Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asiakkaat eivät äänestä jaloillaan ja jätä menemättä kauppakeskus Columbukseen?

Vierailija
30.07.2019 |

Eiköhän sitä järjestystä ala pikkuhiljaa löytyä kun kaupat lopettaa ja vuokratulot romahtaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. Onko se liikkeiden syy jos jotkut ei kotiudu

Vierailija
2/8 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan osasyyllinen on ne jotka loi tälläisen olohuone ostosmarkettikulttuurin. Olisi vaan pidetty kaupat kauppoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä. Onko se liikkeiden syy jos jotkut ei kotiudu

Aika noloa sanoa muita keskustelijoita tyhmiksi.

Kotiutuminen tarkoittaa jotain muuta, kuin se, jota ehkä tarkoitit, eli kotoutumista.

Kuka on tyhmä?

Vierailija
4/8 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavat asiakkaat ovat varmasti lähteneetkin. Eihän tuolla käy muita kuin eläkeläisiä istuskelemassa.

Vierailija
5/8 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä porukoissa on mukana sekä kantasuomalaisen näköisiä että tummempia nuoria. Ovat itselleni ihan kammo kun pientä koiraa pitää ulkoiluttaa alueella. Syyttelin itseäni jopa pitkään että olen liian säikky, että ainahan nuoriso on porukoissa notkunut ja jotain vähän huudellut ihmisille, mutta ei ne nyt vaarallisia ole. Minä tässä olen höperö säikky naisihminen, ajattelin. 

Minua tai pääasiassa koiraani on kuitenkin ahdisteltu, heitelty esineillä ja yritetty ajaa rullalaudalla tai pyörällä päin. Seurattu ja uhkailtu sanallisesti mm. rais kauksella takapuoleen ja ties millä, muun porukan nauraessa kun koira sylissä yritin päästä vaan menemään kotiin vaikka porukka ahdisteli.

Poistetusta ketjusta pelastettu kommentti. Tällä oli noin 160 ylänuolta kun viimeksi katselin.

Vierailija
6/8 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Eikö siellä ole muita kauppoja joissa ihmiset voivat käydä.

Vierailija
7/8 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä on tapahtunut, että täytyy boikotoida?

Vierailija
8/8 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on muutenkin niin pieni ja surkea kauppakeskus. Varmaan tuo eläkeläiskommentti pitää hyvin paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan