko kessutellut verenkiertosi heikoksi?

Vierailija
2/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos sinulla diabetes vai oletko kessutellut verenkiertosi heikoksi?

Ei mulla mitään verenkierto-ongelmia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko laitat karvalakin elokuussa?

Vierailija
4/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on villasukat käytössä jatkuvasti, paitsi nyt näillä ihanilla helteillä ei tarvinnut.

Vierailija
5/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa jo sähköpatteri päälle, kesä on jo ohi :/ Niin nopeasti se muuttuu, toissa päivänä kämppä oli kuin sauna ja tänään töistä tullessa vain 20,5 astetta.

Vierailija
6/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on villasukat käytössä jatkuvasti, paitsi nyt näillä ihanilla helteillä ei tarvinnut.

Joo mäkin mietin että taisi kyllä mennä pitkälle kesäkuun puolelle ennen kuin otin nämä pois talven jäljiltä :) Villasukat on parhaat, hengittävät, eivät liian kylmät/kuumat vaan aina sopivat. Niitä voi itse helposti tehdä monenlaisia mieleisiä.

Vierailija
7/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, käytän villasukkia kotisukkina ympäri vuoden, paitsi ihan kovimmilla helteillä. Joten mulle eivät ole mitenkään syksyn merkki. Tarkenisin tavallisissakin sukissa, mutta villasukat ovat kivemmat jalassa, joten vaihdan lähes aina ne jalkaan kun tuun kotiin.

Vierailija
8/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on aloituksesi että osaat nauttia tuollaisesta.

Vierailija
9/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletimme täällä kotona asunnon niin viileäksi, että laitoin tänään töiden jälkeen paksun ihanan paidan päälle ja ryömin hetkeksi sohvalle torkkupeiton alle. Äsken lämmitin pitkästä aikaa saunan ja makailin siellä pitkään. Oli jo ikävä ihanaa puusaunaamme, mutta nyt sitä voi taas lämmittää vaikka useamman kerran viikossa!

Vierailija
10/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vaan villasukkia vaan pitkät kalsaritkin tuli tänään tarpeeseen. Vaikea uskoa että on oikeasti vasta heinäkuu kun koko päivänä ei ole aurinko edes vilahtanut vaan pilvet roikkuu tosi alhaalla, sataa ja tuulee hyytävästi ja järvi pauhaa aaltopäinä kuin syysmyrskyssä. Asteita oli enimmilläänkin vaan +8..

Enkä ole edes missään pohjoisessa/lapissa vaan oulun eteläpuolella itärajalla.

Vierailija
11/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäkin nauttii villasukista.

Vierailija
12/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että nautit elämän pienistä iloista 😊 Minulla menee tämä asia vähän päinvastoin, kun en oikein tykkää sukista. Toki villasukat on silti kivat jos on kylmät jalat tai lattiat, mutta jonkun trooppisen esi-isän peruina rakastan olla avojaloin. Hauskoja villasukkahetkiä 😊

Vierailija
13/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat aina paitsi uimassa, suihkussa ja saunassa. Paksuus vaihtelee lämpötilan mukaan.

Vierailija
14/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on alkanut tämä höpinä, että kesä on heinäkuun jälkeen ohi? Ehkä kiivain kesälomakausi, mutta elokuu on ihan perinteinen kesäkuukausi.

Vierailija
15/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perversionsa kullakin....

Vierailija
16/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kesähän ei ole vielä ohi, vaikka sää kylmenikin. Mun mies on pitänyt pitkin kesää villasukkia, paitsi niillä kovilla helteillä.

Vierailija
17/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun seudullapa saattaa olla hellettä seuraavan kerran jopa jo torstaina tai perjantaina! Että siinä sitä syksyä sulle. 😁

Vierailija
18/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on kyllä luksusta minullekin. Palelen about 8 kuukautta vuodesta joka tapauksessa, joten niille on käyttöä. Harmi kyllä, edesmennyt isoäitini teki parhaiten sopivat sukat. Nyt joutuu tyytymään huonompiin.

Täällä lounais-suomessa on menossa harvinaisen lämmin kausi joka pitää ainakin tällaisen kerrostalokämpän tarpeeksi lämpimänä minullekin. Mutta ootappa vaan... kohta taas hytisyttää!

Vierailija
19/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan villasukkia, sukatkin laitan vasta lokakuussa.

Vierailija
20/29 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on alkanut tämä höpinä, että kesä on heinäkuun jälkeen ohi? Ehkä kiivain kesälomakausi, mutta elokuu on ihan perinteinen kesäkuukausi.

No niinhän sen pitäisikin olla, mutta kyllä ainakin täällä Kainuussa on jo ihan täysin syksy säiden puolesta. Toki kunnon kesää ei ole ollutkaan vaan pari hellepäivää kesäkuussa ja toiset kaksi nyt heinäkuussa. Muuten on ollut max +15 astetta, tuulista, sateista ja suht pilvistä. Ei tule mitään marjoja ja puutkin on jo menettänyt vihreytensä ja ovat jotenkin haalistuneita. Muutamia kellastuneita oksia koivuissa on jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi