Mies jatkuvasti pyöräilemässä, pelaamassa tennistä ja lenkillä.
Varmaan sillä on joku toinen? Ei suutele, ei halaa, seksiä on 2x viikossa. Mutta sekin ehkä jotenkin tunteetonta. En vaan nyt jaksaisi puhua.
Kommentit (32)
naiset lyhyissä valkoisissa tennihameissa... nam
naiset pyöräilyasuissa perse pitkällä koska ajoasento... nam
oletko varma tuosta lenkkeilystä? loogisempaa olisi uinti koska naiset pienissä uima-asuissaan.... nam
Tekee mies mitä tahansa muuta kuin istuu sohvanpäädyssä k*rpiintyneenä, niin aina sillä on varmaan toinen nainen. Voi hemmetti sentään teitä.
Käske sen vaihtaa johonkin miesten harrastukseen kuten miesbalettiin. Jos ei suostu niin sitten sillä on toinen (kiikarissa).
Problem solved
Ota miehen treenikassista toinen kenkä pois ja katso huomaako
Vierailija kirjoitti:
Käske sen vaihtaa johonkin miesten harrastukseen kuten miesbalettiin. Jos ei suostu niin sitten sillä on toinen (kiikarissa).
Problem solved
Joukkuelajeissa voi taas sortua homoiluun tai erinäiset "saunaillat" ovatkin tekosyitä pettämiselle. Mies, jos ei ole välittömässä näköyhteydessä, voi pettää aina. Myös välittömässä näköyhteydessä netin kautta. Kannattaa lukita kellariin ilman nettiä. Vain silloin nainen on turvassa.
Meillä on vähän sama ”vika” kuin ap.n tapauksessa. Mies käy hiihtämässä ja uimassa. Ei pussaile eikä halaile tarpeeksi. Ei käy vieraissa naisissa. Mies on huomannut että painoa on kertynyt ja pitäisi tehdä jotain. Siksi pitää valita ikuinen salaattidietti tai liikuntaharrastukset.
Sano sille könsikkäällesi että lähdetäänpä yhdessä vaikka sauvakävelylle. Älä kiellä siltä mieheltäsi liikuntaa.
M48.
Vierailija kirjoitti:
No voi hemmetti. Eikös se ole vaan hyvä juttu, että mies liikkuu ja pitää itseään kunnossa?
Onhan se hyvä juttu, mutta tässäkin kyse on siitä että naisten mielestä miesten elämän keskipiste on piillu. Urheilukin on vain peitetarinaa. Mitään NHL:n liigaa ei ole olemassa vaan nuoret miehet lähtevät panemaan Amerikkaan.
Änkeet itses miehen harrastuksiin mukaan, kyllä se harrastaminen siitä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41v mies, aina ollut stressiin taipumusta. Mutta nyt on lähtenyt urheilu lapasesta.
Tuo on juuri sitä riskiryhmää. Treenaamisen ja hyvän perimän myötä voi näyttää paremmalta kuin moni 15 vuotta nuorempi mutta elimistö on oikeasti jo tukevasti keski-iässä.
Ei kyllä näytä. Useat keski-ikäiset innokkaat kuntoilijamiehet näyttävät päinvastoin huomattavasti ikäistään vanhemmilta, koska ovat todella kurttuisia. Tulee nähtyä noita paljon, koska olen itsekin himokuntoilija ja nainen. Tiedä sitten, luulevatko itse näyttävänsä nuorilta, mutta sellainen keskivertomies, joka on vähemmän lihaksikas ja normipainossa näyttää ikäiseltään, nämä taas ihan poikkeuksetta ainakin 10 vuotta vanhemmilta. Olen siis kokenut pari kertaa ison hämmästyksen, koska olen luullut yli 10 vuotta vanhemmaksi nelikymppistä, viisikymppistä taas kuusikymppiseksi. Ehkä auringolle altistumisen seurauksena ja tietysti rasvan vähenemisen takia. Miehet ei usein osaa lopettaa sitä treenaamista, vaan vetävät överiksi, se ei ole terveyden kannalta ihan paras vaihtoehto.
Olen huomannut saman. Aloin seurustelemaan erittäin paljon urheilevan hoikan 44 vuotiaan miehen kanssa, mutta hän näyttää vanhemmalta kuin tuttavapiirini yli viisikymppiset vähän rotevammassa kunnossa olevat miehet, urheilullisia hekin, mutta ei niin tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Problem solved
Joukkuelajeissa voi taas sortua homoiluun tai erinäiset "saunaillat" ovatkin tekosyitä pettämiselle. Mies, jos ei ole välittömässä näköyhteydessä, voi pettää aina. Myös välittömässä näköyhteydessä netin kautta. Kannattaa lukita kellariin ilman nettiä. Vain silloin nainen on turvassa.
Vaikka tämä oli tarkoitettu varmasti vitsiksi, niin sanoja osui tahattomasti oikeaan. Oma tuttavani osoittautui bi-mieheksi. Oli saunailloissa kokeillut maistaa toista miestä ja sen jälkeen alkoivat miehet kiinnostaa enemmänkin. Ero siitä lopulta tuli vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sori, se käy meillä pan*massa.
Minun rakastajani sanoi lähtevänsä golfaamaan tai hiihtämään, kun kävi luonani.
Lähde mukaan lenkille niin ongelmat ratkeaa.