Ranskalainen journalisti teki laskutoimituksen ja totesi, että heteroseksuaalit naiset saavat Tinderistä seuraa 50% todennäköisyydellä, mieh...
Linkki juttuun (ranskan kielisenä):
https://www.huffingtonpost.fr/entry/sur-tinder-les-femmes-ont-25-fois-p…
Jos haluat lukea tuota vaikka englanniksi, kopioi ja laita kyseinen linkki google.fi hakukenttään ja paina enter, sitten kun linkki löytyy hakutuloksissa ykkösenä niin älä klikkaa linkkiä vaan klikkaa hakutuloksen yhteydestä nappia: "Translate this page"
....
YLLÄTYITKÖ? Minä en. Harva mies kuuluu tuohon 2%. Jos naisena mietit millaista miehellä on tinderissä, niin nyt voit todeta sen että miehellä on siellä 25x vaikeampaa kuin sinulla. Eli, mikäli sinulla on vaikeaa... niin kuvittele millaista miehellä on.
Kommentit (621)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein hassuimpia on ne miehet, jotka vielä odottavat naisen aloitetta Tinderissä :) Miehet tykkää kaikista, nainen tekee esivalintaa miehenkin puolesta. Jos tulee match, mies voi olla varma, että naista kiinnostaa. Nainen ei todellakaan voi sitä tietää. Match ei tarkoita mitään naisen näkökulmasta. Ja vielä aloite pitäisi tehdä, hah.
Ne tekee kyllä niille miesmalleille aloitteita ja jopa superlikejä, mutta ei meille 98% taviksille.
"Siis onx täs jotain väärää, daa? :o"
Vierailija kirjoitti:
Siis onko miehiä siellä niin paljon enemmän vai täh? Koska aina kun heteronainen saa seuraa, niin silloin saa mieskin.
Huoh...
Jooei.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tinderissä pätee sama sääntö kuin irl. 20% miehistä vie 80% naisista ja lopuille miehille jää ne jotka eivät kelpuuta ketään.
Tinderissä 80% on miehiä ja 20% naisia. Miten ihmeessä siellä voisi riittää naisia kaikille halukkaille miehille?
Mut jos heteronainen saa seuraa Tinderissä, niin silloinhan myös heteromies saa seuraa... Vai pitäisikö siis näiden seuraa saavien heteronaisten ottaa useampi mies per nokka, jotta useampi heteromies saisi seuraa?
Minä olen heteronainen ja löysin tinderistä miehen. Mutta mulle riittää yksi mies.. Niin kai se sit on mun ”hypergamian syy” kun en huoli sieltä itselleni useampaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder sopii miehille paremmin kuin naisille jo ihan perusideansa vuoksi. Miehet valitsevat enemmän ulkonäön perusteella, naisilla vaakakupissa painavat muut asiat. Miehet siis swaippaavat oikealle huomattavasti suuremman määrän profiileja kuin naiset.
Tyypillinen matalaälyisen ihmisen kirjoitus. Naisetkin ovat visuaalisia, tämä voi sinunkaltaiselle tulla yllätyksenä.
Ei todellakaan ole yksi ja sama, onko mies 200-kiloinen kalju syöttöporsas vai 25-kesäinen Brad Pitt ulkonäöltään, etenkin kun Tinderissä haetaan paljon yhden yön juttuja.
Rahalla, titteleillä jne. ei myöskään tee tinderissä, irtopanoja hakiessa jne. mitään.
Matalaälyisestä en tiedä, puhun ihan tutkimustiedosta. Selvää on, että mikään tutkimustulos ei tarkoita, että kaikki tietyn sukupuolen edustajat käyttäytyvät näin ja näin. Mutta selvä tilastollinen ero on olemassa, siitä ei pääse mihinkään. Jatka sinä siis vaan mutuiluasi.
Ja kuka tahansa normaaliälyinen huomaa, että kommentissani en sano että miehen ulkonäöllä ei ole naiselle mitään väliä. Miehelle naisen ulkonäöllä tilastollisesti vain on suurempi merkitys.
Siinä olet oikeassa, että yhdenillanjuttuja haettaessa molempien sukupuolten kriteerit lähenevät toisiaan ja ulkonäkö korostuu myös naisten kriteereissä. En vain tiennyt että Tinderistä ei etsitä muuta kuin lyhytaikaista seuraa.
/25
Siis siellä on valtava lauma miehiä etsimässä p*llua tavallisen, kauniin ja superkauniin näköisiltä naisilta? Ja sitten heikoimmat miehistä jäävät ilman?
Ai että kun tällaista rumannäköistä naista naurattaa. Ostakaa vielä se kultaversio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko miehiä siellä niin paljon enemmän vai täh? Koska aina kun heteronainen saa seuraa, niin silloin saa mieskin.
Huoh. Tinderissä pätee sama sääntö kuin irl. 20% miehistä vie 80% naisista ja lopuille miehille jää ne jotka eivät kelpuuta ketään.
Aaa, eli tässä oli pelkkä mätsääminen tai yhdentekevä seksi kyseessä. Koska irl tuo ei todellakaan mene noin, vaan valtaosa ihmisistä pariutuu ihan tavallisesti, jotkut itsestään liikoja luulevat tietysti vaatimuksistaan tinkien, mutta kuitenkin.
No mitä te siellä tinderissä olette, jos se on niin saatanasta? En minä ainakaan sinne mene, eikä ole tarvetta valittaa asiasta kun ei kiinnosta koko tinder. N29
Ihmisviha aloitus ilmiannettu ylläpitoon! Kirjoittaja selvitetään kuten tämänpäiväisissä ihmisviha ketjuissa muutenkin eräiden jouduttua ottamaan yhteyttä viranomaisiinkin!
Vierailija kirjoitti:
Mut jos heteronainen saa seuraa Tinderissä, niin silloinhan myös heteromies saa seuraa... Vai pitäisikö siis näiden seuraa saavien heteronaisten ottaa useampi mies per nokka, jotta useampi heteromies saisi seuraa?
Minä olen heteronainen ja löysin tinderistä miehen. Mutta mulle riittää yksi mies.. Niin kai se sit on mun ”hypergamian syy” kun en huoli sieltä itselleni useampaa miestä?
Sinun olisi pitänyt jakaa itseäsi ilmaiseksi miehille joista et ole kiinnostunut. Jos et tätä tajua niin olet hypergamian ja miksei kaikkien muidenkin miesten "ongelmien" syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein hassuimpia on ne miehet, jotka vielä odottavat naisen aloitetta Tinderissä :) Miehet tykkää kaikista, nainen tekee esivalintaa miehenkin puolesta. Jos tulee match, mies voi olla varma, että naista kiinnostaa. Nainen ei todellakaan voi sitä tietää. Match ei tarkoita mitään naisen näkökulmasta. Ja vielä aloite pitäisi tehdä, hah.
Ne tekee kyllä niille miesmalleille aloitteita ja jopa superlikejä, mutta ei meille 98% taviksille.
Ja tässähän ei ole mitään ongelmaa. Paitsi jos on uskonut äidin vakuuttelut, että olet spessu lumihiutale ja kuka tahansa olisi onnesta soikeana jos saa sinut. Silloin voi tuntua tarpeelliselta ällistellä sitä, että joku toinen nyt vain on TODELLA paljon haluttavampi kuin itse olet.
No miehet on kyllä todella helppoja
Onko silloinkin kyse hypergamiasta kun miehet tahtovat itselleen paremmannäköisen kumppanin kuin mitä itse ovat?
Vierailija kirjoitti:
Onko Tinderissä oikeasti luvattu jotenkin tavallista parempaa flaksia rumille, junteille, kaikella tapaa epäkiinnostaville yksilöille? Onko tämä lupaus oikeasti olemassa ja luettavissa jossakin?
He kai sekoittavat palvelun pizzataksiin. Rahoille pitää saada vastinetta. Myös silloin kun on vain ladannut ilmaisen sovelluksen, silloinkin pitää huutaa miten on tullut huijatuksi.
Vierailija kirjoitti:
20 % nussii 80 %. Tider on edesauttanut tätä kehitystä.
Nussiminenko tässä nyt on se homman ydin? Eikä parisuhde ja kumppanuus. Eikö vähemmällä pääsisi kun kävisi maksullisilla?
Vierailija kirjoitti:
Onko silloinkin kyse hypergamiasta kun miehet tahtovat itselleen paremmannäköisen kumppanin kuin mitä itse ovat?
Ei. Miesten tapauksessa kyse on biologiasta. Ja visuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vajaaälyinen vai pitääkö vääntää rautalangasta?
Jos se miesmalli saa matchin ja sitä kautta irtpanon 50 naiselta ja 49 muuta miestä saavat matchin 0:lta naiselta, silloin 50 heteronaista ja yksi heteromies on saanut seuraa.
Särkee päätä kun naisen aivot eivät kykene ymmärtämään näin yksinkertaista konseptia.
Ongelma on siis helppo mies, joka panee kaikkea mikä liikkuu. Tavismiehet ei sitten tekisi noin vaikka sata kaunotarta pyytäisi kanssaan sänkyyn, niinkö?
Suurin osa deittipalveluista on perustettu miesten pariutumisvietin kustannuksella. Tinderissäkin yli 70% on miehiä. Kun pillusta on kyse, fiksuimmatkin miehet ovat höynäytettävissä mihin tahansa.